Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 sep 2018 13:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2018 11:31
Indlæg: 8
Da jeg aldrig har haft nemt ved at skaffe stoffer på ulovligt vis, har jeg igennem tiden fundet en masse måde man kan blive skæv helt lovligt. Jeg tænkte derfor at jeg vil dele det med jer.

#Opiate#
Opiater er utrolig nok forholdsvis nemme at skaffe, og der er en del. Jeg potentiere ofte mine opiate koger med 4-5 piller Marzine.

Kodein
Kodine kan med lidt citronsyre relativt nemt blive ekstraheret fra kodimagnyl.

Pris: En dosis på 400mg koster ca 70 kr.
Virkning:En god opiate koger på 6-8 timer med marvekramper og diarre. God synergieffekt med nikotin og Cyclizin.
Sikkerhed: Høj afhængighedspotentiale i og med det er et opiate og mulighed for Acetylsalicylsyre forgiftning. Fare for overdosering.

Loperamid
Loperamid, også kendt som Imodium, burde ikke kunne krydse blod-hjerne-barrieren, men med lidt hjælp fra tonicvand, grapejuice og peber, burde det kunne lade sig gøre.

Pris: En dosis med tonicvand, gapejuice og peber koster omkring 150 kroner
Virkning: Mild opiate virkning på 12-14 timer. Kan give mavekramper.
Sikkerhed: Høj afhængighedspotentiale i og med det er et opiate. Fare for overdosering.

Opiumsvalmue
“The OG of opiates” er ganske nem at finde i de danske forhaver. Det kan tage lidt tid at lære forskellen på opiumsvalmuen og kornvalmuen, men det er helt klart en god lovligt skævert. Opiumsvalmuen kan dog kun findes om sommeren. Man kan lave rå opium af dem, men jeg spiser bare frøkapslerne som de er. Det smager lidt af ærter.

Pris: GRATIS
Virkning: Rigtig god opiat koger på 4-6 timer. Kan dog give lidt mavekramper hvis de spises. God synergi effekt med nikotin og Cyclizin.
Sikkerhed: Høj afhængighedspotentiale i og med det er et opiate. Fare for overdosering.

Tianeptine
Denne her er lidt hit or miss. Kan ikke findes i danmark, men så vidt jeg ved er det lovligt at importere.

Pris: ca 20 kroner
Virkning: mild opiate rus. Varighed er ca 2 timer.
Sikkerhed: Høj afhængighedspotentiale i og med det er et opiate. Fare for overdosering.


#Downers#

Alkohol
Tænker jeg ikke at jeg behøver at forklare hvad alkohol er.

Phenibut
Phenibut er lidt er en “gem”. Kan klart anbefales. Dog skal det tages på tom mave og virkning kommer først efter 2-4 timer.

Pris: en dosis er 1-4 kroner
Virkning: fjerne angst, giver motivation, gør det nemt at sove og en smule eufori. God alkohol substitut. Virkning er tæt på Lyrica/pregabalin dog lidt mere beskidt. Meget funktionel. Virkningstid er 24-36 timer. God synergi effekt med koffein.
Sikkerhed: Medium afhængigheds potentiale. Kvalme ved høje doser. Dehydrerende. Kan give mave- og tandproblemer grundet den lave pH-værdi. Farlig at blande med alkohol.

#Stimulanter#

Koffein
Jeg indtager hovedsaligt koffiein sublingualt i form af koffeinpiller. Da giver en kraftige og mere ren virkning.

Pris: ca 1 krone.

Sunifiram
Okay nootropic

Pris: 2-3 kroner per dosis
Virkning: Mild stimulation. Meget lave rekreationel værdi. Varighed 5-6 timer.
Sikkerhed: Ingen ide. Nok ikke det sundeste og meget dårligt for næsen.

Nikotin
Nikotin i sig selv er ikke den vildeste skævert, men kan være meget godt sammen med andre stoffer.

Pris: 2-4 kroner dosis.
Virkning: Mild stimulation.
Sikkerhed: Høj afhængighedspotentiale. Ren nikotin er ikke synderligt skadeligt, dog er tobaksprodukt yderst kræftfremkaldende..

Capsaicin
Det virksommestof i chili. Ikke ligefrem det rarest.

Pris: 1-2 kroner
Virkning: ekstrem smerte i mund, svælg og mave, efterfuldt af mild eufori. Gør selv de kedeligeste retter lækre.
Sikkerhed: Sundt. Husk at sætte dig ned, hvis du skal tisse.

Wim hof metoden
Hvem skulle have troet at oxygen(eller manglen af samme) kan gøre dig skæv.

Pris: GRATIS
Virkning: Kilden i hele kroppen. Eufori. Høj stimulation. Angst dæmpende. God søvn. Mild psykedelisk oplevelse. Virkningstid 2-5 minutter. Synergieffekt med koldt bad
Sikkerhed: Sundt for krop og sjæl. Kan føre til besvimelse.

Cardio
Motion er sundt. Motion er godt. Motion kan gøre dig glad, især ekstrem hård cardio, hvor du presser dig selv til det yderste.

Pris: GRATIS
Virkning: Eufori. Høj stimulation. Angst dæmpende. God søvn.
Sikkerhed: super sundt.

#Hallucinogener#

LSA frø
Morning glory og Hawaiian baby woodrose indholder LSA. Jeg har kun prøvet woodrose frø, og jeg må sige at de er effektive. Jeg haft to meget indsigtsfuld oplevelse med disse frø. Dog giver de ekstrem kvalme.

Pris: 10-20 kroner dosis.
Virkning: psykedelisk oplevelse. Mindre visuele end LSD og Svampe. Meget sedative. Helt ekstrem kvalme der vare 2-4 timer, der kan medføre opkast. Virkningstiden er 6-8 timer.
Sikkerhed: På grund af kvalmen er der støre sandsynlighed for badtrip, da det er svært at forblive positiv, når man tror man er ved at dø.

Lattergas
Kan købes i små patroner til madlavning. Jeg anbefale at man bruger en sifon, frem for crackers. Da det gør det meget nemmere at styre.

Pris: 5-8 kroner dosis.
Virkning: Ekstreme hallucinationer. Super sjovt og god synergieffekt med andre stoffer. Virkningstod 2-3 minutter.
Sikkerhed: Kan føre til besvimelse.

Benzin, lightergas etc.
DON’T DON’T DON’t. Utroligt dumt og farligt

Cyclizin
Cyclizin kan købes under navnet Marzine i håndkøb, og er en antihistamin der modvirker transportsyge.

Pris: 25 kroner per dosis.
Virkning: Giver ikke nogen form for rus. Potentiere opiater.

Meditation
Fokuser på din vejrtrækning.

Pris: GRATIS
Virkning: Kan give milde psykedeliske oplevelser. Dog er det sjælendt. God synergieffekt med LSA og opiater.
Sikkerhed: super sundt for sjælen.

Spidsnøgenhat
Jeg har ikke selv haft nogen succesfuld oplevelse med disse svampe. Dog synes jeg det ville være synd ikke at nævne dem.





Hvis i kender andre gode lovelige måde at blive skæve på, så skriv det dem gerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 13:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hej Gitte og velkommen til :)
Fedt du sætter pris på alle dine forslag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 14:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Prøv at ryge kongelys (mullein på engelsk). Den er forbløffende stærk. Man bliver virkelig høj af den. Jeg har prøvet at ryge mange forskellige urter, men kongelys er den stærkeste og bedste af dem.

Man kan også ryge løvehale (wild dagga på engelsk). Den virker som pot, men den er mildere, og knap så spændende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 15:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg elsker tråde som disse. De var grunden til, at jeg oprindeligt blev medlem i sin tid.
Imponerende at LSA stadig er lovligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 01:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
"Ren nikotion er ikke synderligt skadeligt "


Nu har jeg dampet i mange år og selv rodet med nikotion på op til 100mg/l og det er ekstremt giftigt .

Dødelig dosis for et voksent menneske er 0,5-1mg/kg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 03:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Kakao / Theobromin
https://en.wikipedia.org/wiki/Theobromine
Faktisk et rimelig stimulans, især hvis man får fingre i det rigtige

Casomorphin
https://en.wikipedia.org/wiki/Casomorphin
Opiat og morfinlignede stof, findes i bl.a. brieost

Phenethylamin
https://en.wikipedia.org/wiki/Phenethylamine
Kroppen producerer det selv, men man kan booste produkionen ved at spise forskelligt mad. Kakao (igen) er en af dem der skulle give mest. Men også ost (igen) og vin og pølse. Meget sådan noget tapas agtigt noget. Minder om MDMA eller er det sammen som MDMA faktisk

SÅ tapas med masse af kakao

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 13:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Så der er også auditiv /visuel sensorisk stimulering og sensory deprivation. Første nævnte har jeg haft stor glæde af.

Hvid støj kan hjælpe dig med at sove eller slappe af og hjælpe med at give mere fokus. Min egen erfaring med dette startede en nat hvor jeg havde besvære med at falde til ro. Jeg havde godt set at der var de der 8h+ white noise sleeping videoer på youtube, så jeg tænkte at nu giver jeg det en chance og tog høretelefoner på i sengen og ladge mig ned. BAM!! sagde det og jeg havde aldrig oplevet noget lignende. Dejlige kuldegysninger over det hele og en nærmest ekstrem eufori der minder om en blanding af opium og MDMA. Jeg faldt ikke i søvn, men havde det enormt rart i forsøget derpå. Jeg var meget overrasket over hvor godt det virkede, og efterfølgende har jeg brugt regelmæssigt. Hvad angår fokus, er jeg også ret overrasket over hvor godt det virker. Det siges at årsagen er at man forbinde det med den lyd der var inde i ens mors mave, da man lå derinde; susen fra blodet. Hvad angå fokus er jeg også ret overrasket over hvor godt det virker. Nærmest methylphendat agtigt.

Sensory deprivation eller perceptual isolation (ved ikke om det hedder noget på dansk) Er en bevidst reduktion eller fjernelse af stimuli fra en eller flere af sanserne. En form for udviddet meditation. Nem fremgangsmåde til at prøve det: Man tager en bordtennisbold og skære den over og lægger delene på øjnene, samtidigt med lytter man til hvid støj i høretelefoner, efter noget tid vil man begynde at opleve nogen interessante ting. Hallucinationer. Årsagen er at bordtennisboldene fungerer som et super godt lys diffusion filter, der giver perfekt ens lys til begge øjne. Du kan kun se grå/hvidt lys over det hele (det skal nok lige nævnes at eksperimentet bør foretages et sted med steady lys i forvejen. Helst udenfor i daglys) Hvidstøj er alle frekvenser på en gang, uden nogen form for rytme eller noget. Bare alle frekvenser på engang, hele tiden. Hvis vi udsætter hjernen for det, begynder den at opfører sig mærkeligt, da den ikke får nogen normale sanseindtryk. Derfor kan man opleve en form for psykedelisk tilstand på måde. Da hjerne begynder at kompenserer for de manglende sanse indtryk, vil man kunne opleve hullucinotioner på den måde. Men det er kun syns -og høresansen man påvirker her. Der findes isolation tanke, hvor man flyder på vand med en høj opløsning af salt og får den mindst mulige sanse påvirkning som muligt. Det skulle være ret vildt, har ikke selv prøvet det.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sensory_deprivation

Her er de støj videoer jeg har brugt og har haft stor glæde af:

https://www.youtube.com/watch?v=gpvznAiKblU&t=5665s
https://www.youtube.com/watch?v=VjinO8gnxFg&t=26405s

Men der findes masser derude, så det er bare med at finde en der passer til en

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 13:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Fedt indlæg! Veludført og godt beskrevet med alle de forskellige sammenligninger og interaktioner/synergier mf.

Selvom jeg godt kan nikke genkendende til bekymringen om at vi ikke skal gøre det for let for lovens lange arm at tjene nogle billige point til næste valg eller hvad de ellers får en bule i buksen af.

Vil lige nævne Kava Kava (Piper Methysticum) en slags drik fra stillehavsøerne med GABA'isk virkning og virker lidt ala en mild benzorus eller en brandert. Ulovligt i nogle lande men ikke DK af en eller anden årsag

Drikker man nok, kan man godt falde i søvn stående eller miste balancen og vælte rundt og ligne en person i en slags halvbrændt stivert, men ikke alle formår at lære den at kende da den faktisk har en omvendt toleranceopbygning.

Phenibut er btw. ikke at spøge med. Der er historier om folk (inkl. mig selv) som har doseret i større og større doser og til sidst gået i hallucinationsdrevet delir da posen løb tør. Andre har brugt en snes dage i en gummicelle og det er ikke få som er blevet slemt afhængige eller røget på benzovognen ned i deres eget personlige abstinenshelvede med år brugt i grebet på de små piller.

Det samme gælder jo også så mange andre midler ala, opiater osv, men lige den her har ry for at tage fusen på folk.

Note: Læste engang at man kunne lave udtræk af indersiden af bananskræller og ryge det for at blive skæv, Bananadine hed stoffet vist, naiv og ung som jeg var rendte jeg rundt og troede jeg var sej og røg dem og tilbød folk mine "joints" som kun fik dem til at hoste og lugtede af brændte skumbananer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 14:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
snufkin skrev:
Der findes isolation tanke, hvor man flyder på vand med en høj opløsning af salt og får den mindst mulige sanse påvirkning som muligt. Det skulle være ret vildt, har ikke selv prøvet det. https://en.wikipedia.org/wiki/Sensory_deprivation

Jeg har prøvet det, men blev skuffet, og så er det oven i købet ret dyrt. Selv om man er berøvet sine sanser (det hedder sanseberøvelse), så kører tankerne stadig rundt i hovedet på én. Det er tankerne, der er problemet, og ikke sanserne. Jeg foretrækker at sidde op og meditere, fremfor at ligge og flyde rundt i en tank.

Jeg kommer i tanke om at jeg også har prøvet nogle af CD'erne fra Monroe-instituttet, som skulle ændre hjernebølgerne (http://www.monroeinstitute.org/catalog/cds). Men igen blev jeg skuffet. De virker ikke ordentligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 21:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Enspænderen skrev:
snufkin skrev:
Der findes isolation tanke, hvor man flyder på vand med en høj opløsning af salt og får den mindst mulige sanse påvirkning som muligt. Det skulle være ret vildt, har ikke selv prøvet det. https://en.wikipedia.org/wiki/Sensory_deprivation

Jeg har prøvet det, men blev skuffet, og så er det oven i købet ret dyrt. Selv om man er berøvet sine sanser (det hedder sanseberøvelse), så kører tankerne stadig rundt i hovedet på én. Det er tankerne, der er problemet, og ikke sanserne. Jeg foretrækker at sidde op og meditere, fremfor at ligge og flyde rundt i en tank.

Jeg kommer i tanke om at jeg også har prøvet nogle af CD'erne fra Monroe-instituttet, som skulle ændre hjernebølgerne (http://www.monroeinstitute.org/catalog/cds). Men igen blev jeg skuffet. De virker ikke ordentligt.


Jo ok klart. Jeg tror også kun jeg gad hvis jeg byggede en selv. Prøv det trick med bordtennisbold og hvidstøj, det virker sådan lidt

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 15:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Note to self: så kun papaver somniferum i baghaven, da de bliver stjålet i forhaven. :D

viewtopic.php?f=1&t=27514


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team