Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 aug 2018 11:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Hej Psy!

Jeg har fået noget der skulle have været amf, men som jeg er sikker på ikke er det. Jeg håber at nogen af jer, kan regne ud, hvad det kan have været i stedet. Jeg er mega nysgerrig og kan ikke rigtigt slippe det, fordi det var så WTF-agtig en oplevelse.

En lille beskrivelse:
Det var vådt da jeg fik det og det tørrede langsomt men pænt op til hvidt pulver, dog lidt svært at få heelt tørt. Det lugtede stortset ikke og smagte bittert men ikke af det helt vilde. Det gjorde ondt at snorte og "klumpen" manglede på en måde.

Fra første streg var der EKSTREM vasoconstriction med påvirkning af især arme og ben og en smule brystsmerte. Det føltes ala god amf på 5. døgn.
Det gav TOTAL søvnløshed MEN i modsætning til amf følte man sig på ingen måde energisk eller frisk. Selvom vi startede tidligt på dagen og alle var udhvilede var alle pisse sløve og faktisk småtrætte hele vejen igennem. Ikke særlig meget snakkeren på heller.

Uroen i benene fortsatte også efter endelig at have sovet og det endte med at vi simpelthen bare måtte vade rundt i byen. Det lyder måske meget sjovt, men var det faktisk ikke. Den der tunge følelse af træthed hang stadig i kroppen.

På en måde var det lidt en snyder, for der var ingen psykisk blæsthed overhovedet så det var ikke bare dårlig amf.
Der var heller ingen ræserhjerne.

Det eneste jeg ved er, at det var lige til skraldespanden.

Håber nogen af jer har et bud, for jeg er som sagt mega nysgerrig.

God lørdag :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 12:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er umuligt at sige eller gætte sig til, det kan være så mange forskelle ting.
Den eneste måde at opklare det på er at anskaffe sådan noget her og så teste hvad det kan være:
https://www.reagent-tests.uk

Du kan bruge rabatkoden "Psychedelia.dk" og få 10% rabat. På den måde kan du altid sikre dig, hvad dit stof er INDEN du indtager det, hvilket er fucking smart, for så risikere du ikke at indtage et eller andet mega giftigt research chemical.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2018 17:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Er absolut skud i tågen ville være Modafinil eller lignende, men fuq who nose?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 03:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Har prøvet det samme, og der var der bred enighed om at det var MDPV jeg havde fået fingre i, i stedet for alm amf..

I vore dage er et testkit åbenbart et must have......

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 10:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hexen er et lorte stof og skulle efter sigende ødelægge synet, men det er billigt og let tilgængelig. Mit bud er Hexen,men kan kun gætte.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 12:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu har jeg ikke prøvet hexen, men synes ikke umiddelbart beskrivelsen passer så godt. Er hexen ikke meget mere ala coke?
Og er der ikke kun et enkelt tilfælde hvor en persons syn er blevet ødelagt af hexen?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 13:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Buttkraken skrev:
Nu har jeg ikke prøvet hexen, men synes ikke umiddelbart beskrivelsen passer så godt. Er hexen ikke meget mere ala coke?
Og er der ikke kun et enkelt tilfælde hvor en persons syn er blevet ødelagt af hexen?

Her på boardet jo, men vi ved jo ikke engang om det rent faktisk var hexen. Personen har jo ikke fået lavet en analyse af stoffet så det er rent gætteri.
Vi ved heller ikke om personen stadig er "blind" eller hvad det rent faktisk betyder.
Pointen er nok bare at man skal tage den "bivirkning" med et gran salt.

Til trådstarter så må jeg sige at jeg syntes det er dumt, at bevæge sig ud i det her gætteri om hvad det kunne være.
Folk oplever stoffer på så utroligt forskellige måder, at det er fuldstændigt umuligt at vide uden en test/analyse af stoffet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 14:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
B-R skrev:
Buttkraken skrev:
Pointen er nok bare at man skal tage den "bivirkning" med et gran salt.

det var også præcis hvad jeg tænkte

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 14:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Synes også lidt det lyder til at være MDPV. Men man kan sige, lige meget om det er MDPV eller noget tredje, så er det en skraldeeffekt du har, hvorfor det er meget spøjst at ville tage mere af det. Ud med lortet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 22:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2005 01:27
Indlæg: 427
Jeg købte noget speed paste i 2013. Jeg har taget det 1 gang! Det du beskriver minder mig om min egen oplevelse.

Jeg har det stadig liggende i mit køleskab. Fremover vil jeg teste alt hvad jeg insufflerer med et testkit, selvom det er noget af et buzzkill til en fest :P Fuck det, det hele er blevet for beskidt.

Kan jeg teste det med noget der vil teste bredt for mange forskellige substanser ?
Jeg er virkelig nysgerrig på hvad det kan være.

_________________
"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth


Senest rettet af Etherlungs 26 aug 2018 22:56, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2018 22:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2005 01:27
Indlæg: 427
Sorry dbl post. Jeg er blæst på rødvin og god tjald.

_________________
"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2018 09:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Etherlungs skrev:
Jeg købte noget speed paste i 2013. Jeg har taget det 1 gang! Det du beskriver minder mig om min egen oplevelse.

Jeg har det stadig liggende i mit køleskab. Fremover vil jeg teste alt hvad jeg insufflerer med et testkit, selvom det er noget af et buzzkill til en fest :P Fuck det, det hele er blevet for beskidt.

Kan jeg teste det med noget der vil teste bredt for mange forskellige substanser ?
Jeg er virkelig nysgerrig på hvad det kan være.

Hvis du følger det link jeg har posted så kan du købe testkits som tester for en bred række stoffer

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2018 14:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2016 15:14
Indlæg: 41
Tak for alle de gode bud!
Det er selvsagt at lortet røg ud samme dag, men har gemt en smule til test.
Er der nogen der ved, om test-kittet som Buttkraken linkede til kan købes i en fysisk butik? Jeg kan ikke finde ud af bitcoins så ved ikke om jeg tør købe det online. Hvad siger I? Er det helt ok at købe selv med kort osv.?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2018 15:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kender ikke lige nogen fysisk butik. Men du kan sagtens bare købe det med dit eget kort, der er intet ulovligt over det på nogen måde, bare rolig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team