Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 feb 2019 16:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2019 16:12
Indlæg: 3
Hej, er ikke helt sikker på, dette er det rette forum at poste i så ret mig endelig

Vi er en flok unge der skal på ski i Sverige her i uge 7 og ville høre om der er nogen der har erfaringer med at tage hash med over broen? Det er en mindre mængde (mindre end 5g).

Mange tak på forhånd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 17:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså det er en dum risiko at tage. Selvom det er en mindre mængde er straf for smugling højere og bare tjald i Sverige har en høj takst. Hvis i absolut skal så overvej et transport middel hvor i kan gemme hashen et sted hvor det ikke kædes sammen med jer. Find det så frem når i er kommet forbi Malmø. Personligt har jeg gjort det da jeg var yngre, men ville ikke gøre det den dag idag. Smugling er simpelthen ikke risikoen værd

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 18:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
ja tænk lidt over konsekvenserne!
i værste tilfælde er det jo max nederen at blive sendt hjem alene med en bøde, længe før dem man er på tur med skal hjem.. -hjem til skideballe og lignende..
:?: er det for at ryge en fælles joint med hele klassen derovre, eller kan du ikke sove uden tjald?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 18:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2019 16:12
Indlæg: 3
STWOD skrev:
ja tænk lidt over konsekvenserne!
i værste tilfælde er det jo max nederen at blive sendt hjem alene med en bøde, længe før dem man er på tur med skal hjem.. -hjem til skideballe og lignende..
:?: er det for at ryge en fælles joint med hele klassen derovre, eller kan du ikke sove uden tjald?


Det er udelukkende for hyggens skyld :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 18:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2019 16:12
Indlæg: 3
Hector Salamanca skrev:
Altså det er en dum risiko at tage. Selvom det er en mindre mængde er straf for smugling højere og bare tjald i Sverige har en høj takst. Hvis i absolut skal så overvej et transport middel hvor i kan gemme hashen et sted hvor det ikke kædes sammen med jer. Find det så frem når i er kommet forbi Malmø. Personligt har jeg gjort det da jeg var yngre, men ville ikke gøre det den dag idag. Smugling er simpelthen ikke risikoen værd



Er ikke helt sikker på hvad du mener med “gemme det et sted hvor det ikke kan kædes sammen med jer”?
Og mange tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 23:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
gurkis skrev:


Er ikke helt sikker på hvad du mener med “gemme det et sted hvor det ikke kan kædes sammen med jer”?


Hvis i skal køre med (offentlig) bus eller tog der op, kan man gemme det på et toilet eller lign. mens man krydser tolden og derved slippe for ansvaret hvis de finde det og ikke kan kæde jer sammen med det på anden vis.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2019 02:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Nu har jeg tilfældigvis erfaring som international smugler da jeg fløj hjem fra Amsterdam og var for skæv til at tjekke alle mine lommer ordenligt så jeg fandt en god klump da jeg pakkede ud.

Jeg har selv krydset Øresund mange gange og har aldrig oplevet nogle form for kontrol udover lidt id tjek. Risikoen for at de finder det vil være lille men hvis de gør er det ikke nogen sjov måde at starte turen på.

Med den mængde til flere personer er jeg sikker på ingen af jer ryger fast så spørgsmålet er: er det risikoen værd for jer?

Hvis i beslutter jer for at medbringe noget så har internettet masser af guides til hvordan man smugler ting bedst muligt.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team