Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2018 11:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Hej,

Jeg har det problem, at jeg har svært ved at finde tiden til at tage stoffer indimellem (ketamin, mxe, 2-cb, lsd, svampe eller oxy).

Jeg vil faktisk rigtig gerne ligge på sofaen enten på dissociativer eller opioider og have en omsorgsdag for mig selv.
Men enten skal jeg i skole, lave lektier, træne eller hænge ud med nogen.

Nogen har et problem med at tage for mange stoffer, men jeg tager for få stoffer, føler jeg :(

Før kunne jeg næsten ikke tage stoffer, fordi jeg havde et fuldtidsarbejde der skulle passes.
Jeg kan tælle på én hånd, hvor få stoffer jeg har taget i 1,5 år. Det er ikke, fordi at jeg har et ønske om at makse ud, men jeg har et ønske om at have de der enkelte omsorgsdage indimellem.

Hvordan finder I tid til stoffer? Skal det planlægges? Skal det gøres spontant? Får jeg ikke nok stoffer, fordi jeg er blevet voksen? (Jeg er 27 år).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 11:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Du får det til at lyde som om du er tvunget til fx at hænge ud med nogen.
Det handler om valg og prioritering. Når det er sagt, er sociale relationer, uddannelse og fysisk aktivitet imo vigtige parametre for at have/få et godt liv.

Men du har vel også weekend en gang i mellem. Hvis du virkelig gerne ville tage stoffer, så skulle du vel nok finde tid. Jeg tænker, at du generelt har det ganske godt med din tilværelse, hvis du ikke behøver at krydre det yderligere. Vær du bare godt tilfreds med det. (Der er lidt first world problems over det her :D "Jeg har det så nice, at jeg ikke ved hvornår jeg skal tage stoffer" :lol: )

Jeg tager selv relativt få stoffer efterhånden, og ved det oftest lang tid i forvejen, hvis der kommer en weekend hvor der kunne være mulighed for det.
Dagene hvor jeg bare spontant tog en hel dag ud af kalenderen for at tage ketamin er long gone.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 12:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tager for det meste stoffer om aftenen. Jeg river ikke en hel dag ud af kalenderen. De fleste stoffer varer højst 3-4 timer. Det kan du vel nok afsætte tid til en gang imellem. Hvis du for eksempel går ud med dine stoffrie venner fredag aften, så kan du selv tage stoffer lørdag aften, eller omvendt. Eller måske søndag aften.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2018 13:30 
Gør som mig, jeg har brugt en hel sommerferie på tre måneder, hvor jeg har været blæst :lol:

Husk at indtage noget med lang halveringstid, som også giver overvældende oplevelser og indtag rigeligt. Sådan sikrer du dig, at du bliver mættet. LSD, Meskalin, AMT...

Det er den klassiske problemstilling du står overfor, det er svært at indtage nok :peace:


Top
  
 
Indlæg: 14 sep 2018 21:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2011 03:39
Indlæg: 85
:nus:

_________________
Too weird to live, too rare to die.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2018 15:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Pjæk fra skole, drop vennerne og lektierne, bliv smidt ud af uddannelsen og start på dagpenge. EZ Windows.
Jk jk.
Du skal nok få tid til at tage stoffer en dag, ingen grund til at stresse over det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2018 15:44 
Buttkraken skrev:
Pjæk fra skole, drop vennerne og lektierne, bliv smidt ud af uddannelsen og start på dagpenge. EZ Windows.


:lol: Ja det er en god plan. Riv to år ud af kalenderen, dedikeret kun til indtagelse af druuuugs. Det kan godt betale sig :rocking:


Top
  
 
Indlæg: 15 sep 2018 16:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
FiveHours skrev:
Men enten skal jeg i skole, lave lektier, træne eller hænge ud med nogen.
(Jeg er 27 år).


Lige om lidt er du ikke 27 år længere, vågner op en morgen og opdager du skal følge børnene i skole, hjælpe dem med lektier, køre dem til træning og prøve at forhindre at de hænger ud med nogle narrøve som tager narko.

Mine børn er flyttet hjemmefra, men jeg er ansat i et firma hvor der engang imellem dukker nogen op og vil have en urinprøve. Det er bare ikke nemt at kombinerer et normalt godt liv med narko. Det skal planlægges til hvor der er tid, jeg starter aldrig en ferie uden en flyvetur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2018 15:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeg tog et sabbat-år(ti) :mrgreen: havde skam så godt tid at jeg blev hooked på diverse stoffer.. :roll:
^bad advice
Da der ikke er timer nok om dagen begyndte jeg at ræse om natten.. :eyes:
^bad advice2
nu bruger jeg min tid på at komme tilbage imod start..
altså der er rigeligt med stoffer.. IMHO: det er mest tiden du bruger, imens stoffet virker.. -pas på tiden; den må godt gå, ej løbe..
vh en weekendblæst stoppie :peace: :hjerte:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 13:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Det kan godt være det lyder vanvittigt men jeg selvstændig og er indenfor en branche, hvor stofindtag både psychedeliske og stimulanser er en del af arbejdet.

Når jeg har fri, taget jeg sjællent stoffer. Men det henner da indimellem. Så går det som regel hel galt.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 17:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
snufkin skrev:
Det kan godt være det lyder vanvittigt men jeg selvstændig og er indenfor en branche, hvor stofindtag både psychedeliske og stimulanser er en del af arbejdet.

Når jeg har fri, taget jeg sjællent stoffer. Men det henner da indimellem. Så går det som regel hel galt.

Må man spørge hvilken branche?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 19:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Omsorgsdage med narko er vigtige. Vi lever i en verden hvor der hele tiden forventes mere og mere af os. FRI TID er helende og vigtig for vores kreativitet og generelle velbefindende. Selv bruger jeg meget at gå tidligt feks en torsdag - og så sætte mig ud til søen med en god dosis af det ene eller andet. Gøre det der skal gøres. Taking care of number one. Og så møde sent næste morgen. Vi skal alle dø om lidt, så det er bare med at nyde og fylde vores sparsomme tid med det vigtige :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2018 16:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
just do it

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2018 21:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Tak for alle jeres gode råd <3
Specielt de råd der omhandler at droppe ud af skolen og være på dagpenge :D Det er desuden en glimrende ide at rive 3 måneder til et helt årti ud af kalenderen og dedikere tiden til at blæse. Jeg fik sku et smil på læben. Det lyder ret befriende!
Yderst fristende metode, men ikke holdbar i det lange løb.

SÅ jeg gjorde, som mange sagde 'kan du ikke bare gøre det', og så gjorde jeg det - jeg indtog mdma. Jeg kom for sent til alle mine aftaler dagen efter, men fuck it. Det skulle handle om mig og min stof-sult.

Ryhudaso, jeg får krise, når du siger sårn der med børn osv.

STWOD, jeg hepper på dig :D

Mr. Gone, Never Ignorant Gettin Goals Accomplished! = nigga??

Og ja, Frugthat.. Min formulering lød lidt som om, at jeg er tvunget til at hænge ud med nogen. Det er ikke tilfældet. Størstedelen af min omgangskreds er nogle ædru sataner. De ved faktisk ikke, at jeg tager stoffer, så jeg tager sjældent stoffer i nærheden af dem, men det forekommer. I en amf-koger er det svært at bortforklare, hvorfor man ikke kan sluge det pizzaslice. Puha.

Nu får vi at se, hvornår jeg indtager stoffer igen. Jeg tror også bare, at jeg venter lidt for meget på det rigtige set&setting. Jeg vil gerne være sammen med nære relationer og der må gerne være lidt natur. Det er ting, som man ikke bare sådan lige finder. Jeg har aldrig haft sex, mens jeg har været påvirket :( :( Jeg har virkelig en midtvejskrise i min narko-karriere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2018 23:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Buttkraken skrev:
snufkin skrev:
Det kan godt være det lyder vanvittigt men jeg selvstændig og er indenfor en branche, hvor stofindtag både psychedeliske og stimulanser er en del af arbejdet.

Når jeg har fri, taget jeg sjællent stoffer. Men det henner da indimellem. Så går det som regel hel galt.

Må man spørge hvilken branche?



Lad os bare kalde det event branchen ;)

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team