Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 mar 2019 15:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Hej

Jeg skal til Amsterdam med nogle kammerater om et par uger og vi kunne godt tænke os at tage nogle trøfler dernede, da de jo sælges lovligt.
Vi er dog lidt i tvivl om hvor stor en dosis vi skal tage. Vi har taget cubensis nogle gange herhjemme og plejer at tager 2,5g. for at få et tilfredsstillende trip.
Vi gerne have et trip som er ca. lige så kraftigt som når vi tager 2,5g. cubensis. Jeg har kigget mig lidt omkring i forskellige tråde herinde og jeg kommet frem til at omkring 15 g. friske trøfler vil være passende.
Jeg vil dog lige høre om der var nogle der havde erfaring med trøfler og måske kunne hjælpe mig med at vurdere hvor meget vi ca. skal tage?
Vil også gerne høre om der er nogle der har tips til hvordan man nemmest indtager dem? (Har nemlig hørt de skulle smage ret dårligt)
Når jeg tager cubensis plejer jeg at lave te på dem men jeg tænker ikke det lige umiddelbart er muligt med trøfler?

På forhånd tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2019 16:37 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Hej Stoner1998
Det lyder rigtig fint med 15 g friske trøfler for et moderat trip, ala 2,5 g tørede cubensis.
Jeg har erfaring fra trøfler, og rådet vil altid være at starte i den lave ende, også evt. bevæge sig op. Dette kunne fx være ved kun at spise halvdelen af pakken, et råd som jeg fik i en smartshop.

Jeg synes ikke at trøflerne smager så dårligt igen. (Heller ikke svampene) Jeg spiste dem simpelthen bare lige ud af æsken og skyllede det ned med noget ginger ale eller æblejuice.
Jeg vil ikke anbefale at lave the på dem, da de dermed virker hurtigere og kraftigere end ellers.

Har i tænkt over hvor i vil tage dem i Amsterdam?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2019 17:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Tak for svar.
Vi skal bo på i en hytte på en campingplads lidt uden for byen så vi regner med at tage dem der.

Har du nogen erfaringer med hvilke strains der er gode?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2019 21:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2019 20:27
Indlæg: 15
Hvis du har det nice på de 2,5 g tørrede svampe tror jeg godt du kan spise en hel pakke, prøvede at spise 15gram af dem der hedder high hawaiians, det skulle ifølge deres egene sider være nogle af de stærkeste og med flest visuals. Farverne ændrede sig da og det var sjovt, men det var ikke sådan et jorden eller årene i træ drejede rundt i psychedeliske mønstre, som man normal vil få hvis man spiser 2,5g tørrede cubensis af en gang på tom mave. Så hvis jeg sku prøve dem igen ville jeg spise hele pakken sådan der, 22 g ned i I love you systemet af en gang.
Hvis du skal måle dem op med "gode" tørrede cubensis, tror jeg ca du skal regne med de slår for en tiende del. Så 22g=2,2g tørrede. Men igen det er kun min vurdering var selv lidt trist over det var så svært at finde noget omkring hvor stærke de reelt er.
Men det varierer jo også, har hørt om en der blev overrasket over hvor hårdt 10g trøfler fik ham til at trippe, men igen ved ikke hvor prøvet han var.
Men vil skyde det til at være deromkring ellers virker de ihvertfald en del anderledes end normale cubensis.


Senest rettet af Æman 29 mar 2019 21:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2019 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2019 20:27
Indlæg: 15
I øvrigt når du har spist dem vil jeg gerne hører dit bud på hvor stærke du syntes de er i forhold til svampe, så bliver det da det nemmere for den næste der skal prøve at finde ud af styrkeforholdet mellem dem. Måske 1 til 9 er mere realistisk. så 22/9=2,44, altså en pakke på 22g vil svarer til omkring 2,5. Det er mit bedste bud deromkring vil jeg skyde på... Men som sagt gør gerne egne erfaringer og lad os hører :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2019 15:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Tak for svar @Æman

Når du siger en pakke er det så 22g?
Jeg skal nok lige sørge for at vende tilbage når jeg har prøvet dem. Jeg er helt enig med dig i at det er ret svært at finde ordentligt info om hvor stærke de reelt er.
Det kunne være fedt hvis der var noget mere info.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2019 18:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
:D

_________________
Tilgiv Tilbliv


Senest rettet af Ubrugtnavn 31 mar 2019 04:49, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2019 19:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
@fritzie
Det kunne selvfølgelig også være en mulighed. Det ville ihvertfald være noget federe at tage noget man kender.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2019 18:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 aug 2011 17:06
Indlæg: 38
Geografisk sted: I Vulvaland
Jeg tog dem der hedder Mexicana A. Fra Azarius Smartshop, jeg spiste faktisk kun 10 gram og det gav mig et moderat trip som aldrig blev for uoverskueligt.
Det var en rigtig god introduktion til psykedlika helt tilbage i sommeren 2010; så dette kan jeg anbefale.

Okay jeg kender ikke så meget til campingpladser, men vil anbefale at finde et sted hvor i er sikrer på ikke at kunne møde andre mennesker, og hvor der ikke er noget larm i nærheden.
God tur.
Schrooms


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2019 21:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Hej @shrooms

Lyder super men da jeg har prøvet psykedelika nogle gange før tror jeg at 10g bliver et lidt for mildt et trip.
Jeg tror ihvertfald jeg skal op i 15g.
Men tak for svar :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2019 00:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2018 21:36
Indlæg: 30
Her er lige en tilbagemelding på mit trøffeltrip.
Jeg endte med at tage 15g. af den stærkeste trøffel de havde i den smartshop jeg var inde i.
Det var et fint trip men helt sikkert ikke så kraftigt som det fik på 2,5 g. tørrede cubensis.
For at sammenligne med noget så var trippet ca. lige så kraftig som det jeg fik da jeg tog 1,7g cubensis.
I mit tilfælde vil jeg vurdere at forholdet mellem doseringen af tørrede cubensis og friske sclerotia (trøfler) et sted mellem 1:8 og 1:10.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 maj 2019 17:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2013 00:23
Indlæg: 2
Geografisk sted: Kjøbentjald
Jeg plejer at sige ca 10g trøfler er ca 1g tørrede svampe. Det er som min tommelfinger regel og den virker super fint, det har jeg benyttet mig af flere gange med tonsvis af venner.

Håber det hjælper.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team