Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 feb 2019 17:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 feb 2019 16:55
Indlæg: 2
Hej psychedelia

Jeg har søgt rund på forummet og kan ikke rigtig finde noget - beklager hvis jeg har overset en tråd. Det må jeg næsten have.

Jeg har tidligere, for en cirka 7 år siden, taget en del amf som ung og vild. Altid i forbindelse med en ordentlig brandert.

Jeg har de sidste par år også lejlighedsvist tage en smule Coke, men tillige - desværre - også altid i forbindelse med en brandert.

Det sidste stykke tid har jeg så tage Coke nogle gange. Jeg har mest taget det i byen, men har så nu par gange taget det hjemme, alene og helt uden alkohol. Jeg oplever verdens skønneste ro, som jeg aldrig har forbundet med hverken amf eller coke. Jeg tripper slet ikke. Ligger vitterligt bare og slapper af og hører musik og har det ægte nice. Men så tænker jeg, at 1) det er lidt underligt, så er mon overhovedet Coke og 2) er der mon andre stoffer, som jeg ville synes var nice på den samme måde? Altså hvor jeg ikke fuldstændig “forsvinder”, men bare.. ja, nyder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 12:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fornuftige Coke doser uden alkohol kan være utroligt afslappende. Når man blander Coke og alkohol, dannes der et stof i leveren, der hedder cocaethylene, som gør at du bliver mere påvirket og gør rusen vildere.
Har selv tit bare slappet af med coke og synes faktisk også det egner sig virkligt godt til det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 15:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det lyder nærmest som MDMA. Hvis det virkelig er kokain, så har du fået en underdosis. Hvor meget har du taget?


Senest rettet af Enspænderen 11 feb 2019 17:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 15:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Altså det burde være meget let at kende forskel på mdma, både udseende, smag og virkning

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 17:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis han ikke før har prøvet at tage MDMA, så ved han ikke hvordan det ser ud, smager, og føles.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2019 20:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Hvis han ikke før har prøvet at tage MDMA, så ved han ikke hvordan det ser ud, smager, og føles.

Men hvis ham har taget Coke, burde ham vel vide hvordan det ser ud, smager og føles

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2019 00:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
You just got yourself som clean cocaine.
- Som Eric Clapton sang det: "If you wanna get down, get down on the ground, Cocaine."

God coke giver en følelse af velvære og overskud og er man i overskud har man også mulighed for at føle sig afslappet. Hader når man bliver helt speedet af sin coke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2019 23:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 feb 2019 16:55
Indlæg: 2
Altså jeg har aldrig tage mdma, men jeg har set det. Og så har jeg ok ofte set Coke. Og det ligner hvad det plejer at ligne.Min rus på det selvsamme stof er også fuldstændig identisk med min normale coke/alkohol rus.

Tænker at det helt sikkert er coke, men undredes bare og tænkte, at det måske kunne være fordi det var voldsomt cuttet med et eller andet, som havde den her afslappende effekt :-) men dejligt at det lyder til at være helt normalt.

Mit forhold til coke har det desværre med at blive lidt for godt i perioder. Er der andre stoffer der kan give lidt den samme hyggelige og rolige rus i lignende omgivelser?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2019 23:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Synes også det kan virke afslappet og give en dejlig fornemmelse i ikke så store doser og uden alkohol


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2019 08:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Kalvers skrev:
Altså jeg har aldrig tage mdma, men jeg har set det. Og så har jeg ok ofte set Coke. Og det ligner hvad det plejer at ligne.Min rus på det selvsamme stof er også fuldstændig identisk med min normale coke/alkohol rus.

Tænker at det helt sikkert er coke, men undredes bare og tænkte, at det måske kunne være fordi det var voldsomt cuttet med et eller andet, som havde den her afslappende effekt :-) men dejligt at det lyder til at være helt normalt.

Mit forhold til coke har det desværre med at blive lidt for godt i perioder. Er der andre stoffer der kan give lidt den samme hyggelige og rolige rus i lignende omgivelser?


Tror det er virkelig afhængigt af hvem du er. Men jeg synes godt at mikrodoser af især LSD, men faktisk også svampe, kan give lidt af den samme subtile fornemmelse i kroppen.

Sådan lidt eufori, knitren i kroppen og glæde ved musik. Det er klart at der forskelle mellem det også coke, men tror det er det sundeste alternativ. F.eks. så varer LSD 10 gange så lang tid, selv i mikrodoser. Svampe varer også længere tid. Man bliver nok også lidt mere angst i sociale situationer af svampe og LSD. Men det kommer igen an på hvem man er. Jeg har eksperimenteret lidt med svampe mikrodoser på det sidste og for mig skal jeg helt ned omkring 100 mg for at jeg fungere normalt. Og der er der ikke meget eufori at hente. Men allerede omkring 200 mg begynder jeg at få halv euforiske oplevelser med musik, men jeg skal så være i hjemlige oplevelser og helst være alene.

Tror det kræver lidt øvelse at få de effekter ud af små doser svampe, LSD er nemmere til stimulerende brug men har den bivirkning at vare længe også kan det være svært at dosere korrekt.

Ellers er der jo methylphenidat (ritalin) og amfetamin. Men de er begge omtrent ligeså usunde som kokain. Det kommer selvfølgelig an på dosen. Tror dog alle tre klassiske stimulanser er noget mere vannedannende end svampe og LSD mikrodoseringer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team