Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 apr 2019 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Hej.

Mit coke niver i underarme, ben og overarme og nogle gange bliver mine fingre foelelsesloese efter bare at tage EN line af noget coke jeg koebte. Jeg koebte fra 3 forskellige og det lignede, lugtede og smagte overraskende ens. Noget af det havde bare vaerre bivirkninger.

BONUSSPOERGSMAAL?

Ved I hvilke cuttingagenter der foraarsager dette, eller kan det fx vaere nerveskader?

OPRINDELIGE SPOERGSMAAL

Lavede nemlig en vandvask og Acetonerens af lortet, og det hjalp kun minimalt paa bivirkningerne. Kan nogen forklare mig, hvilke typiske cuttemidler....

1. En vandvask fjerner?
2. En Acetonerens fjerner?
3. Og hvilke nasty ting kan stadig vaere tilbage?

Paa forhaand tak.

StrangeStar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 01:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Kom nu


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 08:08 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Hvis dit coke giver dig sådanne virkinger, vil jeg anbefale dig at stoppe med at tage kokain med det samme. Det er ikke normalt at få stikken i ekstremiteterne ved indtag, og det lyder som om dit hjerte eller kardiovaskulære system prøver at fortælle dig noget med store bogstaver. I din anden tråd kan jeg også se, at du har hvad jeg vil kalde et overforbrug.
Hvis din krop skriger på en pause, så gør dig selv og dine pårørende en tjeneste og hør efter.

Hold mindst en måneds pause, gerne 3. Så kan du se om det ikke har hjulpet på de fysiske effekter, og ligeledes din vurdering af kokainens kvalitet.
Du har formentlig opbygget en enorm tolerance, så at du synes kvaliteten er ringere, er egentlig ikke så underligt.

Prøv at søge lidt rundt på hvad der er vandopløseligt osv, oprensning har væres diskuteret her på sitet og andre sites mange gange gennem tiden. Brug Google, søgemaskinen her er ikke tiden værd (site:psychedelia.dk søgeord)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 08:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
1. Fjerner vand-opløselige stoffer (et utal af midler)
2. Fjerner primært overskydende salte (et hav af subz)
3. Alverdens ting.

Kokainen cuttes (for et par år siden - meget slemmere i dag) med +1200 forskellige cutmidler, så at forsøge at ramme hvilke cutmidler der er vandopløselige i netop dit coke, vil være at lege spå-kone.

Der er ekstremt mange cutmidler/bi-produkter/affaldsstofer/urenheder i kokain, og en vand- og acetone vask fjerner dem ikke.

Grunden til det du oplever skyldes formentlig ikke noget af ovenstående; men som frugthat påpeger så er den en tilstand I dig. Du bør omgående stoppe. Det kan være alt fra overbelastet kredsløb til en psykisk lidelse; men fælles ved det hele er at du skal tage en pause lige nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 17:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Er det ikke levamisol, der giver nekrose først i ekstremiteterne? Der skal så vidt jeg ved en del til, og under alle omstændigheder er noget voldsomt galt, hvis man kan mærke stikken i ekstremiteter.

Det er ret svært at få levamisol ud af coke, når det først er i, mener jeg. Tjek koala bjørnens tråd om rensning af kokain

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 03:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Er kommet frem til at det nok skyldes daarligt helbred. Har soegt.

Svar lige hvilke TYPISKE cuttingagenter der fjernes ved disse rense? Fx ved jeg at acetonevask fjerner koffein, men ikke effedrin. Men hvad med alle de andre cainer? Fx lidocain osv?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 08:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
spaffeh skrev:
Er det ikke levamisol, der giver nekrose først i ekstremiteterne? Der skal så vidt jeg ved en del til, og under alle omstændigheder er noget voldsomt galt, hvis man kan mærke stikken i ekstremiteter.

Det er ret svært at få levamisol ud af coke, når det først er i, mener jeg. Tjek koala bjørnens tråd om rensning af kokain


Det er ret omstændigt i og med pKA værdien er ens.
Der findes dog en hurtig genvej: Opløs din base i hexena og vask med vand 3-4 gange.
Materialet der indeholdte +25% levamisol indeholdte 0,1% levamisol efter 3 vaske, kan slåes op på nettet for analyse resultat.

Strangestar - der kan nemt findes en typiske liste rundt omkring herinde eller på google. Jeg gør af princip ikke i formodninger eller antagelser. Hvis det er af så høj interesse for dig; så få da bare dit produkt testet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team