Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 21 okt 2018 23:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Billede

Billede

Vi er enige om at det kit bare skal smides ud ikke? :( Synes ellers jeg har været rimelig varsom med handsker osv. Måske jeg har sprøjtet for meget. Men holdt mig til en gang om dagen.

Det dufter heller ikke helt godt synes jeg.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2018 09:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hector Salamanca skrev:
Vi er enige om at det kit bare skal smides ud ikke? :( Synes ellers jeg har været rimelig varsom med handsker osv. Måske jeg har sprøjtet for meget. Men holdt mig til en gang om dagen.

Der er nogle der har haft held med at skære det mugne område af kagen ud, altså fuldstændigt fra top til bund, og så sunket resten af kagen i brintoverilte.. Og så var der stadig vækst i resten, efter den proces.

Har du husket at afspritte/vaske handskerne inden brug? De engangshandsker man river ned fra hylderne i Bilka f.eks., er langt fra sterile!
Har du været varsom med ikke at trække vejret for voldsomt ned i posen/haft maske på?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2018 10:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Halose skrev:
Hector Salamanca skrev:
Vi er enige om at det kit bare skal smides ud ikke? :( Synes ellers jeg har været rimelig varsom med handsker osv. Måske jeg har sprøjtet for meget. Men holdt mig til en gang om dagen.

Der er nogle der har haft held med at skære det mugne område af kagen ud, altså fuldstændigt fra top til bund, og så sunket resten af kagen i brintoverilte.. Og så var der stadig vækst i resten, efter den proces.

Har du husket at afspritte/vaske handskerne inden brug? De engangshandsker man river ned fra hylderne i Bilka f.eks., er langt fra sterile!
Har du været varsom med ikke at trække vejret for voldsomt ned i posen/haft maske på?


Har sku ikke afsprittet handskerne det tænkte jeg slet ikke på kunne være nødvendigt, men har haft stof for munden når jeg har arbejdet. Der er mug på de flest områder af kagen, så tænker ikke der er meget der kan reddes desværre :( Men har skrevet til sælgeren og håber på reship. Det har de vidst gjort med andre, når det var inden første flush.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2018 12:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Jeg ville kyle kittet ud.
Har du overvejet PF-tek? Det er dælme nemt.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2018 12:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hector Salamanca skrev:
Men har skrevet til sælgeren og håber på reship. Det har de vidst gjort med andre, når det var inden første flush.

Jeps, flere af de store sider har været flinke, på den konto! Husk de ekstra forholdsregler næste gang ;)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2018 15:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tak for svar.

Har overvejet PF-Tek, men umiddelbart så growkits endnu nemmere ud. (ved godt de er dyrere i længden, så jeg har faktisk tænkt mig at forsøge at tage sporeprint fra growkittet også konvertere til PF-tek, det burde være muligt right?)

Forhandleren giver mig et nyt kit :) En af mine venner sagde at han ville anbefale mig at bruge en varmemåtte under kittet. Mit gro område er et skab (hvor jeg har blåt LED lys) til at give svampene noget at gro efter. Skabet er bygget ind i en mur der grænser op til et udendørs areal, så det kan godt være det er lidt under normal stuetemperatur, men altså umiddelbart tror jeg (har ikke en temperaturmåler) at det er omkring 20 grader i skabet.

Tror i sådan en varmemåtte er nødvendig? Jeg kan desværre ikke rigtig flytte rundt på kittet, da min kæreste allerede er gået ind i et kompromis med at jeg overhovedet dyrker. :)

Også skal jeg selvfølgelig nok afspritte alt der kommer i nærheden af kittet næste gang! Også tror jeg sku også jeg prøver at koge vandet til kittet og køle det ned.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2018 23:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2018 17:05
Indlæg: 2
Hej alle sammen!
Jeg vil høre om nogen af jer har prøvet at mixe brug af svampe og trøfler?

Jeg har 4g svampe liggende og 30g trøfler. Vi er to som overvejer at tage dem blandet (fx 10g trøfler og 2g svampe) for at opnå større effekt.

Nogen som har kendskab til dette? Trøflerne er Utopia.

Tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2018 15:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2018 14:38
Indlæg: 1
Hej allesammen.

Mig og nogle venner overvejer stærkt at gro nogle svampe i et growkit. Da ingen af os har særlig meget erfaring ved vi ikke hvilken en sort af "cubensis" svampene er god at starte på.

Tak for hjælpen :)) :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2018 13:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
De minder så meget om hinanden at det ikke betyder noget.
Den ene cubensis gror ligesom den næste cubensis. Den eneste undtagelse er Penis Envy. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2019 21:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Tænkte dette er den perfekte tråd at spørge i, hvor længe ville i vente imellem svampe ture?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2019 10:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
deliriumimithovede skrev:
Tænkte dette er den perfekte tråd at spørge i, hvor længe ville i vente imellem svampe ture?

Mindst en måned. Ikke kun fordi at hovedet skal have en pause, men også fordi man opbygger en høj tolerance overfor svampe.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2019 17:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Buttkraken skrev:
Mindst en måned. Ikke kun fordi at hovedet skal have en pause, men også fordi man opbygger en høj tolerance overfor svampe.


Tak for svar! Jeg lader dem ligge lidt endnu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2019 09:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 sep 2018 14:00
Indlæg: 19
Hej,
Hurtigt spørgsmål. Jeg fandt en masse SN sidste år som jeg tørrede ned og gemte men har først fået tid/chance for at prøve dem nu her. Som førstegangsbruger fulgte jeg råd herinde fra og spiste 0,8 g tørrede SN dog uden den store effekt ud over lidt opstemthed. Siden har jeg forsøgt med 1,2g men med samme ‘skuffende’ resultat - altså ingen hallucinationer og andre sjove ting jeg læser om i andres trip-beretninger.
Derfor er mit spørgsmål om nogen har erfaringer med om tørken sidste år måske har gjort svampene mindre potente? Eller om jeg måske har galt fat i dosis’en? Tørret er 1,2g ca 35-45 svampe, som dog generelt ikke er store sammenlignet med andre fotos herinde fra. Er der noget jeg gør galt, eller forventer jeg måske for meget af mit trip? Skal måske siges at jeg også ryger hash, kan det have nogen indflydelse??
Tak for svar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2019 10:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Først og fremmest, er du sikker på det er SN? Din oplevelse kunne sikkert også godt forklares som høsletsvampe + forventningen om et trip. Og hvor tørrede har de været? Det er mit indtryk at de holder sig absolut bedst når de er helt knas tørre i et lukket glas, og har de været opbevaret mindre optimalt, så kan du have forklaringen der. For mig ville 0,8-1,2 g være for lidt til at få hallucinationer, men nok til at mærke jeg tripper.

Jeg fandt slet ikke nogen svampe sidste år, så jeg ved ikke om de skulle være bedre eller værre end andre år.

Og nej, hash gør ikke en immun over for svampe oplvelsen.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2019 17:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2010 14:59
Indlæg: 3
Hej alle!
Håber det er her jeg kan spørge?
Jeg har et growkitt hvot der er kommet hvide hår på. Først var det kun på kagen, nu er der kommet nogle svampe på hvor de har fået det på hatten.
Er kittet kontamineret eller kan svampene stadig indtages?
Hårene forsvinder når man røre ved det og efterlader fugt.?
På forhånd tak :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2019 22:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Et billede siger mere end 1000 ord.
Umiddelbart vil jeg tro det er aerial mycelium. Det er tegn på manglende FAE (fresh air exchange). Det kan afhjælpes ved at åbne posen noget oftere og vifte lidt luft derned.

Men hvis det er muligt, så smid et billede op. Brug imgur eller sådan noget og del linket herinde.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2019 12:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2012 11:13
Indlæg: 36
Geografisk sted: Vestegnen
Hej alle
Jeg hørte forleden en podcast med Joe rogan og en svampeforsker der hed Paul stamets.
Paul snakkede om hvordan han i sin ungdom stammede meget og at han ved hjælp af et enkelt svampetrip
Behandlede sig selv og derefter ikke stammede længere.
Det gjorde mig nysgerrig- jeg har mange gange forsøgt at stoppe med cigaretter uden held og tænker jeg vil prøve at
At “heale” mig selv ligesom Paul gjorde ved hjælp af svampe.

Tror i det er noget som kan lade sig gøre?
Har forsøgt at Google det og flere er det lykkes for men der står naturligvis ikke noget om nogle der har gjort det uden
Hjælp udefra.

Min plan er at gøre det alene- er det farligt??

Jeg har prøvet svampe et par gange i min ungdom, er 37 idag- ved ikke om jeg må spørge her, men dengang solgte de dem
Samme sted som de sælger meget hash i nærheden af Christianshavn- gør de stadig det???

Håber i kan hjælpe
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2019 13:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Sten larris - Hvis du vil holde op med at ryge tobak, og "virkeligt" ønsker at holde op med at ryge, så har psilocybinsvampe en kraftig, hjælpende virkning. Bare 3 x psilocybintrip kunne få 80% af de stærkt afhængige gamle storrygere til at kvite smøgerne.


http://www.stenlarris.dk/HALU/HPSILO.HTM

potsize skrev:
Hej alle
Jeg hørte forleden en podcast med Joe rogan og en svampeforsker der hed Paul stamets.
Paul snakkede om hvordan han i sin ungdom stammede meget og at han ved hjælp af et enkelt svampetrip
Behandlede sig selv og derefter ikke stammede længere.
Det gjorde mig nysgerrig- jeg har mange gange forsøgt at stoppe med cigaretter uden held og tænker jeg vil prøve at
At “heale” mig selv ligesom Paul gjorde ved hjælp af svampe.

Tror i det er noget som kan lade sig gøre?
Har forsøgt at Google det og flere er det lykkes for men der står naturligvis ikke noget om nogle der har gjort det uden
Hjælp udefra.

Min plan er at gøre det alene- er det farligt??

Jeg har prøvet svampe et par gange i min ungdom, er 37 idag- ved ikke om jeg må spørge her, men dengang solgte de dem
Samme sted som de sælger meget hash i nærheden af Christianshavn- gør de stadig det???

Håber i kan hjælpe
Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2019 16:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2012 11:13
Indlæg: 36
Geografisk sted: Vestegnen
slidtelis skrev:
Sten larris - Hvis du vil holde op med at ryge tobak, og "virkeligt" ønsker at holde op med at ryge, så har psilocybinsvampe en kraftig, hjælpende virkning. Bare 3 x psilocybintrip kunne få 80% af de stærkt afhængige gamle storrygere til at kvite smøgerne.


http://www.stenlarris.dk/HALU/HPSILO.HTM

potsize skrev:
Hej alle
Jeg hørte forleden en podcast med Joe rogan og en svampeforsker der hed Paul stamets.
Paul snakkede om hvordan han i sin ungdom stammede meget og at han ved hjælp af et enkelt svampetrip
Behandlede sig selv og derefter ikke stammede længere.
Det gjorde mig nysgerrig- jeg har mange gange forsøgt at stoppe med cigaretter uden held og tænker jeg vil prøve at
At “heale” mig selv ligesom Paul gjorde ved hjælp af svampe.

Tror i det er noget som kan lade sig gøre?
Har forsøgt at Google det og flere er det lykkes for men der står naturligvis ikke noget om nogle der har gjort det uden
Hjælp udefra.

Min plan er at gøre det alene- er det farligt??

Jeg har prøvet svampe et par gange i min ungdom, er 37 idag- ved ikke om jeg må spørge her, men dengang solgte de dem
Samme sted som de sælger meget hash i nærheden af Christianshavn- gør de stadig det???

Håber i kan hjælpe
Mvh


Tak for svar
Jeg vil også meget gerne have hjælp til mine andre spørgsmål hvis nogle kan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2019 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 nov 2018 22:35
Indlæg: 3
Jeg var på Christiania for knap en måned siden og spurgte nogle af boderne om de havde svampe og fik samme svar begge gange og lød på at hvis der overhovedet er nogle der sælger nogle er det fra de lokale på staden. Ingen af boderne sælger.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team