Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 jan 2019 15:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej guys, i nat tog jeg en en purple dominobrik istedet for den halve jeg plejer at tage , når jeg skal hygge mig med en øl og musik her hjemme. Først fik jeg en kanon svedetur over hele kroppen . Det løb af mig, så jeg måtte ud på altanen og dampe af . Så blev det hele blævret og jeg måtte slukke det der ambientlort jeg havde sat på . Kunne fanme ikke holde ud at hører på det . Smed alt tøjet og lagde mig i soveværelset hvor vinduerne var piv åbne for at svede af . Lå så og trippede i et par timer hvilke var helt fint indtil jeg skulle ud og pissse. Det hele blev kridhvidt og jeg måtte kravle på alle fire ind i soveværelset igen . Havde taget noget amf kl. ca 08.00 inden jeg skulle på job og lidt mere halvvejs . Det kan sgu da ikke være det , der var årsag til den oplevelse ? Har også haft lidt svært ved at fokuserer i dag, hvilket er ret irriterende .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 15:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Stådrengen!
det lyder da ikke så rart..
hvor ofte tager du MDMA i pilleform?
jeg kender ikke de der purple domino'er.. ved du om det er ren mdma eller er det en blanding af forskellige ting?
har du fået nok søvn i de foregående dage? Eller kørte du på fra weekenden? -siden du tog amfetamin inden, og under arbejde..
og hvordan med mad og vand- har du fået nok af det?
mvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 15:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej stvod, ham min sælger sagde det var noget kraftig stads, men har ingen anelse om hvor rent det er eller hvad det evt er blandet op med. Tager sådan en halv måske 3-4 gange om mdr . Et rent hygge drug for mig . Ikke til selskab hvor jeg har haft en rædselsoplevelse med det. Jeg tog amf fordi jeg havde sovet ad h til imellem søndag og mandag , Og så få et los i røven til at komme ud af døren med . Tog lidt mere inde på jobbet . Nope ingen vilde fester i weekenden , da jeg aldrig bliver inviteret ud :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 17:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
3-4 gange om måneden er altså alt alt alt for meget. Det rådes at holde 3 måneders pause mellem hver gang, som minimum bare en hel måned.
Hvorfor tager du det så tit?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 18:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Buttkraken skrev:
3-4 gange om måneden er altså alt alt alt for meget. Det rådes at holde 3 måneders pause mellem hver gang, som minimum bare en hel måned.
Hvorfor tager du det så tit?


Fordi jeg syntes det er fint . Det er jo normalt en lille dosis jeg tager,men det kan da godt være jeg skal skære lidt ned på det . Hvorfor skal man forøvrigt holde så lang pause imellem ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Har lige vejet een af de purple brikker : 420mg , så det hvad jeg tog i et hug . Det gør jeg ikke igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Stådrengen skrev:
Buttkraken skrev:
3-4 gange om måneden er altså alt alt alt for meget. Det rådes at holde 3 måneders pause mellem hver gang, som minimum bare en hel måned.
Hvorfor tager du det så tit?


Fordi jeg syntes det er fint . Det er jo normalt en lille dosis jeg tager,men det kan da godt være jeg skal skære lidt ned på det . Hvorfor skal man forøvrigt holde så lang pause imellem ?


En halv er slet ikke nødvendigvis en lille dose. Et godt trick til at regne en anbefalet dose ud til at rolle på, er sin vægt i mg+50, så hvis du vejer 80kg, så skal du i princippet ikke have over 130mg. I sådan en pille kan der sagtens være 300mg MDMA el. lignende i.

Du skal holde pause så du ikke fuldstændig massakrerer hjernens belønningssystem. Den skal have lov naturligt at finde balancen inden du roller md igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Stådrengen skrev:
Har lige vejet een af de purple brikker : 420mg , så det hvad jeg tog i et hug . Det gør jeg ikke igen.


Fordi pillen vejer 420mg er der højst sandsynligt ikke 420mg MDMA i. Der kan sagtens være 100mg. Min pointe er bare at du ikke kan regne det ud sådan :)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Benhård skrev:
Stådrengen skrev:
Buttkraken skrev:
3-4 gange om måneden er altså alt alt alt for meget. Det rådes at holde 3 måneders pause mellem hver gang, som minimum bare en hel måned.
Hvorfor tager du det så tit?


Fordi jeg syntes det er fint . Det er jo normalt en lille dosis jeg tager,men det kan da godt være jeg skal skære lidt ned på det . Hvorfor skal man forøvrigt holde så lang pause imellem ?


En halv er slet ikke nødvendigvis en lille dose. Et godt trick til at regne en anbefalet dose ud til at rolle på, er sin vægt i mg+50, så hvis du vejer 80kg, så skal du i princippet ikke have over 130mg. I sådan en pille kan der sagtens være 300mg MDMA el. lignende i.

Du skal holde pause så du ikke fuldstændig massakrerer hjernens belønningssystem. Den skal have lov naturligt at finde balancen inden du roller md igen.


Aha. Hmmm...jeps . Lader det ligge i skuffen til engang i slut-februar . Det kan jeg jo godt se ikke ville være smart hvis man roder med belønningsstymet ; gider sgu ikke have en depression .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 19:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Bl0dpump skrev:
Stådrengen skrev:
Har lige vejet een af de purple brikker : 420mg , så det hvad jeg tog i et hug . Det gør jeg ikke igen.


Fordi pillen vejer 420mg er der højst sandsynligt ikke 420mg MDMA i. Der kan sagtens være 100mg. Min pointe er bare at du ikke kan regne det ud sådan :)[/quote]

Svar :

Det er vel nærmest umuligt at regne ud hvor meget man skal tage , hvis man ikke aner hvad der er i pillen . Men må da sige , bortset fra de ubehageligheder som beskrevet , var det et kanon tur jeg havde på det .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 02:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Du kommer med sikkerhed til at fortyde at gøre det så tit. Du smadrer dig selv på det. Jeg begik den fejl at jeg havde læst der minimum skulle gå 1 måned imellem mdmatrip, så man ikke blev fysisk eller psykisk afhængig af stoffet. Nogen gange gik der 2-3 uger og inden jeg vidste det så havde jeg en kemisk induceret depression på 1 1/2 år. Jeg tog mig selv i at stå og græde i badet. Græde på sengen imens jeg spiste en sandwich. Der anede ikke hvorfor jeg græd så jeg vidste at den var gal. Jeg havde koncentrations besvær og var til psykiater for at blive udredt for depression og adhd, hvilket jeg ikke havde noget af. Jeg blev væk fra min mors 60 års fødselsdag, følte mig skrøbelig og fortabt.

Vent 2 år som miniumum, gerne længere, jeg ved at det er svært når Emmatøssen har bidt sig fast men din hjerne holder ikke til det og den når ikke at komme sig fra sidste tur. Til sidst er du blot ulykkelig fordi serotinen er drænnet og magien forsvinder fra stoffet.

Har ventet 1/2 år i håb om at stoffet ville føles rart men min krop afskyr det, kan aldrig nyde det igen.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 20:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2018 23:27
Indlæg: 15
https://www.ecstasydata.org/results.php ... l&s=domino


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 03:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
MrPlanter skrev:
Du kommer med sikkerhed til at fortyde at gøre det så tit. Du smadrer dig selv på det. Jeg begik den fejl at jeg havde læst der minimum skulle gå 1 måned imellem mdmatrip, så man ikke blev fysisk eller psykisk afhængig af stoffet. Nogen gange gik der 2-3 uger og inden jeg vidste det så havde jeg en kemisk induceret depression på 1 1/2 år. Jeg tog mig selv i at stå og græde i badet. Græde på sengen imens jeg spiste en sandwich. Der anede ikke hvorfor jeg græd så jeg vidste at den var gal. Jeg havde koncentrations besvær og var til psykiater for at blive udredt for depression og adhd, hvilket jeg ikke havde noget af. Jeg blev væk fra min mors 60 års fødselsdag, følte mig skrøbelig og fortabt.

Vent 2 år som miniumum, gerne længere, jeg ved at det er svært når Emmatøssen har bidt sig fast men din hjerne holder ikke til det og den når ikke at komme sig fra sidste tur. Til sidst er du blot ulykkelig fordi serotinen er drænnet og magien forsvinder fra stoffet.

Har ventet 1/2 år i håb om at stoffet ville føles rart men min krop afskyr det, kan aldrig nyde det igen.


Føj . Det lyder fanme ikke godt , din historie . Budskabet er sivet ind fra dig og de andre gutter : Jeg holder en gevaldig pause med Emma . Jeps . Jeg har taget alt for meget . Holder mig til lidt amf/ritalin istedet engang imellem. Tror forøvrigt ikke der er særligt mange brugere af mdma der ved det I har fortalt . De fleste tror vel bare man bliver lidt dep et par dage efter , og så er de klar til en ny tur en uges tid efter .Det er jo billigt ,pisse populært og meget let at få fat på . Godt jeg fik info her fra . Tak !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 03:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Svedmayn skrev:
https://www.ecstasydata.org/results.php?start=0&search_field=all&s=domino


Kender godt den side og man kan sjusse sig frem til hvilke man har fået fat på via vægt ,udseende og mål og hvornår man har købt .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 15:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Stådrengen skrev:
MrPlanter skrev:
Du kommer med sikkerhed til at fortyde at gøre det så tit. Du smadrer dig selv på det. Jeg begik den fejl at jeg havde læst der minimum skulle gå 1 måned imellem mdmatrip, så man ikke blev fysisk eller psykisk afhængig af stoffet. Nogen gange gik der 2-3 uger og inden jeg vidste det så havde jeg en kemisk induceret depression på 1 1/2 år. Jeg tog mig selv i at stå og græde i badet. Græde på sengen imens jeg spiste en sandwich. Der anede ikke hvorfor jeg græd så jeg vidste at den var gal. Jeg havde koncentrations besvær og var til psykiater for at blive udredt for depression og adhd, hvilket jeg ikke havde noget af. Jeg blev væk fra min mors 60 års fødselsdag, følte mig skrøbelig og fortabt.

Vent 2 år som miniumum, gerne længere, jeg ved at det er svært når Emmatøssen har bidt sig fast men din hjerne holder ikke til det og den når ikke at komme sig fra sidste tur. Til sidst er du blot ulykkelig fordi serotinen er drænnet og magien forsvinder fra stoffet.

Har ventet 1/2 år i håb om at stoffet ville føles rart men min krop afskyr det, kan aldrig nyde det igen.


Føj . Det lyder fanme ikke godt , din historie . Budskabet er sivet ind fra dig og de andre gutter : Jeg holder en gevaldig pause med Emma . Jeps . Jeg har taget alt for meget . Holder mig til lidt amf/ritalin istedet engang imellem. Tror forøvrigt ikke der er særligt mange brugere af mdma der ved det I har fortalt . De fleste tror vel bare man bliver lidt dep et par dage efter , og så er de klar til en ny tur en uges tid efter .Det er jo billigt ,pisse populært og meget let at få fat på . Godt jeg fik info her fra . Tak !!!



Du har helt ret - der er mange der ikke undersøger en skid inden de går i gang med at fulde kroppen med stoffer.

Min anbefaling er at ryge en gang pot engang imellem i stedet for, og så kun bruge MDMA en sjælden gang.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 17:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja jeg tager også kun mdma hver tredje måned maks. Helst sjældnere. Jeg har en enkelt gang haft en længere periode med intervaller omkring en måned. Der endte det også med en uges mild depression. Det lærte mig lektien. Tror pausen er vigtigst, men også mængde de gange du gør det. Når jeg masker ud hedder det maks 200 mg på en aften inklusiv redosering. Har læst det er bedre med en enkelt stor dosis (120-150 mg) også maks en redosering på 50-80 mg. En masse små doser skulle være mere skadeligt. Tjek evt rollsafe.org der kan du også læse om supplementer. Stoffer uden psykoaktiv virkning der hjælper med at mindske neurotoksitet. Mdma er en af verdens rareste substanser men det kan ende i et sandt mareridt hvis man ikke bruger det ordentligt. Håber du har lært lektien. Hvis man ikke kender styrken på sine piller så start altid med en kvart og byg op. Det er den eneste måde at lære styrken at kende. Hellere et skuffende trip end de langtids varige men man kan riscikere. Husk desuden at test dine stoffer. Det koster omkring 100 kroner at teste sine stoffer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2019 13:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Og så vil jeg lige tilføje at det er noget tid siden at rollsafe ændrede anbefalinger, så det nu slet ikke anbefales at redosere.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2019 14:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
BluePill skrev:
Og så vil jeg lige tilføje at det er noget tid siden at rollsafe ændrede anbefalinger, så det nu slet ikke anbefales at redosere.

Hilsen BluePill


Har du noget info til det her? Vil meget gerne læse mere om det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2019 14:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
spaffeh skrev:
BluePill skrev:
Og så vil jeg lige tilføje at det er noget tid siden at rollsafe ændrede anbefalinger, så det nu slet ikke anbefales at redosere.

Hilsen BluePill


Har du noget info til det her? Vil meget gerne læse mere om det.


Jeps, det er her, og står som punkt 12, og under punktet "How re-dosing (booster doses) is done in MDMA research"

https://rollsafe.org/mdma-dosage/

/BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2019 11:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Når du tager MDMA går det ind på serotinin-receptorerne. Serotonin er det stof i hjernen der er skyld i at du kan være glad/lykkelig. Når du tager MDMA bruger du mere serotonin end du i virkeligheden har og det vil du være i underskud af indtil det er bygget op igen. Hvis bare du tager det en enkelt gang vil det ikke tage mere end en uges tid at bygge det op igen, men hvis du tager det gentagende gange vil du opbygge et kronisk underskud af serotonin i hjernen hvilket sætter dig i en depressionstilstand og i værste fald kan du brænde dine serotoninreceptorer helt af og få serotoninsyndrom(kronisk depression) hvilket er en permanemt tilstand. Tag dette alvorligt, det kan have konsekvenser for resten af dine dage.
- Det virker lidt som om det er vigtigt for dig at bruge rusmidler og kan godt se det er dejligt at tage sig en pause fra det hele, men måske kunne det også være spændende at tage en længere pause måske på 3-4 måneder fra alle rusmidler og lære dig selv at kende og hvad grunden til at du vil tage en pause at kende. Kender selv til at tage MDMA alt for tit og har haft et kæmpe kokainmisbrug jeg har kæmpet med de sidste 3 år. Så ved godt det er nemmere sagt end gjort, men jeg tror godt du kan gøre det. :-)

- MVH
MesterFesteren.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team