Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2019 09:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
Hej..
Er nybegynder her..
Jeg får Metadon som smertestillende for kroniske smerter efter en Gastric Bypass-operation i 2010. Har fået det i flere år nu, samt jeg får morfin som P.N-medicin.
Der er en af vores bekendte der en dag ville have/købe et par af mine metadon-tabletter, og han mente at de koster ca. 50 kr pr stk for 20 mg. tabletter.. Er der mon nogle af jer der ved hvad prisen er? Ikke fordi jeg skal sælge nogle, har brug for dem selv, er bare nysgerrig...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2019 10:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
har set 20mg metadon gå fra 20 - 80 kr. Så jep, det kan godt passe. Prisen på det svinger meget, da det jo udskrives som alternativ til heroin behandling, hvoraf mange mennesker i forløbet har tilbøjelige tendenser til at bytte/sælge da de relapaser. 50 kr ville være en fair pris. Pas på med at give opiater ud til folk uden smerter, de bliver meget høje, og danner hurtig en tolerance (misbrug). Methadon er langtrukket og ekstremt potent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2019 20:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
Tak for svar.. Synes godt nok det er dyrt, men det er det vel på det marked.. Til den pris kunne jeg næsten få 10.000 for hver gang jeg får ny portion! Puha... Det ville dog slet ikke komme på tale, har brug for dem selv. Ved godt at man ret hurtigt kan blive afhængig af dem, det har jeg set en "veninde" blive. Det startede med at hun en gang i mellem fik en eller to af mig, når hun havde "migræne". Den her "migræne" blev oftere og oftere, og værre og værre, og der gik desværre et stykke tid før jeg fangede hvad der egentlig skete. Opdagede det en dag hvor hun havde abstinenser... Fuck, hvor fik jeg det dårligt, det var jo indirekte min skyld at hun sad der og havde abstinenser! Hun benægtede hårdnakket at det ikke var abstinenser, men alle symptomer passede... Fik efter hårdnakket præsentation af alle symptomer, gav hun sig. Hun var gået så langt som at stjæle dem fra mig, og give min mand eller min søn og datter skylden! Hvis der var noget jeg vidste, så var det at de ikke kunne drømme om at røre noget medicin, så den holdt slet ikke, Hun tilstod til sidst, efter lange protester. Tænk, at man skal låse sin medicin inde - i sit eget hjem!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 10:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej!
metadon er altså meget kraftigt jytte! det med at låse det inde er et godt træk, tænk nu hvis dine børn fik fat i det..
med hensyn til prisen så svinger den jo fra by til by.. jeg har da, jeg var pillhead, set dem blive solgt for 20-50kr..
må jeg spørge om din veninde kom af eller om hun stadigvæk er hooked?
vh

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2019 08:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
STWOD skrev:
Hej!
metadon er altså meget kraftigt jytte! det med at låse det inde er et godt træk, tænk nu hvis dine børn fik fat i det..
med hensyn til prisen så svinger den jo fra by til by.. jeg har da, jeg var pillhead, set dem blive solgt for 20-50kr..
må jeg spørge om din veninde kom af eller om hun stadigvæk er hooked?
vh



Sorry, har helt glemt at svare dig... Jeg takker for info, og ved godt at folk uden smerter bliver høje af metadonen, det er jo lige netop det der er med min veninde. Det hele foregår på den måde, at når jeg har fået ny portion, har hun fået 10 stk. Det går rigtig godt de dage hun så har pillerne, hun kan klare hele verden, ordne en masse ting i hjemmet, hun er i et strålende humør, alt er bare godt - lige indtil hun ikke har flere piller. Det skal siges at hun nu er oppe på 40 mg for at få den ønskede effekt, 20 mg er ikke længere nok. Nå, når hun så ikke har flere, så begynder plageriet. Hun har 1000 undskyldninger for at få flere, så er der det i vejen, så er der det galt, osv osv... Og, jeg er ikke særlig hård, nogle gange giver jeg mig, andre gange ikke. Jeg vil kalde hende for kvartals-narkoman. Hun lever og ånder for de dage hun har pillerne, de andre dage skal bare overståes. Hun harmere styr på hvornår jeg skal have næste portion ved lægen, end jeg selv har. Hun sms'er mig med at, åh hvor ville det være godt med et par af de hvide, så kan jeg komme godt gennem weekenden, ergo er det mig der holder rumpetten oppe på hende, det er ikke mit job, men den har hun lidt svært ved at indrømme... Så nej, hun er ikke ude af det, men det kommer hun snart, for jeg arbejder meget hårdt på at sige til hende at hun ikke får flere piller.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2019 11:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ok, det er hårdt for jer begge kan jeg forstå.. vis hende evt denne tråd, hvis du har svært ved at få det sagt og/eller hvis der skal tages meget hul på bylden.. ;)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2019 18:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
STWOD skrev:
Ok, det er hårdt for jer begge kan jeg forstå.. vis hende evt denne tråd, hvis du har svært ved at få det sagt og/eller hvis der skal tages meget hul på bylden.. ;)


Hun ved godt at det er meget nært forestående, for som jeg har sagt til hende, mange gange, jeg kan ikke bare ringe og bestille ny portion før tid er, kan ikke en gang ringe og bestille dem når det ER tid, jeg skal møde op hver eneste gang... Det ender med en kold tyrker for hende, for jeg er der nu, hvor det bliver svært at blive ved med at holde ud at høre alle de dårlige undskyldninger for at få nogle flere...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2019 19:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv at fortæl hende om Kratom det er ret effektivt til at tage cravings, abstinenser og trappe ud af Metadon. Kan bestilles online fra et land i EU direkte til DK på få dage mere kan jeg ikke råde til .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2019 19:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
Nafets skrev:
Prøv at fortæl hende om Kratom det er ret effektivt til at tage cravings, abstinenser og trappe ud af Metadon. Kan bestilles online fra et land i EU direkte til DK på få dage mere kan jeg ikke råde til .


Hej... Jeg takker for rådet, og vil helt klart fortælle om det til hende... Jeg har haft hende med på misbrugscenteret, men da hun ikke kunne få hjælp anonymt, ja så ville hun ikke. Hun har en hjemmeboende datter på nu 17 år, og hun er bange for at der sker noget i forhold til hende...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2019 03:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2018 16:29
Indlæg: 4
Metadon koster i gaden 25kr til 35kr pr pille i Kbh :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team