Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2019 17:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey Psy! :)
Jeg er dykket i kemien igen, og er faldet over noget som har vækket min interesse.
Det drejer sig om at omdanne LSA fra HBWR frø, til LSC.

Metoden jeg har læst på, forklarer at man først skal ekstrahere LSA fra frøene, og lade opløsningsmidlet fordampe, og derefter drypper man et par dråber kanelolie i, da aldehyden i denne olie vil gå ind og reagere med LSA, og forme et nyt stof der efter sigende skulle hedde Lysergic Acid Cinnamide.
Dette skulle være meget mere lig LSD i virkningen, og ikke give den kendte LSA kvalme og vasodistriktion.
De beretter om onset efter ca 30 minutter, hvor LSA typisk tager et par timer så vidt jeg kan læse, og effekten skulle være en del mere psychedelisk og behagelig end LSA er.

Så her er min tanke:
Når man har ladet LSA og kanelolie reagere i noget tid, så lave en ekstraktion så man står med ren LSC, og så derefter opløse det i måske ethanol, og så dryppe det på blotter papir, for at lave en slags mild LSD.

Er der nogen herinde som har mod på og give det et forsøg, eller har erfaringer med noget lignende?
Jeg kunne godt selv finde på og prøve metoden med en 3-4 frø i næste måned, da jeg er tosset med LSD, men ikke kan skaffe det nogen steder, så dette ville være et muligt alternativ, hvis der da er noget sandhed i om metoden rent faktisk virker, men med den hurtige onset, vil jeg ikke afvise det med det samme ihvertfald.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2019 14:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Det lyder vildt spændende, hvis det virker må du meget gerne smide en idiot sikker opskrift op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2019 15:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Det er efterhånden nogle år siden, jeg har funderet min kemiske viden, men sådan umiddelbart giver det da teoretisk mening at et overskud af cinnamaledehyd driver en reaktion på amidet, men jeg tror produktet er mere som: https://en.wikipedia.org/wiki/Lysergic_ ... ethylamide med hydroxyphenyl-2-propylamid gruppen i stedet for, hydroxyethylamid gruppen, end et cinnamid. Det ville være en underlig struktur ellers. Jeg tror ikke, at et amid kan danne en imid med aldehyder, så måske der sker en form for pericyklisk reaktion ved hjælp af det konjugerede system.

Forhåbentligt har nogle andre en mere detaljeret viden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team