Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2019 22:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Hej, jeg er gammel misbruger af stort set alle opiater jeg har været af dem et års tid, jeg fik store smerter den anden dag hvilket resulterede i 2 dage på methadon jeg tog omkring 60-80 mg om dagen de 2 dage og tænkte 2 dage vil ikke gi mig konsekvenser hvis jeg ka holde det til de 2 dage men ee blevet i tvivl vil jeg fryse og ha det dårligg i morgen jeg tog sidst i går aftes men som man ved virker det i kroppen i 2 dage så ska jeg forberede mig på opiat abstier eller hva tænker i der sker ?:) 2 dage er jo ikk længe og det er ikke frk heroin vi snakker om


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 01:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Svært at sige. Umiddelbart tænker jeg at du er in the clear, men har hørt om hærdede bruger der kan få symptomer efter en-to "normale" doser. Men tænker ikke det bliver værre end en næse der løber lidt :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 02:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Lidt det samme havde jeg tænkt så længe jeg blot stoppervmit forbrug igen hvilket er gjort


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2019 08:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jan 2019 08:37
Indlæg: 1
et par dage med mindre abstinenser giver det nok, og så noget trang.
Ved ikke hvordan trangen er fra metadon i forhold til heroin..
håber du kan styre det, det kan jeg i hvert fald ikke lige nu :=


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2019 00:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Jeg har frosset lidt men det har os været koldt ude så jeg er ret sikker på at jeg er sluppet uden noget nævneværdig , jeg var til tandlæge i dag og fået adhvide jeg har 2 rodbehandlinger i sigte så jeg vil komme til at ha lidt smerter nu hvor det er gået så godt med methadonen lokker det lidt at bruge det en gang i mellem dog vil jeg på ingen måde være adhængig og gør det kun pga smerter, jeg tænker lidt at 2 dage med methadon og så mindst 4-5 dage inden jeg igen bruger det, burde det ikke være pause nok imellem for ikk at blive afhængig ? Den psykiske afhængig ved jeg at jeg kan styre når jeg ikk gør mig skæv når det er , så det er den fysiske afhængighed jeg er interesseret i at undgå vil de 4 dage være nok eller vil en længere pause være nødvendig ? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2019 00:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Nobodys skrev:
et par dage med mindre abstinenser giver det nok, og så noget trang.
Ved ikke hvordan trangen er fra metadon i forhold til heroin..
håber du kan styre det, det kan jeg i hvert fald ikke lige nu :=

Pyyh jeg har været der, Det er bare ikke rart, jeg har de gange jeg er faldet i taget en kold tyrker ved at fortælle mig selv at det ka ikke dræbe mig , det ka det at fortsætte måske du ka bruge det til noget og ellers så kontakt dit lokale misbtugs center de kan gi dig en stille og rolig udtrapning inden dit misbrug ender hvor den slags misbrug desværre ender hvis ikk de bliver reddet al held og lykke her fra :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team