Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 15:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Jeg har været så dygtig at få skabt mig et ret stort amfetamin-misbrug på kun et års tid. Jeg kender ikke andre som sidder i saksen så jeg savner virkelig input fra andre brugere eller vel nærmere misbrugere af stoffet.

Jeg har en grundlæggende viden om stoffet og generel HR men jeg ville rigtigt gerne høre hvilke doser andre afhængige arbejder i og om der er nogle HR tiltag jeg ikke er bevidst om.

Jeg ved godt det er noget rigtig lort, så det behøver jeg ikke blive mindet om. Men nu hvor fælden er klappet kan jeg jo ligeså så godt prøve at tage så mange forholdsregler som muligt indtil det forhåbentligt lykkes mig at komme ud af den skov jeg har forvildet mig ind i.

Så hvis nogen har lyst til at dele erfaringer, guidelines eller lignende med mig ville jeg værdsætte det meget. Enten her eller i PB.

Jeg er selvfølgelig opmærksom på de meget generelle ting såsom vigtigheden af søvn, motion, sund kost :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 15:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Terribilis!
hvilken dose tager du?.. og hvor ofte?
-er det tilfældigt gadeamf, eller har du en ide om renhed?..
mvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 15:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Mad og søvn er i mine øjne det vigtigste hr i forhold til amfetamin. Får du sovet hver nat så kilder det ikke på samme måde i psyken som efter 3-5 dages binges.
Sørger du for at spise så du både får protein og kulhydrat (fx kakaomælk/yougurt) så slides fysikken ikke i samme grad.
Dosisstøreelse har en del med det ovenstående at gøre ligesom redoserings frekvensen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 16:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Det er almindeligt gadeamf og jeg har ingen forudsætning for at vurdere renheden desværre. Det er endvidere ofte forskellige slags jeg får både hvad angår styrke og udseende, smag, lugt.

Jeg har haft forskellige misbrugsmønstre. Indtil nu har jeg binget 1-2 gange i ugen hvor jeg typisk indtager 1-1,5 gram i et ryk på måske 24 timer efterfulgt af nogle dage hvor jeg ikke indtager noget overhovedet. Jeg er så begyndt at eksperimentere med at indtage langt lavere doser f.eks. 200-300 mg tidligt på dagen og så undgå at redosere for at få en nogenlunde fornuftig dag ud af det og også nattenavn og arbejde lidt med mine cravings i stedet for at gå all in hver gang. Jeg er i ambulant misbrugsbehandling men min vejleder ved ikke så meget om misbrugsdoser fordi "det er sjældent vi ser amfetaminmisbrugere i behandling fordi det er sådan et kedeligt stof".

Så jeg er lidt overladt til mig selv her og selv om der selvfølgelig er guidelines på nettet så kan de jo være ret misvisende på grund af forældelse eller efter hvor folk befinder sig henne i verden.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 16:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Jeg synes jeg gør en del for at indtage proteinrigt mad og masser af frugt og grønt og drikker meget vand/mælk. Jeg motionerer (går) dagligt og forsøger at undgå de vilde døgnere.

Jeg har også varieret indtagelsesmetoderne fra udelukkende nasalt til at bruge det i kaffe og putte det i gelatinekapsler og drikke med mælk.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 29 jan 2019 17:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil klart foreslå dig at rense dit amf

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 11:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Jeg læste faktisk om vask på et tidspunkt i opstarten men synes det lød ret omstændigt så kom fra det igen. Men det skal klart prøves nu hvor forbruget er eskaleret :eyes:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 11:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det giver i hvert fald et bedre produkt og så slipper man for en del af se klamme cutstoffer og en simpel acetone vask tager jo ingen tid

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 11:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det er egentligt ikke alverdens problematikker du støder på i udtrapningen af amf, og du kan (hvis du altså gider) nemt kunne mindske doserne langsomt og derefter begynde på nogle supplementer som agerer precursor og øger Dopaminen så du undgår alt den manglende motivation og depressionen som kommer efter.

L-Tyrosine
L-Theanine
L-Dopa/Mucuna Pruriens

Måske nogle adaptogener som Rosenrod, Ashwagandha m.f. til lige at tage den værste Cortisol og stress som også kan dukke op da dit system meget vel også reagerer lidt når du stopper.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 13:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
@Terribilis: ved du om det er rusen og opturen, eller energiboostet du søger?.. det er jo ikke sikkert at du svaret lige på hånden, men hvis du har så er det klart et plus ;)
(det kan jo osse være at du sidder fast i et fest-miljø med pulver overalt?.) jeg prøver at spørge lidt ind til dine bevæggrunde, da det IME ofte er der man bør kigge hen..

Du skriver at du er i ambulent beh. - er det for et eller for flere forskellige stoffer?
og føler du at din misbrugsbehandler er kompetent nok til dig?..

alt godt herfra
mvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 14:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Hvad er din fremgangsmåde Buttkraken?

Nafets og STWOD jeg har netop været til samtale med min vejleder i dag og aftalt som delmål at dosis holdes på 200-300 mg i døgnet max 3 gange ugentligt. Det er nok ikke helt realistisk men så har jeg et eller andet konkret at forholde mig til. Synes I det lyder realistisk? Jeg oplever egentlig ikke som sådan abstinenser overhovedet når jeg afholdende. Det er mere psykisk trangen begynder at trigge når jeg synes verden bli'r for trist og grå. Jeg nævnte også for ham at jeg havde fået anbefalet acetonevask og det synes han var rigtig godt hvis jeg prøvede at sætte mig ind i. Situationen er lidt kompleks i det jeg har OCD og jeg oplever en positiv virkning på symptomerne. Vi har derfor også talt om at sådan noget som Ritalin kunne være en option som en slags "metadon". Men vi tvivler begge lidt på at en læge vil udskrive det da det jo ikke er traditionelt brugt i OCD-behandling. Ligesom vi også begge tvivler på om det er hensigtsmæssigt for en amfetamin-misbruger at blive medicineret med Ritalin.

Jeg har også misbrugt alkohol og benzoer og hash. Alkohol og benzo har jeg ikke rørt overhovedet i faktisk præcis tre måneder. Hashen opfatter jeg ikke som det store problem så den mener han ikke vi skal have vores hovedfokus på (kun lidt røg om aftenen). Men nej, sidder slet ikke fast i et festmiljø mere. Det var selvfølgelig sådan det startede back in the days men situationen er pt. den at jeg sagtens kan feste med mig selv :-D Faktisk er ingen af mine nuværende venner brugere eller misbrugere af stoffer (udover hash). Jeg har også nævnt for behandleren at jeg synes det er underligt at jeg kan slippe alkohol, benzo og endda også cigaretter men er totalt besæt af amf hvortil han svarer at han er sikker på at det er fordi jeg virkelig oplever en "medicinsk virkning" når jeg indtager det. I mit tilfælde øget fokus, koncentration, "komme ud af mit hoved" osv. i forhold til min OCD (som åbenbart er nært beslægtet med ADHD).

Men mange tak for jeres råd i hvert fald!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 15:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
ok, det syntes jeg egentligt osse giver ret god mening.. og du virker til at være et godt tænkende og reflekterende menneske :)
-har du prøvet ritalin før?
hvis du vælger at gå den vej vil jeg foreslå dig at få fat i en depot udgave af stoffet! da de er noget mere bøvlede at misbruge; i forhold til kapslerne med instant release..
(bemærk: du ikke bør bruge amfetamin at all, når du får ritalin!!)
men som Nafets er inde på, så er der altså rigtigt mange urter man kan anvende til de samme formål - som ikke hooker som amfetamin gør, er mindre skadelige, ikke så dyre osv..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 15:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det giver god mening at det er sådan du har det med det, og kan kun nikke genkendende til det da jeg selv har lidt af svær OCD efter en hjerneskade.

Nogle har god effekt med Lyrica imod OCD og den angst som oftest er tæt forbundet med det, men har jeg ikke selv haft mulighed for at prøve af endnu. Dog virkede GHB fantastisk på mig hvilket også rammer GABAb ligesom Lyrica så tror der er noget om det.

Problemet med amfetamin og lignende er tolerance udvikling som på kort tid kan spiralere ud af kontrol med hyppigere redosering og flere bivirkninger oveni derfra.

Jeg har igennem de sidste par år selvmedicineret mig med urteekstrakter i ugudelige mængder, men det har hjulpet mig til at slippe alle de midler som egentlig ikke var hensigtmæssige at have i sit system.

Hvis du har haft forkærlighed for benzoer kan Passionsblomstekstrakt anbefales, og Bacopa også da det er en af de mest potente midler mod angst jeg har prøvet og dermed også OCD. Derudover er der flere tilskud som kan give det mentale boost og løft du måske også nyder ved amfetaminen, bare uden alt den kemiske "feel" som den også har når man kommer ned fra en tur. Jeg er klar over at tilskud og medicin ikke er vejen frem i alle tilfælde, men synes jeg ser for mange brække nakken på den der "clean/kærlighed og kildevands" mentalitet som tit kommer i N/A og de miljøer. Nogle gange kommer et misbrug fordi man ubevidst søger at tilføje sit system noget andet det kan arbejde med så kan udvikle noget mere resiliens og udvikle sig. Problemet ligger ikke i intentionen men i den viden der er tilgængelig om hvilke midler der skal til IMO. Typisk vælger folk high risk/high reward instant - midler, når de har brug for low risk/high reward med tid- midler som faktisk kan det samme, men ikke på så kort tid.
Men du kommer til at møde folk som ikke synes at man bruge sådanne midler til at komme ud af et misbrug, selvom de i mine øjne ikke aner hvad de snakker om, og sætter andre i nogle ret stramme situationer for at følge den tankegang. Din vejleder lyder dog meget cool så godt at høre i er igang med at finde ud af noget!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 30 jan 2019 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Prøv og lav acetone vasken og se om ikke du kan nøjes med 300 mg det er fedt og tage kontrollen og holde sine delmål.
Bare en gang i mellem :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 31 jan 2019 12:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Jeg har aldrig prøvet Ritalin. Tror jeg vil give det et forsøg hos lægen selv om jeg tvivler lidt på jeg kommer igennem med det :-)

Spændende med urter og tilskud også, det skal jeg have sat mig meget mere ind i. Og så skal der vaskes amf nu :-D


Tak gutter!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 12 feb 2019 20:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Så fik jeg prøvet acetone-vask.

1000 mg blev til 350 mg :-/


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 12 feb 2019 20:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
terribilis skrev:
Så fik jeg prøvet acetone-vask.

1000 mg blev til 350 mg :-/

Så slipper du for at sniffe 650mg nasty shit <3
Måske tid til at finde noget bedre og en ny pusher <3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 12 feb 2019 21:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Husk nu at sætte dosen tilsvarende ned ;) så bør den mængde jo holde ligeså længe som det normalt gør for dig! -bare uden en masse cutcrap med i op snuden.
Er du vild med at høvle store streger? -For så kan du jo, nu, selv blande det op med eet fyldstof! :)
jeg ved ikke hvad afkastet ved rensning normalt er, men det er da ikke så stort et tab som jeg forventede ved cuttet gadeamf..
35/100 lyder da fint nok, ikk? >håber en pulverkyndig kemi-wise svarer på det<
hvordan ser det ud og hvordan lugter det Terribilis?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 12 feb 2019 21:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Ja - det er faktisk ret skræmmende at man så har indtaget 650 mg alt-andet-end-amfetamin :|

Jeg havde faktisk frygtet "tabet" havde været større fordi man har hørt alle historierne om voldcuttet gadeamf med en renhed på under 5% :rocking:

Kan fint undvære store streger. Jeg plejer faktisk bygge den langsomt op med små 25 mg. snitter :-D

Lugten når jeg får mit "amf" minder om rådden fisk. Og her efter acetone-vasken er pulveret TOTALT lugtfrit.

Så jeg er ret glad for jeres tip :gud: :rocking: :cheers:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Amf HR
Indlæg: 12 feb 2019 21:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
Og det er helt hvidt STWOD :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team