Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2019 20:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej folkens , Sikkert gennemtæsket spørgsmål : jeg har købt en sjat amf paste (stinker af syg kemi ) Har lagt det i en lukket pose . Når jeg har brug for noget tager jeg den dybfrosse amf ud og skraber det ud jeg skal bruge . Er det ok måde at lagre og tage det ? Har 15 gr liggende i fryseren , så det kommer til ligge der i lang tid , da jeg kun tager det når jeg totalt uoplagt og træt . Ikke for kicks . Holder det ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 20:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det burde holde fint, ville måske ligge posen ned i en pose mere. Det mest optimale ville dog være at tørre det hele så bare opbevare det i en pose i mørke

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 20:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Buttkraken skrev:
Det burde holde fint, ville måske ligge posen ned i en pose mere. Det mest optimale ville dog være at tørre det hele så bare opbevare det i en pose i mørke


Tak for hurtigt svar ! Jeg lader det ligge i fryseren . Tror en del vil går tabt når det klistret stads skal ud af posen og på et spejl til tørring . Det faktisk ret let at indtage når det nærmest har konsistens som en tyk creme : da det smager ad h til , uanset set hvad man synker det med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 21:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Stådrengen skrev:
Buttkraken skrev:
Det burde holde fint, ville måske ligge posen ned i en pose mere. Det mest optimale ville dog være at tørre det hele så bare opbevare det i en pose i mørke


Tak for hurtigt svar ! Jeg lader det ligge i fryseren . Tror en del vil går tabt når det klistret stads skal ud af posen og på et spejl til tørring . Det faktisk ret let at indtage når det nærmest har konsistens som en tyk creme : da det smager ad h til , uanset set hvad man synker det med.

Hvis du skraber spejlet og smider det tilbage i samme pose kommer du ikke til at miste noget. Husk på at ren amfetamin sulfat er tørt og uden lugt, når det er vådt og snasket er det fordi der er en masse væske i, det er den væske og ikke amfen der fordamper når du tørrer det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 22:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Kunne godt nok aldrig drømme om at indtage sådan noget amf paste uden at tørre det først :roll:

Men bortset fra det så har jeg både opbevaret den våd i fryseren (en frysepose og så i et sylteglas) men også tit tørret det hele på en tallerken først og så opbevaret den i lufttæt plast og så mørkt og ved stuetemperatur. Skal ikke kunne sige hvad der er mest hensigtsmæssigt men synes ikke jeg kan mærke forskel på de to opbevaringsmetoder. Men så også sjældent det får lov at ligge ret længe her :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2019 12:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror også du gør dig selv en tjeneste hvis du får skidtet tørret

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 00:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hvad er grunden til at I ikke vil indtage det som fugtigt ? Er det pgra det er klamt og smager forfærdeligt eller det er mere "usundt" på den måde måske ? Jeg aner det ikke. Jeg skraber( som skrevet )snasket ud og propper det ned i en gelatine kapsle og sluger den. Det virker sgu fint nok , men hvis det er en lidt giftig måde at gøre det på, lemme know , please :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 01:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det er fordi der er en masse biprodukter i det våde at vi råder til og tørre det ja.
Det er en myte at man skal opbevare det i fryseren...
Det er udelukkende så det vand/vodka de cutter op med, forbliver iskrystaller, så det ser ud af mere.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 10:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Stådrengen skrev:
Hvad er grunden til at I ikke vil indtage det som fugtigt ? Er det pgra det er klamt og smager forfærdeligt eller det er mere "usundt" på den måde måske ? Jeg aner det ikke. Jeg skraber( som skrevet )snasket ud og propper det ned i en gelatine kapsle og sluger den. Det virker sgu fint nok , men hvis det er en lidt giftig måde at gøre det på, lemme know , please :-)

Det er fordi at alt fugten ikke er amf

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 14:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Vand og vodka syntes jeg nu ikke lyder specielt slemt at indtage bortset fra det er snyd . Anyway, jeg har lagt 3,67 g gr til tørre på et spejl (totalt fedtet og klisteret ) så får jeg se hvordan det går og hvor meget der går tabt . Tak for svar folkens :-)

Laver lige en opdatering , når projektet er slut :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 16:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det var heller det der var min pointe, men nærmere for at buste en myte :)
Amf paste indeholder tit forskellige rester fra syntesen, og det er bl.a dem der får det til og stinke af kemi

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 16:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det var heller det der var min pointe, men nærmere for at buste en myte :)
Amf paste indeholder tit forskellige rester fra syntesen, og det er bl.a dem der får det til og stinke af kemi

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 16:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Stådrengen skrev:
Vand og vodka syntes jeg nu ikke lyder specielt slemt at indtage bortset fra det er snyd . Anyway, jeg har lagt 3,67 g gr til tørre på et spejl (totalt fedtet og klisteret ) så får jeg se hvordan det går og hvor meget der går tabt . Tak for svar folkens :-)

Laver lige en opdatering , når projektet er slut :roll:

Der går altså ikke noget tabt, det der forsvinder er alt andet end amf. Det er vand, vodka, synteserester og lignende.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 19:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Du kan roligt regne med at 1/4 til 1/3 af pasten fordamper under tørringen. Det er i hvert fald min erfaring. Kan godt være du ikke tager skade af væsken men du ved bare ikke med sikkerhed hvad det er og når det i hvert fald med 100% sikkerhed ikke er amfetamin, så er det vel lidt dumt at indtage den bestanddel. Sådan har jeg det i hvert fald.

Men kender også nogle der har rørt pasten ud i kaffe og eller puttet det i gelatine-kapsler som dig synes bare ikke det giver mening med mindre man ikke har tid til at tørre det :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 19:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
terribilis skrev:
Du kan roligt regne med at 1/4 til 1/3 af pasten fordamper under tørringen. Det er i hvert fald min erfaring. Kan godt være du ikke tager skade af væsken men du ved bare ikke med sikkerhed hvad det er og når det i hvert fald med 100% sikkerhed ikke er amfetamin, så er det vel lidt dumt at indtage den bestanddel. Sådan har jeg det i hvert fald.

Men kender også nogle der har rørt pasten ud i kaffe og eller puttet det i gelatine-kapsler som dig synes bare ikke det giver mening med mindre man ikke har tid til at tørre det :eyes:


Du har fuldstændigt ret ! og det ser ganske fint ud . Stadig et par små klistret klumper. Resten er ren pulver. Giver det nogle timer til og så op på vægten og se hvordan det er gået . Det bliver den vej fremover det bliver skyllet ned .Kan godt se det er det smarteste , både på den ene eller anden måde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 20:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Sådan nogle klumper plejer jeg altid at mose ud på tallerknen med en teske så man får et rimelig jævnt og tyndt lag. Så går jeg og hakker lidt i det og vender og ilter det og allerede efter et par timer er det helt fint og tørt ved stuetemperatur :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 21:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Der blev 2,50 efter tørring. Måske lidt mere da jeg fjumrede lidt i det , da jeg skulle hælde det over .Så det passer jo meget godt som beskrevet . Jeg vil endnu engang sige : tak for hjælpen , alle sammen !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2024 09:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 mar 2024 08:04
Indlæg: 4
Hvis man har Taget vådt arm ud af fryseren og tørre det hvor længe kan det så holde hvis det bare ligger på bordet på en tallerken og i fryseren har jeg amf det vådt i to Doggi backs og ned i en lille skål med låg og i fryseren men hvis jeg får kvalme og brækkede mig lige efter man har suget næste som jeg aldrig normalt gør kan det være fordi amf er blandet op med noget siden man får kvalme næsten med det samme


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team