Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2019 19:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
Jeg har et spørgsmål vedr indtagelse af morfin fra kapsler. (Fine cut, pharma grade, men ved ikke om "slow release" kun er i kraft af selve kapslen det er i, eller stoffet selv - det kunne også være vældig behjælpeligt hvis nogen kunne sige lidt om)

Har forsøgt at følge tippet om at tømme kapslen, crushe de småbitte perler og blande op i vand, men det satte sig på kanten af glasset og var ikke til at styre! Jeg blandede og blandede med en teske, men så satte det sig op ad skeen :shock:

Hvordan gør man lige, så det ikke ender med en fin tørstslukker, men derudeover et glas + ske dækket med morfin?

Jeg ved, alkohol ikke er smart at blande med opioider/opiater, men vil det gøre en forskel? (f.eks. en lille bitte sjat øl/hvidvin i stedet for vand at blande op i.)

Tak på forhånd, :hjerte:

Mari


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 19:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej og velkommen til!

hvad er det for et mærke og type kapsler?.. -er det depotmorfin fra lœgen du har?..
og hvad er dosen?

Vh stW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 20:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Som udgangspunkt er alkohol og opiater et stort fedt NEJ sammen, men en lille bitte smule kunne muligvis godt opløse det bedre. Ellers prøv sodavand

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 20:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
STWOD skrev:
hej og velkommen til!

hvad er det for et mærke og type kapsler?.. -er det depotmorfin fra lœgen du har?..
og hvad er dosen?

Vh stW


Hej og tak!

De hedder Substitol 200 mg kapsler (ja, jeg er klar over det er enorme mængder for en enkelt, men jeg er forsigtig og doserer meget småt) Nej, det er ikke fra lægen, men det er farmaceutisk mærke og type - jeg har fået dette bekræftet af en lægestuderende.

Hvad mener du med "type" kapsler? Jeg er ikke erfaren her med emnet, så håber det er ok..!

Rumsterer med at finde ud af hvordan jeg poster et foto i mellemtiden


Senest rettet af MariDian 19 jan 2019 20:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 20:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
Læbepomaden skrev:
Som udgangspunkt er alkohol og opiater et stort fedt NEJ sammen, men en lille bitte smule kunne muligvis godt opløse det bedre. Ellers prøv sodavand


Tusind tak for rådet, det er værdsat :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 20:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
Her et billede af kapslerne og indholdet:

https://ibb.co/RYxgHwy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 21:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Ellers så drop at opløse pulveret, smid det direkte i gabet elæer evt. Fyld der i kapsler/ papirskugler hvis det smager fælt.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2019 23:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ok, jeg mente bare hvilken type pille.. :)
Er det korrekt forstået at der er 200mg morfin i depotformat? altså du er i tvivl om depot-effekten sidder i kapsel eller pulveret?
(edit: jeg kender ikke selv pillen, så du ska være helt sikker på at det er morfin! før du går videre..)
200 mg, det er ret meget! -depot eller ej! så pas på dig selv!..
Har du prøvet morfin før og ved du hvordan det virker på dig?..
Hvilke måder har du prøvet at indtage det?
Må jeg spørge:
om du får andet medicin? (osse gerne vœgt, alder og køn)

Forberedelse af dose:
Lœs op på stoffet og dens virkningsmekanisme!!
Del kuglerne op i 10, eller endnu bedre 20 ens bunker (tœl kugler eller vej det op eller lign.) og knus det imellem 2 skeer, eller på anden vis.. (så har du 10/200 el. 20/200mg pr bunke.)
Sæt en lav maksimum dosis for indtag denne gang(eksempelvis 20-40mg), og gem resten i f.eks. mindst 7-14 dage, så det ikke blir en vane! og tolerancen holdes nede ;)
gå meget forsigtigt frem hver gang til du finder en passende dosis for dig.. start lavt!!
Dosering:
pak den knuste dose 20 el. 10mg ind i et stykke toilet/joint papir og slug det med en kop vand til.. (noter tidspunkt og dato)
bland ikke med hverken benzoer, sovepiller, alkohol eller noget!!!
Redosering:
redoser, hvis nødvendigt selvfølgelig, først efter 2 el. 3+ timer..

pas på dig selv!

sæt en film på :) hœkl et tæppe, whatever.. :)

[[Jeg er selv lidt påvirket lige nu , men har prøvet at skrive det ret pædagogisk.. :eyes: har jeg glemt noget vitalt.. -anyone?]]
:peace:

Spørg løs hvis der er noget som helst Mari-dian :)
mvh Stw

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 01:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
En morter og et messing hoved i god kvalitet, ordner alle de depot foranstaltninger. Gandske let med en smule sodavand.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 02:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
vectra skrev:
En morter og et messing hoved i god kvalitet, ordner alle de depot foranstaltninger. Gandske let med en smule sodavand.


STWOD skrev:
Ok, jeg mente bare hvilken type pille.. :)
Er det korrekt forstået at der er 200mg morfin i depotformat? altså du er i tvivl om depot-effekten sidder i kapsel eller pulveret?
(edit: jeg kender ikke selv pillen, så du ska være helt sikker på at det er morfin! før du går videre..)
200 mg, det er ret meget! -depot eller ej! så pas på dig selv!..
Har du prøvet morfin før og ved du hvordan det virker på dig?..
Hvilke måder har du prøvet at indtage det?
Må jeg spørge:
om du får andet medicin? (osse gerne vœgt, alder og køn)

Forberedelse af dose:
Lœs op på stoffet og dens virkningsmekanisme!!
Del kuglerne op i 10, eller endnu bedre 20 ens bunker (tœl kugler eller vej det op eller lign.) og knus det imellem 2 skeer, eller på anden vis.. (så har du 10/200 el. 20/200mg pr bunke.)
Sæt en lav maksimum dosis for indtag denne gang(eksempelvis 20-40mg), og gem resten i f.eks. mindst 7-14 dage, så det ikke blir en vane! og tolerancen holdes nede ;)
gå meget forsigtigt frem hver gang til du finder en passende dosis for dig.. start lavt!!
Dosering:
pak den knuste dose 20 el. 10mg ind i et stykke toilet/joint papir og slug det med en kop vand til.. (noter tidspunkt og dato)
bland ikke med hverken benzoer, sovepiller, alkohol eller noget!!!
Redosering:
redoser, hvis nødvendigt selvfølgelig, først efter 2 el. 3+ timer..

pas på dig selv!

sæt en film på :) hœkl et tæppe, whatever.. :)

[[Jeg er selv lidt påvirket lige nu , men har prøvet at skrive det ret pædagogisk.. :eyes: har jeg glemt noget vitalt.. -anyone?]]
:peace:

Spørg løs hvis der er noget som helst Mari-dian :)
mvh Stw



Ej hvor er I søde, sjove, venlige, kloge og grundige! :shock: :hjerte: :D

Jeg kigger på det imorgen med friske øjne og svarer ligeledes det bedste jeg kan!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 16:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2018 17:28
Indlæg: 7
Hej igen,

Det ser ud som, jeg har fået de råd og svar, jeg var på udkig for, så STWOD - det er derfor jeg ikke lige gennemgår samtlige spørgsmål, du har formuleret så fint med svar - det lyder som sodavand eller en my alkohol er løsningen her!

Tusind tak for hjælpen alle sammen! :hjerte:

MariD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2019 08:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2019 23:30
Indlæg: 2
Hej

Jeg er ny på siden og vil meget gerne høre, om der er nogen som kan hjælpe med
anskaffelse af ægte Rivotril? Jeg har i mange år lidt af angst og har virkelig fundet en
hjælp af rivotril (krydser)
Jeg spiser en kvart to gange om ugen i hårde perioder, så der er på ingen måder et misbrug
min læge vil dog ikke udskrive dem til mig

Håber der er nogen som kan være behjælpelig her

På forhånd mange tak for hjælpen

Vh

Jens


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2019 12:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^Hej Jens8240!
Velkommen til :)
Det er da godt at du har fundet en type medicin som kan hjælpe dig med din angst.. og en dejlig fornuftig omgang du har med syntes jeg!
-Men Psychedelia er altså slet ikke til anskaffelse af stoffer, dem må du selv finde ud af hvordan du får fat i..
Siden er tilgengæld proppet med spændende viden og gode skadesreduktions-råd osv
Læs venligst regelsættet/de 10 bud igennem ;)
Mvh Stwod

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2019 15:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Jens8240 skrev:
Hej

Jeg er ny på siden og vil meget gerne høre, om der er nogen som kan hjælpe med
anskaffelse af ægte Rivotril? Jeg har i mange år lidt af angst og har virkelig fundet en
hjælp af rivotril (krydser)
Jeg spiser en kvart to gange om ugen i hårde perioder, så der er på ingen måder et misbrug
min læge vil dog ikke udskrive dem til mig

Håber der er nogen som kan være behjælpelig her

På forhånd mange tak for hjælpen

Vh

Jens


Som STWOD siger hjælper vi ikke med anskaffelse af receptpligtig eller ulovlige midler.

Dog kan du med fordel prøve at se om du kan bruge nogle andre og mere subtile midler end Rivotril da det på sigt ikke er en særlig bæredygtig måde at håndtere angst og meget vel kommer med en god portion tolerance oveni indenfor kort tid.

Det virker enkelt forklaret på dine GABAa receptorer så du kan prøve dig ad med andre midler som har samme effekt og se om det hjælper på din angstsymptomer.

Kan pege dig i retningen af nogle til at starte med:

Kava Kava
Passionsblomstektrakt
Skullcap Ekstrakt

Ashwagandha og Bacopa sammen plejer også at være en solid angstdæmper men de rammer ikke GABA direkte men sænker Cortisol, og øger Synaptogenesis såvel som løfter brainfog.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 13:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
RC udgaven clonazolam-clonazopam , er meget let tilgængelig på nettet..Det er bare ikke sjovt at skulle svede den ud, når man tager for meget for længe.
De hjælper i starten, ufattelig godt, men gør problemer større og større i længden.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2019 16:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Jens8240 skrev:
Hej

Jeg er ny på siden og vil meget gerne høre, om der er nogen som kan hjælpe med
anskaffelse af ægte Rivotril? Jeg har i mange år lidt af angst og har virkelig fundet en
hjælp af rivotril (krydser)
Jeg spiser en kvart to gange om ugen i hårde perioder, så der er på ingen måder et misbrug
min læge vil dog ikke udskrive dem til mig

Håber der er nogen som kan være behjælpelig her

På forhånd mange tak for hjælpen

Vh

Jens


Hvis ikke du er fulgt i psykiatrien allerede, bør du starte ved egen læge for at tale om problemet. På den måde sikrer du dig både kontrol med dit medicinindtag, og samtidig får du det billigere end på det sorte market ;)

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team