Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2018 21:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2017 14:14
Indlæg: 3
Hej min kammerat har købt disse svampe, er der nogle eksperter herinde der ved hvilke det er?

https://gyazo.com/5776b35cdc6eaeaf1d7e96f9dda19558


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 21:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det er cubensis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 21:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2017 14:14
Indlæg: 3
Tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2018 19:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
For en god ordens skyld vil jeg lige anbefale jer en start dosis på 1-1,5 g hvis i ikke har prøvet svampe før! Der smager man på den psykedeliske oplevelse med minimal risiko for at det kører helt af sporet. Jeg kender en der fik hans livs værste oplevelse på 2 g. Jeg kan selv tåle mere, men i ved ikke hvordan jeres sind reagere før i prøver og hvis i render rundt med et hoved ala min kammerats så ønsker i ikke at komme over 2 g.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2018 09:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hector S. Nemlig kan ikke understreges nok da nogen bare ikke tåler det, og slet ikke tåler samme grad af setting som andre som måske gerne vil vandre rundt ude i blandt andre imens.
Den angst som manifesterer sig i hjernen på de tidspunkter, kan være utroligt tricky at arbejde med bagefter da du ikke har "adgang" til samme centre eller grad af indflydelse på dem, hvilket kan lave noget rod, som kan tage årevis at ryde op i mentalt.

Omvendt kan man på bare én session nå og forstå mere om sig selv en 10 års terapi og selvhjælpsbøger kan gøre, da de har det med at grave sig ind og finde de kernetraumer som ligger bag alt det vi kompenserer med og ikke selv kan se.

Det er dog den slags trip man tager indenfor i større doser alene, under en dyne i mørket når man er lidt ældre, og ikke når man er ude med vennerne på festival eller lign.

Pas på jer selv, og safe trip!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team