Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Mit DMT setup
Indlæg: 08 feb 2019 10:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Som tak for alle de gode indspark jeg har fået fra dette forum håber jeg det er i orden at jeg poster mit setup til DMT.

Billede

Da jeg bruger kaustisk soda og ikke ønsker yderlige huller i huden er dette et must.

Billede

Når jeg skal have de sidste dråber med op.

Billede

En 1000 ml og en 500 ml varme bestandig flaske, de tåler op til 140 grader.

Billede

Demineraliseret vand (så man slipper for kalk skjolder på udstyret)

Billede

Obligatorisk målebære, mit er i plastik og det er noget lort, jeg skal have fat i en glas udgave.

Billede

Sous Vide Cirkulator (299 kr.- i Harald Nyborg går fra 0 grader til 95)

Billede

Jurema pulver (et must :))

Billede

Kaustisk Soda fra Matas

Billede

Rense Benzin fra Matas - (Naphtha (råolie), hydroafsvovlet let, dearomatiseret)

Billede

50 ml sprøjte.

Billede
Fad til krystalisering, denne skal være med låg og den SKAL være i glas.

Min fremgangsmåde

Step 1
Tag en gryde der passer til Sous Vide Cirkulatoren, jeg fylder vand i fra min el-koger så går det noget hurtigere, jeg bruger mellem 60 og 65 grader til vandet.

Step 2
Hæld 50 ml rense benzin i den lille 500 ml flaske, placer den i gryden fra Step 1 husk låget!!!

Step 3
Hæld 750 ml Demineraliseret vand i 1000 ml flasken.
Tilsæt lidt af gangen 50 g Kaustisk Soda ryst flasken godt for hvergang du tilsætter (Soda og vand skaber en kemisk reaktion og glasset bliver meget varmt derfor de er sikret til 140 grader).
Når alt er tilsat og rystet godt ud lader du flasken stå til vandet er helt gennemsigtigt.

Step 4
Tilsæt 50 g Jurema pulver og ryst det rigtig godt igennem, af et par omgange. Husk at åbne låget i mellem disse ryst for at slippe eventuelt tryk ud.
(LAD BLANDINGEN STÅ I MINDST EN TIME!!!!) ellers får du ingen krystaller, barken skal opløses i bladningen, jeg lader ofte mit stå et par timer.

Step 5
Placer flasken fra Step 4 i gryden sammen med flasken med rensebenzin.

Step 6
Når tempraturen er ca ens i begge flasker hælder du benzinen over i den store flaske med Jurema blandningen.
VIGTIGT: fra nu af er det Forbudt at ryste flasken vildt, det du gør efter du har hældt benzin i er at du (MED LÅG PÅ) vender flasken en eller 2 gange og ruller den et par gange frem og tilbage inden du stiller den tilbage i vandet.

Step 7
Når lagene Jurema og benzin er helt skilt fra hinanden, altså man kan tydeligt se de er skilt da benzinen bliver næsten helt klar (det tager mellem 10 og 20 minutter). Det skiller næsten øjeblikkeligt men det tager tid inden det er helt klar så hav tålmodighed!!, nu tager du flasken op og vender og ruller som beskrevet i Step 6. Dette gøres 3 gange.

Step 8
Efter væskerne er skilt for 3 gang tager du din sprøjte og suger den klare væske op, (det er vigtigt ikke at få Jurema blandingen med op også) den klare væske sprøjtes forsigtigt ud i fadet på sidste billede.

Inden du suger den klarer væske op skal du lige gøre 50 ml benzin klar igen i den lille flaske og få den placeret i vandbadet.

Step 9
Gentag nu processen med at fylde benzin på, vippe den frem og tilbage og rul den rundt, vent på det skiller og gør det igen. Gentag dette 3 eller 4 gange.

Step 10
Den sidste væske, efter 3 eller 4 pull suger du den væske du ikke kunne få med og i pumpen, det lige meget med om du får Jurema blandingen med også, sprøjt blandingen i det helt lille glas og vent på det skiller, da omfanget af glasset er mindre er det meget nemt at få det sidste med ;)

Step 11
Stil din blanding MED LÅG i fryseren og lad den stå mellem 24 til 48 timer (lad den stå i fred ikke tage den ud og ind)

Step 12
Når du tager den ud af fryseren efter 24-48 timer skulle du gerne se små krystaller (DMT) på bunden af fadet.
Stil fadet lidt på skrå og sug så meget benzin op du kan og (GEM DET TIL NÆSTE GANG).

Når du har suget alt det du kan op, placer du fadet på højkant eller skrå et mørkt kold sted, eventuelt have en blæser til at blæse (ikke direkte på) (jeg bruger en 120 mm blæser fra en computer ;)) og lad det så i fred til alt benzin er total fordampet.

Når alt væske er fordampet tager du et barberblad og skraber dine krystaller ud på et stykke madpapir.

Så du klar til at rejse
Tag den mængde du vil rejse på og pak resten omhyggeligt ind i madpapiret og læg det tilbage i fryseren.


Jeg ønsker alle der prøver overstående en rigtig god rejse, må du finde det du søger.


Senest rettet af killmyday 12 mar 2019 22:04, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2019 13:24 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Fin start :) Gerne mange flere billeder af selve arbejds processen

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2019 11:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Siden sidst har jeg ændret lidt på mit setup, temperaturen er sat til 44 grader, jeg læste om en fyr der nævnte dette på Nexus så det skal da prøves.
Min Vaper kommer i næste uge sammen med noget Wax BHO Shatter så dette Pull er et dual for at få lidt mere ud af det.

De omtalte 40 til 45 grader
Billede

De 2 glas (Side note: Når man hælder kaustisk soda i glassene bliver de varme og der er en risiko for at de kan sprænge, derfor hælder jeg kaustisk soda i når de står i vandet og inden det er max tempratur. Altså jeg bruger vandet som aktiv kølning af glassene.)
Billede

Kik fra siden på første pull, første shakeNroll
Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2019 12:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
En vigtig ting er den pumpe man suger væsken op med, den er ikke lavet til benzin ;) og bliver derfor pisse stram med tiden. Jeg trækker stemplet ud og smøre det med ganske lidt olie, madolie. Det er under det halve af en dråbe men det gør at stemplet glider meget nemmere.

I forhold til kanylen på pumpen syntes jeg det er smart lige at slibe spidsen væk så man kan sætte den lige på væsken. Jeg bruger en Dremel klon maskine til dette.

Nok mest en note til mig selv men: Lige inden man begynder at trækker væsken fra overfladen, er det smart at sætte benzinen i et vandbad så man ikke hælder det i mens det er koldt, så virker det altså ikke ret godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 20:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Endelig gennembrud, jeg har været både forundret og irretreret over det udbytte jeg fik ved de ekstraktioner jeg har lavet.
Jeg gav materialet jeg havde anskaffet mig skylden for det ringe udbytte, ofte kun en tur eller mindre.

Men fejlen jeg gjorde er:

1. Når det Kaustisk Soda er tilsat vandet og man tilsætter Mimosa hostilis er det alt afgørende at den får lov at være i væsken mindst en time inden man tilsætter benzin, i den time skal man få rystet glasset godt igennem flere gange.

2. Når man kører separationen mellem benzin og Mimosa hostilis altså der hvor man vender glasset uden at ryste det, gjorde jeg det i et minut, først vendte jeg flasken mange gange stille og rolig, herefter lagde jeg den på et viskestykke og rullede den frem og tilbage.

Nu er der så meget DMT i blandingen at jeg er helt måløs. Nu går turen til Machine Elfs landet.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 23:16 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Må vi se dit færdige resultat?

Hvad mener du med "machine elf landet"? Den har jeg sgu ikke lige hørt før :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2019 10:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Koalabjørnen skrev:
Må vi se dit færdige resultat?

Hvad mener du med "machine elf landet"? Den har jeg sgu ikke lige hørt før :)

Mener det var den kære terence mckenna, der kaldte de væsner han mødte på dmt for machine elfs.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2019 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Resultat før Re-Krystal

Billede

Den dag jeg prøvede DMT første gang blev dagen hvor hele min verden blev vendt på hovedet, og jeg har ikke set mig tilbage siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2019 21:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2019 08:31
Indlæg: 12
Machine Elves vil jeg beskrive som de væsner man møder på sine rejser. De er pulserende og fulde af kærlighed, det er umuligt at forklare hvad de er men jeg er sikker på de er virkelige der hvor de er og at de vil hjælpe os til at få det bedere.

Terence McKenna - DMT Gnomes & Christmas Elves
Se her https://www.youtube.com/watch?v=FkcY7r2XHe8

En af de bedste beskrivelser.
https://www.youtube.com/watch?v=yl38wIkeExs&t=7s


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
Vil man kunne bruge Borups Rensebenzin i stedet for Matas? var ikke vågen nok og er kommet hjem med Borups, og nu har matas lukket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Borups er helt i orden at bruge. Bruger det selv. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2019 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
Pestilence skrev:
Borups er helt i orden at bruge. Bruger det selv. :)


Tak - så ved jeg godt hvad lørdagen skal stå på =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2019 10:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
killmyday skrev:
En vigtig ting er den pumpe man suger væsken op med, den er ikke lavet til benzin ;) og bliver derfor pisse stram med tiden. Jeg trækker stemplet ud og smøre det med ganske lidt olie, madolie. Det er under det halve af en dråbe men det gør at stemplet glider meget nemmere.

Gør dig selv den tjeneste at købe en glas syringe på ebay. Kørte ligesom dig i et par mdr med sådan en som skulle smøres - køb den af glas! Koster under 50 kr, og du sparer tid som bare fanden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2019 20:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg plejer at bruge Normans tek og har været ret tilfreds med det so far. Hvad er grunden til at du varmer rensebenzinen?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 09:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Normans Tek er samme princip som dette. Han dekanderer bare sine pulls i stedet for at filtrerer det fra i en skilletragt. Jeg gætter på han varmer det, for det nemmere sepererer og er lettere at hælde fra. #GhettoStyle

Matas rensebenzin er bare privat label fra borup.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 09:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Endorfiner skrev:
Normans Tek er samme princip som dette. Han dekanderer bare sine pulls i stedet for at filtrerer det fra i en skilletragt. Jeg gætter på han varmer det, for det nemmere sepererer og er lettere at hælde fra. #GhettoStyle

Matas rensebenzin er bare privat label fra borup.

Det var også det jeg tænkte. Tror jeg skal prøve at investere i en sprøjte, for er træt af at bøvle med skilletragt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 13:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
Nu har jeg fulgt denne opskrift til punkt og prikke, det eneste sted jeg har afveget er den her Sous Circulator, brugte i stedet en gryde og thermometer, men efter at det har stået 24 timer i fryseren er der stort set ikke kommet så meget som en krystal =(

Efter 3. ekstrahering står man tilbage med ca. 150ml. rensebenzin, burde man koge det ind for nemmere at kunne danne krystaller?

Hvad kan jeg gøre galt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 14:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Prøv at vente et døgn mere

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 15:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2019 18:19
Indlæg: 6
Det vil jeg gøre - men burde krystaldannelsen ikke allerede være begyndt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2019 15:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Buttkrak - Gør det! Jeg kan sepererer et halvt liter pull på under 3 minutter med en glas sprøjte. 8)

AtomAlf - Nej du bør ikke "koge det ind". Du kan evt koge det ind efter du har fråsset de første krystaller ud, for at få de sidste meget få procenter med. Det er mærkeligt du ingen krystaller har. Det kan være dit start materiale er uden alkaloider, men det skulle også været ret usansynligt. Husker du at bevæge rensebenzinen godt rundt i dit mimosa? Husk og brug tørre glas også, med små mængder som f.eks 150ML rensebenzin, så skal det ikke meget overskydende vand i glasset til at ødelægge krystal dannelse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team