Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2019 10:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Hey igen

Læste en artikel om stoffer forleden (kan desværre ikke finde linken) - men det påståes at folk som handler deres stoffer på Dark-net egentlig gerne påtager sig den ekstra risiko pga "feinschmackeri" - altså at man har betydeligt større udvalg og at kvaliteten er højere.

Well, det er da meget muligt. I mit tilfælde må jeg bare sige, at jeg skam gerne var befriet for at vente nervøst på min post. Var der et sted i umiddelbar nærhed hvor man kunne købe Coke ville jeg da hellere hente en lille "knald" engang i mellem.

Men jeg kom da også til at tænke over hvordan man evt. kunne finde en alternativ leverandør. Jeg kender umiddelbart ikke nogen som kan skaffe stoffer. Der er måske nogen bekendte som man kunne mistænke for at have kendskab til stoffer, men ville aldrig bare spørge; "Goddag, du har ikke lige et par gram kokain til salg ?" - ligesom jeg heller aldrig ville gå hen på et skummelt værtshus og begynde at spørge.

Og sjovt nok. Mange mennesker har travlt med at givne steder "flyder med stoffer" - for 15 år siden gik jeg rigtigt meget i byen i Aalborg. Mange gange hørte jeg "Jomfru Ane Gade sejler i stoffer" - Jeg kunne kun sige - "hvor, jeg har aldrig set stoffer og er aldrig blevet tilbudt"

Så det med stofhandel i det virkelige liv, hvordan gebærder man sig som amatør ?. Jeg har seriøst aldrig set nogle mennesker sælge eller bruge stoffer i nattelivet. Ved godt det måske er lige på grænsen af sidens regler. Men hvordan spotter man en god kokain-pusher ?

Er det måske endda en skrøne, at stoffer er så nemt tilgængelige som det ofte fremstilles i pressen ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2019 12:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tag ædru til tekno fest og brug tiden på at observere så skal du nok finde hvad du søger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2019 14:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tag på diskotek, bar, værtshus whatever. Og så snak med de unge rødder i byen, de kan helt sikkert guide dig videre. Og lad være med at gå direkte over til folk og spørge helt indiskret “Kan du skaffe kokain?!” .. tal lidt med folk først, og så langsomt drej samtalen ind på emnet. Burde være Easy :roll:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2019 14:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg har haft samme problem som trådstarter, men mit pot og mine svampe dyrker jeg nu til eget forbrug, og mit MDMA køber jeg på Darkweb.

Det er rigtigt at ventetiden fra udlandet er belastende, men til gengæld kan man sidde i ro og mag og finde den bedste leverandør.

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2019 16:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du skal være opmærksom på, at hvis du køber kokain på gaden, så er kvaliteten meget svingende. Ofte bliver du snydt. Hvis du køber kokain fra danske sælgere på darknet, så går det hurtigere, og risikoen er mindre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2019 14:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
edit - var et dårligt råd :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 16:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jan 2019 17:15
Indlæg: 19
Jeg vil også gerne handle med danskere. Men er desværre også blevet snydt her..

Men bliver nok nødt til at handle dansk og håbe på en vendor til sidst gider handle med mig uden om Dark net. Hver gang man handler, tager man en unødig chance. Kunne fx godt tænke mig at købe til flere måneder ad gangen. Er blevet snydt for tit til at jeg bare vil sende x antal tusinde og håbe på jeg får varen. Er lettere “formuende” og har besluttet mig for at der er råd til et “fornuftigt” misbrug resten af mit liv. Så udover at lave selve handlen skal jeg ikke begå noget kriminelt. Lige som jeg heller ikke skal sælge eller handle.

Er af den klare overbevisning at mit liv er væsentligt bedre, hvis jeg bruger “mikrodoser” af div stoffer. Gik jeg dog bare havde indset det for 30 år siden - det var meget skamfuldt for mig bare at ryge hash dagligt. Og i dag er min konklusion at jeg ikke har lidt nogen skade.

Har en ADHD diagnose, men en irriterende forvikling gør at jeg pt ikke får medicin. Det vrimler desværre ikke med private psykiatere i mit område.

Jeg har søgt og søgt - der siges at være masser af Facebook-grupper med fx. salg af Ritalin. Det er ikke min opfattelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2019 05:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Jeg ville ikke satse på at møde en gadepusher der har rent mel i posen - bogstaveligt talt. Det du ville få er uden tvivl cuttet, spørgsmålet er bare hvad de har brugt.

Jeg ville anskaffe mig nogle tests og så bestille smagsprøver fra forskellige købmænd på nettet og fremover handle med den med bedst kvalitet.

Hvis du ikke er så vild med at skulle stå som modtager så forhør dig om de ville være villige til at lave dead-drops.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team