Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 okt 2018 21:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2018 20:39
Indlæg: 1
Har nu selv brugt Dormicum 15 mg en lille blå pille i en ca 15 år. Det en fantastisk pille den få dig til at sove omgående får en til at falde til ro om så du stå midt i parken og svenskerne scorer sejersmålet 10 sek før tid så er man i sådan en dejlig tilstand at det skal nok gå alt sammen vi har jo de blå som Dormicum bliver kaldt, Man drømmer positivt er utrolig veludhvilet efter kun 4 timer søvn, og det gode er at man ikke skal tage den en time før sengetid men 30 sekunder så sluk smøgen lig hovedet på hovedpuden og luk øjnene og du er væk så hurtig går det, du er ikke sløv eller træt når du vågner men frisk det er en pille som kun hjælper dig at falde i søvn og er ude af kroppen efter ca 30-40 min den pille kan kurere mange ting


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 11:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ja jeg kender Dormicum og har selv brugt det sparsomt i særligt pressede perioder. Dog ikke rekreativt men selvmedicinering for at få søvn på de værste nætter.

Den eneste ting der giver mening at nævne for mig er at der er tale om Midazolam. Det er et benzodiazepin og et af de mest vanedannede grundede den korte virkning.

Skal det bruges så bør det bruges sparsomt, måske 2 gange om ugen maks. Mere end det begynder du også at opbygge tolerance og når vi først er der, ja så bliver det helvede på jorden at gå clean på det.

Så ja, Midazolam er et ganske velfungerende stof at have i værktøjskassen, jeg har prøvet flunitrazepam flere gange og selvom det holder dig i søvn længere, så er der ikke noget jeg har prøvet der slår midazolam når det kommer til instant lights out, triazolam kommer måske tæt på men det er ikke så nemt at skaffe mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 18:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Jokeren66666!
:)


***Slettet***


(*edit- Undskyld! :oops: Jeg œvler om jo Halcion her..)

@TS: Hvad er dit spørgsmål?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Senest rettet af STWOD 14 okt 2018 20:07, rettet i alt 4 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 19:13 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
STWOD skrev:
Hej Jokeren66666!
Jeg kender skam osse de "små blå".. hvad vil du vide?
fik dem selv ved tandlœgen ved et indgreb. (hovedsaligt pga af det amnesia de giver)
VhS

De Halcion jeg har fået har været blå med delekærv. De Dormicum jeg har fået har været hvide med delekærv.

Ved ikke hvor mange forskelige versioner der af dem men Halcion er Triazolam ikke Midazolam.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 20:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hov, B-R du har sku direkte ret! godt set, Jeg undskylder!!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 20:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
STWOD skrev:
Hov, B-R du har sku direkte ret! godt set, Jeg undskylder!!

Altså det er jo stadig et benzodiazepin og en hurtigtvirkende en af slagsen meget ligesom Midazolam, så det er begrænset hvor stor forskellen kan være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 21:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Det har du ret i! :)
-tænkte mere på at der ikke må opstår forvirring angående dosis, hverken for TS eller andre som læser tråden.. -da triazolam bl.a er aktivt i meget meget små doser à 0,125-0,25mg, hvorimod midazolam er på de 7,5-15mg..

ha en god aften!
VhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team