Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 okt 2018 12:19 
Hej Psy,

Her på det sidste har jeg nu set at flere og flere sælgere i Københavns området er begyndt at sælge "flæk" kokain, som den bedste vare de har. Coken fremstår som semi hårde sten, nogle hårdere end andre, nogle kan endda være lidt små fedtede når de ligger i posen :x :evil: .

Symptomer:
Ubehagelige at sniffe, river godt i næsen og syntes at være længere om at passere næse vægen end ren kokain.
Nogle af dem har jeg mistanke om at der er amfetamin i, da jeg 4 timer efter at have taget en streg kan have søvnbesvær og stadig lidt forhøjet puls.
Ømt tandkød. Efter at have suget 0.5 sidste gang og jeg var på comedown begyndte mit tandkød at virke ømt, men det kom først på comedownen.
Svir i næsen på comedown - der skal ofte større mængder til over en aften ca 0.5.

Jeg savner den tid hvor coken bevares ikke var den stærkeste, men decent nok, og kom i pulver der var behageligt nok at sniffe. Jeg kan faktisk ikke få den kvalitet længere og tænker helt at give op på kokain ihvertfald fra danske sælgere.

Min mistanke er der nogle 'distributører', grådige tomhjerner med rygmærker, eller 'cutaber' der er blevet lige lovligt kreative for at shine et middelmådigt produkt op og maksimere profitten. Nogle der har samme erfaring?


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 09 okt 2018 20:49 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg oplever overordnet det samme.

Af forskellige årsager er indkøbs prisen på god kokain steget i løbet af de sidste måneder, og da pusherne ikke kan skrue prisen op, uden at miste kunder, vælger de i stedet at cutte deres produkt og sælge det som det samme.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 okt 2018 17:32 
Koalabjørnen skrev:
Jeg oplever overordnet det samme.

Af forskellige årsager er indkøbs prisen på god kokain steget i løbet af de sidste måneder, og da pusherne ikke kan skrue prisen op, uden at miste kunder, vælger de i stedet at cutte deres produkt og sælge det som det samme.


Okay, det er da rart at vide man ikke er den eneste.

Hvilke årsager kunne det være, har du nogle teorier? Når du siger 'pushere' mener du så dem du og jeg handler med f2f? Jeg har indtryk af at det sker på et højere led i kæden. Dem jeg handler med kunne ikke drømme om at cutte den selv. Jeg ser faktisk de samme 'cuts' på tværs af (før i tiden pålidelige)sælgere der understreger dette.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 10 okt 2018 22:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2018 14:41
Indlæg: 12
Kan ihverfald sige at efter at jeg har prøvet gadecoke især dem fra amsterdam og benyttet mig af darkweb kan jeg sige at jeg vil aldrig røre gade nogensiden mere, det er pisse klamt iforhold til hvad du kan få fra nettet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 11 okt 2018 02:15 
KasketB0y skrev:
Kan ihverfald sige at efter at jeg har prøvet gadecoke især dem fra amsterdam og benyttet mig af darkweb kan jeg sige at jeg vil aldrig røre gade nogensiden mere, det er pisse klamt iforhold til hvad du kan få fra nettet.


Helt enig ang Dark Net, glimrende kvali og gode priser.
Det der er nederen ved DN er den noia over at den bliver taget i posten og om badserne dukker op på ens addresse :x Og jo, jeg kan alle krypto tricksne til at transaktionen ikke kan spores tilbage til mig, men alligevel. Udover det skal man bestille en lille uge i forvejen og der går lidt af magien også af syntes jeg. Coke er en spontan ting for mig og syntes det er en luksus at kunne hooke op på aftenen i byen, når humøret er til det. Det har fungeret godt indtil nu, men selv venner jeg har kendt i lang tid og handlet med i flere år kan ikke levere noget der ikke er klamt pt..


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 27 nov 2018 16:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 nov 2018 10:13
Indlæg: 1
Kan kun sige det er en landsting nu er bosat på Fyn hvor mine kontakter har været ok men Århus hvor jeg er fra har haft rigtig luksus i lang tid og så grænse området i det sydlige dk var os godt men uanset hvem jeg henvender mig til er det pumpet med efedrin eller amf man blir så grim og paranoid og virkelig dårlig på comeback Down alt ryster og du blir varm og koldsveder der må være nogen importøre højt oppe som er ligeglade med kvalitet og kunder. Det jeg sidder med her er vakum pakket i kaffe bønner med stempel og det hele og det er virkelig fælt... ved ikke engang om jeg tør vaske det her det har intet med kokain at gøre ellers er der noget i processen der er gået galt :(


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 27 nov 2018 21:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Pablo el danemarke skrev:
Kan kun sige det er en landsting nu er bosat på Fyn hvor mine kontakter har været ok men Århus hvor jeg er fra har haft rigtig luksus i lang tid og så grænse området i det sydlige dk var os godt men uanset hvem jeg henvender mig til er det pumpet med efedrin eller amf man blir så grim og paranoid og virkelig dårlig på comeback Down alt ryster og du blir varm og koldsveder der må være nogen importøre højt oppe som er ligeglade med kvalitet og kunder. Det jeg sidder med her er vakum pakket i kaffe bønner med stempel og det hele og det er virkelig fælt... ved ikke engang om jeg tør vaske det her det har intet med kokain at gøre ellers er der noget i processen der er gået galt :(


Da fååk :roll:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 nov 2018 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2018 16:30
Indlæg: 7
Der bliver blandet 'bicarbonat' i den coke, der er så ringe , den ikke kan koges til f.eks. freebase.. D er i princippet natron, dog uden den af ingredienserne som får d til at hæve, i brød/kager.. D laves udelukkende til misbrugere og bliver givet gratis, i doseret pose, på misbrugscentre etc. D er hustlere, som ved deres varer ikke kan koges til sten og ryges. Sniffere vil få en krassen i snuden... Uden bicarbonat, er d bare ringe kvalitet af cola, nogen idioter vil tjene lette penge på!! Er HELDIGVIS ude af 2 års misbrug... Pas på d stof.. Din psyke bliver fucked up.. Langt værre end f.eks. heroin!!!!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 29 nov 2018 19:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2018 16:30
Indlæg: 7
Pga. den øgede grænsekontrol i USA, er Europa blevet de sydamerikanske kartellers foretrukne nye marked. D sejles og smugles til Vestafrika, op til Marokko, så er Spanien lige ovre på den anden side. Og da jeg bor ovre i Sydjylland kan jeg jo se hvor voldsomt markedet er blevet på ca 3 år, for den halve pris.. Og kender du ikke en kilde, hvor d kun ha været i få andre hænder er d som et lotteri.. Men jo længere ud i ledene, jo flere skal tjene mønt.. Sten er utrolig nem at lave med.. Kan godt nævne luskede tricks, så vægt og smag er fin, men kvali, er d jeg kalder byturs-coke.. Som er laaangt mildere end den som oprindeligt skal være god flæk.... Hold dig fra d stof.. Er i dag færdig med d.. Det har kostet mig en pris der ik kan betales med penge.. Take Care..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 30 nov 2018 17:57 
Interessant at høre jeres historier..

Jeg er simpelthen stoppet med at tage kokain, med mindre at en af mine tætte vender har en (lille) sending hjemme fra Dark Net. Not worth it, pas på jer selv og jeres næser derude, de er simpelthen skruppel og skamløse 90% af sælgerne.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 03 dec 2018 22:40 
Jeg har prøvet 2 gange inden for den sidste tid at jeg
Fik kramper i brystet. Og nogle mærkelig bølger,
Igennem min krop

Jeg havde en følelse jeg skulle dø samt, jeg bliv konfus !

Da det skete sidst, skete det kun på cirka 80-100mg

Jeg fik det så dårligt at jeg måtte ringe til 112!

Jeg blev indlagt, og overnattede på hospitalet.
Lægerne sagde at mit hjerte har været på overarbejde
Og at min hjerte muskel / blod åre til hjertet
Har krampet sig sammen, det er forklaringen på jeg,
Har fået de der bølger igennem min krop og blevet konfus



Jeg tror desværre også Coke idag er cuttet med nogle mærkelig ting
Fordi jeg har aldrig haft sådan 2 oplevelser før!
I de 9 år jeg har taget Coke On/off i weekenderne

Er der andre der har haft lignende oplevelser?!


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 06 dec 2018 18:44 
Den indlagte skrev:
Er der andre der har haft lignende oplevelser?!


Aldrig. Det er svært at gætte på hvad der har været i. Er du ellers sund og rask, træner kredsløbstræning og har en fornuftig kondition? Havde du indtaget andet?

Jeg har dog en bekendt der røg på hospitalet for nylig. Symptomer på hjertefejl :x :cry: Det var sådan et underligt flæk cut + mdma + thc + sex til langt ud på natten, der udløste det. Ikke den smarteste kombi.

Efter sådan en tur du har haft, ville jeg kraftligt overveje om stimulanser overhovedet er noget jeg vil lege med. Pas på dig selv, det er virkelig alvor.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 07 okt 2019 15:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2019 14:44
Indlæg: 17
lillemis skrev:
KasketB0y skrev:
Kan ihverfald sige at efter at jeg har prøvet gadecoke især dem fra amsterdam og benyttet mig af darkweb kan jeg sige at jeg vil aldrig røre gade nogensiden mere, det er pisse klamt iforhold til hvad du kan få fra nettet.


Helt enig ang Dark Net, glimrende kvali og gode priser.
Det der er nederen ved DN er den noia over at den bliver taget i posten og om badserne dukker op på ens addresse :x Og jo, jeg kan alle krypto tricksne til at transaktionen ikke kan spores tilbage til mig, men alligevel. Udover det skal man bestille en lille uge i forvejen og der går lidt af magien også af syntes jeg. Coke er en spontan ting for mig og syntes det er en luksus at kunne hooke op på aftenen i byen, når humøret er til det. Det har fungeret godt indtil nu, men selv venner jeg har kendt i lang tid og handlet med i flere år kan ikke levere noget der ikke er klamt pt..


så lige din kommentar! er helt ny til darknet, men kunne godt tænke mig at købe noget lsd over market navn fjernet. Hvilke bitcoinwallet er bedst til det, og hvordan får jeg dem "vasket" så de ikke kan spores til mig?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 07 okt 2019 15:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Alabat skrev:
så lige din kommentar! er helt ny til darknet, men kunne godt tænke mig at købe noget lsd over.. . Hvilke bitcoinwallet er bedst til det, og hvordan får jeg dem "vasket" så de ikke kan spores til mig?

Han er slet ikke på boardet længere - den kommentar du har quoted, er fra oktober 2018.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 okt 2019 12:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvordan ser det ud med kokain-markedet i dag? Er kokainen blevet bedre (renere) end sidste år?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 okt 2019 12:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Enspænderen skrev:
Hvordan ser det ud med kokain-markedet i dag? Er kokainen blevet bedre (renere) end sidste år?


Det flæk kokain jeg har adgang til (fra flere forskellige pushere i kbh-området) er ret god kvalitet, alt taget i betragtning. Konsistensen er legit flake/fishscale kokain, hvilket godt kan være svært at hakke op og sniffe, men det er ret let at have med at gøre hvis man vil freebase det. Dårligt/skamcuttet kokain er besværligt at freebase. Så det tænker jeg er et tegn på at kvaliteten generelt er fin blandt visse pushere. Og det er nøjagtigt det samme de leverer hver gang, selvom det er nye batches

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 okt 2019 12:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Renheden er vist også generelt rimelig høj i Europa.. Prøv at google det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 16 okt 2019 18:35 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Lige pt ser vi faktisk et dyk i renheden her på Sjælland. De gode tider hvor nærmest hver et gade apotek, kunne levere +60% ren kokain, er slut.

At det er let at freebase er meget visvisende, da der er gået sport i at cutte sit kokain med noget snavs der ikke forsvinder når man koger det i ske med salmiakspiritus.

Har testet meget kokain der kogte 0,8-0,9g pr gram freebase kokain. Og historien er den samme hver gang.. Intet over 50-60%.. Så lad jer ikke narre

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 17 okt 2019 23:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Så er det måske ikke lige nu jeg skal købe et par gram. Jeg venter et stykke tid.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 18 okt 2019 16:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Aarhus har vist lavet en undersøgelse, hvor stærkt det er i aarhus, den er dog 2 år gammel, men kvaliteten er den samme https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/aa ... ren-kokain


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team