Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 04 jan 2019 20:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
spaffeh skrev:
Men selvom du forbereder din krop til belastning, så er der vel ingen grund til at kneppe den?


Vil altså heller ikke mene man knepper kroppen af 0,5. Det ville svare til en halv flaske vodka.
Min nyeste mening med doserne.

100-160mg er stortset ikke skadeligt for kroppen ligemeget hvad.

200-300mg er også safe, hvis du har erfaring med høje doser.

350-500mg er en belastning for hjernen som kan give hjerne zapps dagene efter, og ondt i maven næste dag.

550mg+ Er en lille bitte overdosis, men den er ikke direkte livsfarligt men det kan påføre kortvarige eller langvarige skader i dit belønningssystem i hjernen. Det kan også give trælse bivirkninger som ondt i maven og hovedet dagen efter. Dog kan denne dosis påføre livstruende bivirkninger, hos folk som er udsatte eller har kombineret flere stoffer (alkohol)

1g+ er russisk roulette hvis du ikke er tolerant over for tunge doser. 1g kan aldrig anbefales, da det ofte giver en voldsome bivirkninger som, unormal hurtig hjerterytme og meget høj kropstemperatur.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 20:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Og i øvrigt giver jeg heller ikke meget for 'det sker der ikke noget ved, for der er ingen af os i vennekredsen der er døde af det endnu'-parolen.
Det kan sagtens være at du gradvist er igang med at samle til torvs, ligesom når man sparer op på en pensionsopsparing, og en skønne dag så kommer udbetalingen.
Ligesom i et fitnesscenter.. En seriøs skade er tit udbyttet af mange fejl/et usundt bevægemønster over længere tid, og knapt så tit et resultat af den ene træning man havde dagen inden.
Små mikrotraumer der akkumulerer.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 21:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
psy_jørgen skrev:
spaffeh skrev:
Men selvom du forbereder din krop til belastning, så er der vel ingen grund til at kneppe den?


Vil altså heller ikke mene man knepper kroppen af 0,5. Det ville svare til en halv flaske vodka.
Min nyeste mening med doserne.

100-160mg er stortset ikke skadeligt for kroppen ligemeget hvad.

200-300mg er også safe, hvis du har erfaring med høje doser.

350-500mg er en belastning for hjernen som kan give hjerne zapps dagene efter, og ondt i maven næste dag.

550mg+ Er en lille bitte overdosis, men den er ikke direkte livsfarligt men det kan påføre kortvarige eller langvarige skader i dit belønningssystem i hjernen. Det kan også give trælse bivirkninger som ondt i maven og hovedet dagen efter. Dog kan denne dosis påføre livstruende bivirkninger, hos folk som er udsatte eller har kombineret flere stoffer (alkohol)

1g+ er russisk roulette hvis du ikke er tolerant over for tunge doser. 1g kan aldrig anbefales, da det ofte giver en voldsome bivirkninger som, unormal hurtig hjerterytme og meget høj kropstemperatur.


Og 2g+ er ekstra russisk roulette, hvis du ikke er vant til 1 grams doser..

Aner ikke hvad jeg skal skrive til det her, men håber at alle der læser med, ikke tager dine doseringsforslag seriøst. Det er foruden ret voldsomme doser (alt over 200mg er efter min mening høj dose, givet man ikke er et kæmpe menneske, der blot skal have meget, eller at det ikke er til terapeutisk brug), og så den måde du skriver på giver sådan lidt en "jeg lever stadig"-fornemmelse, men for en rigtig høj pris.

Og ja, kan godt være dig og din omgangskreds kan tage det, men det virker også til, at I har en uhørt skør/destruktiv tilgang til narko.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 21:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
spaffeh skrev:
psy_jørgen skrev:
spaffeh skrev:
Men selvom du forbereder din krop til belastning, så er der vel ingen grund til at kneppe den?


Vil altså heller ikke mene man knepper kroppen af 0,5. Det ville svare til en halv flaske vodka.
Min nyeste mening med doserne.

100-160mg er stortset ikke skadeligt for kroppen ligemeget hvad.

200-300mg er også safe, hvis du har erfaring med høje doser.

350-500mg er en belastning for hjernen som kan give hjerne zapps dagene efter, og ondt i maven næste dag.

550mg+ Er en lille bitte overdosis, men den er ikke direkte livsfarligt men det kan påføre kortvarige eller langvarige skader i dit belønningssystem i hjernen. Det kan også give trælse bivirkninger som ondt i maven og hovedet dagen efter. Dog kan denne dosis påføre livstruende bivirkninger, hos folk som er udsatte eller har kombineret flere stoffer (alkohol)

1g+ er russisk roulette hvis du ikke er tolerant over for tunge doser. 1g kan aldrig anbefales, da det ofte giver en voldsome bivirkninger som, unormal hurtig hjerterytme og meget høj kropstemperatur.


Og 2g+ er ekstra russisk roulette, hvis du ikke er vant til 1 grams doser..

Aner ikke hvad jeg skal skrive til det her, men håber at alle der læser med, ikke tager dine doseringsforslag seriøst. Det er foruden ret voldsomme doser (alt over 200mg er efter min mening høj dose, givet man ikke er et kæmpe menneske, der blot skal have meget, eller at det ikke er til terapeutisk brug), og så den måde du skriver på giver sådan lidt en "jeg lever stadig"-fornemmelse, men for en rigtig høj pris.

Og ja, kan godt være dig og din omgangskreds kan tage det, men det virker også til, at I har en uhørt skør/destruktiv tilgang til narko.


Det som om folk herinde aldrig har prøvet at tage mere end 0,3, og tager det som en selfølge at alt over 0,2 er en virkelig høj dosis. Vi kan blive enige om at 0,3-0,5 er en for høj dosis, for letvægtige folk og folk med svagt kredsløb og hjerte. Det er præcis det samme med druk. Det er heller ikke anbefalet at drikke over 10 genstande på en aften, men det bliver sku glemt den dag man drikker 15 genstande.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 21:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det er rigtigt nok, men formålet herinde er lidt en "harm-reduction" tilgang til narko. Og derfor kan det slet ikke anbefales at komme til det punkt, hvor man skal have over 200mg for at have det fedt.

Jeg har aldrig taget mere end 300mg på en aften, og tror max for de fleste er 500mg eller deromkring, men så snakker vi med redoseringer og ikke på én gang. Det handler bare om at være lidt mere tydelig og detaljeret, da den anden måde at skrive det på kan virke lidt som en slags accept af forholdsvis vild omgang med stoffer, og det er imo ikke særlig 'sundt' for fx nybegyndere at læse.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 22:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Denne tråd har udviklet sig fra spørgsmål om visuals til en forfejlet harm-reduction tråd, hvor en masse modsiger én der ikke har nogen som helst forståelse for hvorfor vi ikke alle sammen tæsker rundt i doser der er 3-5 gange over andres anbefalinger.

Til alle nye der måtte læse denne tråd: tag ikke psy_jørgens dosisbeskrivelser for gode varer. Det er sådan en indstiling til stoffer der kan resultere i en avisforside. Det bliver så den sidste man får.

Find nyttig dosisinfo i andre tråde.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 23:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
BluePill skrev:
Denne tråd har udviklet sig fra spørgsmål om visuals til en forfejlet harm-reduction tråd, hvor en masse modsiger én der ikke har nogen som helst forståelse for hvorfor vi ikke alle sammen tæsker rundt i doser der er 3-5 gange over andres anbefalinger.

Til alle nye der måtte læse denne tråd: tag ikke psy_jørgens dosisbeskrivelser for gode varer. Det er sådan en indstiling til stoffer der kan resultere i en avisforside. Det bliver så den sidste man får.

Find nyttig dosisinfo i andre tråde.

Hilsen BluePill


word!

psy_jørgen skrev:
Bo Dega skrev:
psy_jørgen skrev:
Du skal også tænke på, at jeg er langt fra normal og forsigtig.

(...)Grunden til at jeg har svært ved jeres meninger med doser, er fordi at folk herinde mener at 4-500mg er en hæftig overdosis xD LOL. Ærligt, kender ikke nogen som tager under en halv pose, og ingen af dem er kradset af...


Flere unge mennesker i DK er døde i år ved indtagelse af under 1 gram mdma.
Please. Sig at dig og dine homeboys kan bære en cultpige på hver skulder. Så begynder det at gi mening.


Hmmmm...LOL... Altså, ved ik hvordan jeg skal sige det...Men det med at folk kradser af pga 0,5, har sikkert meget at gøre med at de blander MDMA'en med alkohol, uden at have drukket og spist forsvarligt inden indtagelsen. Stortset hver gang jeg skal trippe på MDMA, ryger jeg mig en fed pind og får fråd på, så jeg kan spise og drikke min mave fyldt. Det jo åbenlyst at 0,5 kan være en trussel mod din krop, hvis du ikke forbereder din krop mod belastning.


ligesom da du festede i 8 dage uden at spise??


psy_jørgen skrev:
Flux. skrev:
ved 250 mg+ er jeg helt forvirret og sidder egentlig bare og siger ting, og kan ikke finde ud af om jeg tænker eller snakker eller hvad fuck der foregår.
De doser lyder helt vilde, og blandingen af Amfetamin og MDMA er bare dobbelt op på nederenhed for dit CNS.


Er ret overbevist om at det er individuelt hvordan 300+mg virker på folk. Den ting du nævner med at snakke sort og ikke fatte en skid, oplever jeg også hvis jeg indtager over 700mg.
Synes det er sjovt at være så væk at du ik fatter op og ned xD nok bare mig


Det synes jeg også kan være sjovt - men ikke på mdma. kan næsten mærke hvordan min hjerne bare bliver ristet.
Så hellere på ketamin, der føles det mere blidt.


Jeg har virkelig ondt af dig, og din ignorante omgang med stoffer.
Du kan nok ikke selv mærke med det, men du HAR taget skade af stoffer. De mængder og intervaller af mdma og andre stoffer du kører gør simpelthen bare skade på fysisk og psykisk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 00:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
spaffeh skrev:
Det er rigtigt nok, men formålet herinde er lidt en "harm-reduction" tilgang til narko. Og derfor kan det slet ikke anbefales at komme til det punkt, hvor man skal have over 200mg for at have det fedt.

Jeg har aldrig taget mere end 300mg på en aften, og tror max for de fleste er 500mg eller deromkring, men så snakker vi med redoseringer og ikke på én gang. Det handler bare om at være lidt mere tydelig og detaljeret, da den anden måde at skrive det på kan virke lidt som en slags accept af forholdsvis vild omgang med stoffer, og det er imo ikke særlig 'sundt' for fx nybegyndere at læse.


Troede du seriøst at jeg mente man kunne tage 0,5 på en gang??? Selfølgelig er det over 3-4 redosereinger LOL. Tror decideret man kradser af hvis man æder 0,5 på en gang


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 13:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
psy_jørgen skrev:
spaffeh skrev:
Det er rigtigt nok, men formålet herinde er lidt en "harm-reduction" tilgang til narko. Og derfor kan det slet ikke anbefales at komme til det punkt, hvor man skal have over 200mg for at have det fedt.

Jeg har aldrig taget mere end 300mg på en aften, og tror max for de fleste er 500mg eller deromkring, men så snakker vi med redoseringer og ikke på én gang. Det handler bare om at være lidt mere tydelig og detaljeret, da den anden måde at skrive det på kan virke lidt som en slags accept af forholdsvis vild omgang med stoffer, og det er imo ikke særlig 'sundt' for fx nybegyndere at læse.


Troede du seriøst at jeg mente man kunne tage 0,5 på en gang??? Selfølgelig er det over 3-4 redosereinger LOL. Tror decideret man kradser af hvis man æder 0,5 på en gang


Når du jævnt er mere end uspecifik i dine indlæg, samt skriver rimelig bongede indlæg om hvor sindssygt høje doser du tager, så ja, det var da helt klart min første indskydelse. Ville kun give mening.
Nu tror jeg, at jeg vil lade dig være fremover. Du er for speciel til mig, og kan mærke jeg bliver oprigtigt agitated af at skrive med dig. God vind, stay safe.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 18:34 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Til de ældre brugere: Kan I ikke behandle vores nye brugere lidt bedre? Eller ihvertfald have en lidt bedre tone. Jeg vil vove at påstå, at de fleste herinde har haft uansvarlig omgang med stoffer på et eller andet punkt i deres liv. Ikke at psy-jørgen er noget klasseeksempel på omgang med stoffer. Men jeg synes godt der kunne være lidt mere forståelse for, at folk kan være forskellige steder i deres liv og have forskellige årsager til at opføre sig som de gør. Kan I ikke bare ryste lidt på hovedet og være konstruktive i stedet for at tale sådan ned til folk? Det hjælper nok ikke psy-jørgen til at få et anderledes forbrug af stoffer, og jeg tvivler også på effekten overfor andre, mindre erfarne brugere, der læser med. Selvfølgelig skal vi gøre det klart, når folk tager for meget/forkert. Men vi kan jo godt gøre det på en anden måde end resten af samfundet.

:peace:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 18:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Imp skrev:
Til de ældre brugere: Kan I ikke behandle vores nye brugere lidt bedre? Eller ihvertfald have en lidt bedre tone. Jeg vil vove at påstå, at de fleste herinde har haft uansvarlig omgang med stoffer på et eller andet punkt i deres liv. Ikke at psy-jørgen er noget klasseeksempel på omgang med stoffer. Men jeg synes godt der kunne være lidt mere forståelse for, at folk kan være forskellige steder i deres liv og have forskellige årsager til at opføre sig som de gør. Kan I ikke bare ryste lidt på hovedet og være konstruktive i stedet for at tale sådan ned til folk? Det hjælper nok ikke psy-jørgen til at få et anderledes forbrug af stoffer, og jeg tvivler også på effekten overfor andre, mindre erfarne brugere, der læser med. Selvfølgelig skal vi gøre det klart, når folk tager for meget/forkert. Men vi kan jo godt gøre det på en anden måde end resten af samfundet.

:peace:


Fair nok Imp, nogle gange kan det bare være svært at være konstruktiv når man føler at ethvert råd der gives besvares med noget i stil med “men hverken jeg eller nogen af mine venner er døde af at gøre det modsatte af normale anbefalinger”.

Men du har naturligvis ret i at vi alle er forskellige steder i livet.

Hilsen Bluepill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 05:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Imp skrev:
Til de ældre brugere: Kan I ikke behandle vores nye brugere lidt bedre? Eller ihvertfald have en lidt bedre tone. Jeg vil vove at påstå, at de fleste herinde har haft uansvarlig omgang med stoffer på et eller andet punkt i deres liv. Ikke at psy-jørgen er noget klasseeksempel på omgang med stoffer. Men jeg synes godt der kunne være lidt mere forståelse for, at folk kan være forskellige steder i deres liv og have forskellige årsager til at opføre sig som de gør. Kan I ikke bare ryste lidt på hovedet og være konstruktive i stedet for at tale sådan ned til folk? Det hjælper nok ikke psy-jørgen til at få et anderledes forbrug af stoffer, og jeg tvivler også på effekten overfor andre, mindre erfarne brugere, der læser med. Selvfølgelig skal vi gøre det klart, når folk tager for meget/forkert. Men vi kan jo godt gøre det på en anden måde end resten af samfundet.

:peace:

Resten af samfundet er generelt på den gode gamle "don't do drugs m'kay".

Psychedelia er til for fornuftig anvendelse af rusmidler. De doser der bliver nævnt i denne tråd er ikke i overensstemmelse med dette.

Rent anekdote, men da jeg tog det terapeutisk var jeg på omkring 250mg hvis jeg ikke husker forkert, og jeg var en gut på 130 kg dengang. Jeg blæste helt vildt.

At tage 5 gange så meget eller mere er fuldstændigt vanvittigt og jeg ved ikke rigtigt hvad man skal sige andet end det er helt blæst i knoppen at gøre det.

Håber psy_jørgen tænker på venner/familie som ville blive ødelagt af han stilte træskoene alt for tidligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2019 13:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
@imp

Har du læst om trådstarters eskapader fra i sommers? Jeg forstår at der skal være saglighed og rationalitet i svarene. Men at bølgerne i en sådan tråd går lidt højt enkelte steder, synes jeg er uundgåeligt og egentlig ok. Mest fordi jeg synes, det er et udtryk for bekymring. Jeg synes personligt ikke man klandre folk i denne tråd for at tale lidt med følelserne. Hvis psychedelia havde været en professionel sundhedsplatform så kunne jeg forstå dit torvholderi, som jeg i øvrigt oftest synes er spot on.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2019 22:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er klart, vi skal tage afstand til forkert brug af stoffer. Men nogle gange kan jeg bare godt tænke, at vi virker afstandstagende på den forkerte måde overfor nye medlemmer. Selvom psy-jørgen ellers virker rigeligt kæk trods alt :D
Anyway, så er min pointe bare, at det nok ikke får folk til at opføre sig anderledes med den tone der nogen gange er herinde overfor nye (mis)brugere.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2019 18:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Imp skrev:
Til de ældre brugere: Kan I ikke behandle vores nye brugere lidt bedre? Eller ihvertfald have en lidt bedre tone. Jeg vil vove at påstå, at de fleste herinde har haft uansvarlig omgang med stoffer på et eller andet punkt i deres liv. Ikke at psy-jørgen er noget klasseeksempel på omgang med stoffer. Men jeg synes godt der kunne være lidt mere forståelse for, at folk kan være forskellige steder i deres liv og have forskellige årsager til at opføre sig som de gør. Kan I ikke bare ryste lidt på hovedet og være konstruktive i stedet for at tale sådan ned til folk? Det hjælper nok ikke psy-jørgen til at få et anderledes forbrug af stoffer, og jeg tvivler også på effekten overfor andre, mindre erfarne brugere, der læser med. Selvfølgelig skal vi gøre det klart, når folk tager for meget/forkert. Men vi kan jo godt gøre det på en anden måde end resten af samfundet.

:peace:


Helt enig :peace:

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2019 05:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Selvfølgelig skal man tale pænt og respektfuldt til hinanden hvilket jeg også synes folk gør herinde. Hvordan man så læser det mellem linjerne og fortolker det er en anden sag.

Som en anden påpeger kan jeg godt forstå irritationen til en vis grad da psyjørgen har det med at skrive om trips med dårlige bivirkninger og en forståelse for at det ikke er holdbart i det omfang blot for at overgå sig selv i en ny tråd.

Og fred være med det, jeg skal ihvertfald ikke kaste med sten når jeg selv bor i et glashus. Eller, lad mig omformulere den sætning. Jeg prøver at lade vær med at kaste med sten når jeg selv bor i er glashus. Men nogle gange kan man ikke tie stille når man føler et behov for at sige noget der måske kan forhindre en tragedie.

Jeg synes ikke at dine doser som sådan er farlige hvis du har opbygget en vis tolerance over tid. Det jeg ser som den sande fare for dig selv er den skødesløse attitude du fremviser til trods for du har haft dårlige bivirkninger og danset med døden flere gange som følge.

Jeg havde da heller ikke oplevet nogen kradse lige indtil det skete. Sådan er det jo med alt. Bare fordi det ikke er sket endnu betyder det ikke at det ikke kan ske i fremtiden.

Lyt til din krops signaler og indse at den prøver at fortælle dig at det er blevet for meget for den. Jeg siger ikke at du skal stoppe helt men tag hensyn til din krop. Hvis du elsker stofferne så meget burde du have til hensigt at leve så sundt som muligt så du stadig kan sniffe når du er 100 og bor på et plejehjem.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2019 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Citat:
Men nogle gange kan man ikke tie stille når man føler et behov for at sige noget der måske kan forhindre en tragedie.

Jeg synes ikke at dine doser som sådan er farlige hvis du har opbygget en vis tolerance over tid.


Spot-fucking-on. Det har intet at gøre med at være træls eller ubehagelig over for nye brugere, og jeg har selv kun været fin mod psyjørgen og andre nye brugere, og der er ingen dårlige intentioner fra min side af. Og psyjørgens oplevelse er 100% hans egen, den er unik, der er ikke noget man kan fordømme, for det kommer der aldrig noget godt ud af. Jeg anerkender, at han har det, hvordan end han nu har det, men med det han skriver, så føler jeg, at jeg bliver nødt til at sige et eller andet.
Kan man føle at toget er ved at køre af sporet, så er jeg på ingen måde fan af, at man dækker øjnene til. Psyjørgen er heller ikke nogen ny bruger som sådan, vil jeg vove at påstå.

Det skal ikke blive en tråd omkring det her nu, det handler det ikke om, så jeg skriver ikke mere her. Men kritikken er uberettiget imo.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team