Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2018 12:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hej alle,
Jeg har luret lidt på de her reserch chemical "benzoer."
Jeg har svært ved at finde ud af om de er lovlige at købe i forhold til dansk lovgivning. Er der nogen af jer der ved det? Har stødt på tråde vdr. analoglovgivning flere gange, men kan ikke helt gennemskue det.

God dag, derude :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Ulovligt.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 16:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Læbepomaden skrev:
Ulovligt.



Æv!!!
Tak for svar :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2018 19:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Lille My skrev:
Læbepomaden skrev:
Ulovligt.



Æv!!!
Tak for svar :)


Der er kommet et par nye og de er stadigvæk ikke ulovlige. Kan ikke lige navet, men kan da finde dem hvis du ikke selv kan. De vil være til salg samme steder som de to du spørger om.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 07:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
vectra skrev:
Lille My skrev:
Læbepomaden skrev:
Ulovligt.



Æv!!!
Tak for svar :)


Der er kommet et par nye og de er stadigvæk ikke ulovlige. Kan ikke lige navet, men kan da finde dem hvis du ikke selv kan. De vil være til salg samme steder som de to du spørger om.


Okay, hvor fedt! Hvis du orker finde ud af hvad de hedder, vil jeg meget gerne vide det :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 14:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Flunitrazolam og FLUCLOTIZOLAM.
Det er muligt der er flere, disse er uprøvet af mig.

Selv om det er ulovligt, så hindre det jo ingenting. Jeg er overhovedet ikke nervøs for at bestille lige hvad jeg vil. Bitcoin og selvfølgelig ikke dit eget navn og evt adresse.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2018 18:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Husk på at de kemikalier ikke er ligeså efterprøvet som xanax, clonazepam m.m. Så der er altså en reel chance for at du kan komme i alvoooorlige problemer med dem, for slet ikke at tale om at nogle at de nye research benzos er aktive i nogle hundrede mikrogram, modsat "hele" milligram. Volumetrisk dosering er nøgleordet, hvis du skal lege med dem.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 11:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Tak for tippet! Det ser ud til at det er nogle ret vilde diazepiner. Lidt for vilde til mig :D
I øvrigt, hvordan skal man bruge en anden adresse end sin egen og stadig få tingene?

vectra skrev:
Flunitrazolam og FLUCLOTIZOLAM.
Det er muligt der er flere, disse er uprøvet af mig.

Selv om det er ulovligt, så hindre det jo ingenting. Jeg er overhovedet ikke nervøs for at bestille lige hvad jeg vil. Bitcoin og selvfølgelig ikke dit eget navn og evt adresse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 11:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Det har du ret i. Og det lader også til at mange af de nye er hypnotiske og det er vist ikke det jeg er ude efter. Havde jeg ikke set i første omgang.

Læbepomaden skrev:
Husk på at de kemikalier ikke er ligeså efterprøvet som xanax, clonazepam m.m. Så der er altså en reel chance for at du kan komme i alvoooorlige problemer med dem, for slet ikke at tale om at nogle at de nye research benzos er aktive i nogle hundrede mikrogram, modsat "hele" milligram. Volumetrisk dosering er nøgleordet, hvis du skal lege med dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 14:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Lille My skrev:
Tak for tippet! Det ser ud til at det er nogle ret vilde diazepiner. Lidt for vilde til mig :D
I øvrigt, hvordan skal man bruge en anden adresse end sin egen og stadig få tingene?

vectra skrev:
Flunitrazolam og FLUCLOTIZOLAM.
Det er muligt der er flere, disse er uprøvet af mig.

Selv om det er ulovligt, så hindre det jo ingenting. Jeg er overhovedet ikke nervøs for at bestille lige hvad jeg vil. Bitcoin og selvfølgelig ikke dit eget navn og evt adresse.


Brug din fantasi. :lol:

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team