Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 apr 2019 23:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Heysa allesammen!
Det er efterhånden nogle måneder siden jeg blev 18 og er begyndt at gå i byen, og vil som mange andre nok gerne gøre det lidt mere spændene... :D
Har en del kammerater som tit har taget suget en bane coke et par gange om natten, og har altid holdt mig ude af det, men nu føler jeg at jeg faktisk meget gerne vil prøve :)

Grunden til jeg har holdt mig fra det er pga alle de ting man høre om osv, hvor det aldrig ender godt, men alle mine kammerater har stadig holdt det ud ;)
Skal jeg være særlig opmærksom på noget som førstegangsugende? Jeg er en fyr på 195 og godt 110kg, men det har måske ikke noget og sige i forhold til hvor meget jeg skal have?

Jeg vil gerne bare prøve det 1 gang, og har tænkt mig stærkt at holde mig fra det igen, men er det MEGET svært?

Søger alt jeres hjælp! Tusind tak :hjerte:

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2019 00:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
De fleste vil nok sige, at du burde vente et par år mere - og det ville være fornuftigt - men noget siger mig, at den slags advarsler nok alligevel preller af, hvis først man har sat sig for at prøve.

Du skal være meget varsom. Du kan sagtens prøve det en enkelt gang eller to, uden der sker nogen skade, hvis du holder dig til få streger (men de holder ikke så længe og slet ikke til en hel nat), og når det er sket, så bør du vente lang tid, inden det eventuelt sker igen.

Ikke fordi man som ved f.eks. MDMA for harmreductions skyld bør vente nogle måneder inden en ny tur, men fordi det er ekstremt afhængighedsskabende.
Og her taler jeg ikke fysisk ved så lidt indtag, men mere mentalt. Det oppe i hovedet, det meste sidder, oplever jeg.

Du vil formentlig opleve en dejlig rus, og det får din brandert til at blive holdt dejligt i skak, du bliver snakkede og udadvendt (mens du fortsat er i kontrol) og du føler, du kan drikke mere (i øvrigt - ikke godt at blande coke med alkohol for leverens skyld) og det vil betyde, at du hurtigt vil søge samme tilstand/rus næste gang, du drikker.

Jeg oplever det selv efter mange ture på cola - man begynder hurtigt at synes, det er kedeligt "bare at drikke". Man får craving efter noget coke, når man begynder at føle sig for stiv eller man ønsker et ekstra kick.
Det kan føles tomt i byen uden stregerne lige pludselig.

Det er her faren ligger. For hvis du ryger på coke på hver bytur, vil du også hurtigt få lyst en torsdag derhjemme med lidt bajere, til fredagsbaren om eftermiddagen osv. Pludselig bliver det til et omfang, der ikke er godt, for din hjerne fortæller dig, at det hele bliver lidt sjovere med nogle streger. Og så tager djævlen i dig over. Så tænker man ikke klart.

Jeg vil anbefale dig at gøre det første gang på et tidspunkt, hvor du måske ved, at der er lang tid til næste bytur. På den måde får du en naturlig pause, uden at lysten melder sig igen lige foreløbig og dermed er risikoen mindre for at du ender i en spiral, hvor du vil søge coke-rusen hver gang du er i hopla eller får en bajer i hånden.

Held og lykke med det, hvis det er sådan det ender og pas på dig selv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2019 09:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Tusind tak for dit lange og informative svar, der er meget jeg lige vil tage i overvejelserne, da jeg tager i byen hver weekend, og det nok kunne gå hen og blive et problem....

Mange tak :hjerte:

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2019 11:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Københavnerdrengen +1 fandme et godt indlæg og SÅ rigtigt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2019 03:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
BTW - hvis du beslutter dig for at prøve, så skriv inden (eller skriv alligevel) og lad os høre, hvordan det gik. Jeg kunne nemlig få lyst til at give nogle gode råd videre omkring cola-brug i byen, som måske kan forhindre dig i at begå samme fejl som jeg begik, da jeg først begyndte på det på byture. Her tænker jeg både harm reduction, men i særdeleshed også HVORDAN det kan være smartest at gøre og hvilke fælder, man kan falde i i forhold til at blive taget midt i akten eller i øvrigt.

/Københavnedrengen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2019 22:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Hej folkens!
Weekenden har været har, og jeg prøvede kokainen første gang i fredags ;) Startede med en lille bane, nok en halv cirka, og det var der ikke specielt meget ved, så jeg fik mig en hel med en okay tykkelse cirka 45-60 min efter :) Der kunne jeg mærke effekterne, jeg blev helt ædru og det var som om alting blev meget klarere, eller at mine sanser bare var på toppen og det hele virkede skarpt :D

Efter en time cirka, ved 4 tiden om natten, tog mig og to kammerater endnu en bane, cirka en halv, pga forket dosering så vi endte med en i hvert bor, og efter cirka 10 minutter var jeg godt blæst og der føltes det som om jeg var ok stiv, og det hele blev lidt mere slow, men jeg ved ikke hvorfor?

Jeg kan konkludere:
At man sagtens kan brække sig af smagen, og at jeg skal have en tykkere bane da jeg er en stor gut og at hele aftenen virkede meget “ hurtigere “ og anderledes end andre byture, udover det havde jeg en enorm hovedpine da jeg gik i seng ved 6 tiden agtig, men tænker at jeg bare var godt brændt?

Har dog nogle spørgsmål!:
Er der noget her som jeg har gjort helt forkert eller som kunne have været farligt?
Jeg har fået fat i et halvt gram mere, skal jeg til at passe på nu?
Efter jeg har suget, føles min næse “ tilstoppet “ og det lindre henover en time cirka, men når jeg “ harker/pruster “ og får en smule kokain ind i munden, skal jeg så bare sluge det? Tænker effekten formindskes ved at spytte helt åndssvagt?

Søger alt erfaring, tips og tricks, til ikke at blive opdaget, mistænkt eller eventuelt visiteret?
Skal jeg synke eller spytte?

Tak for alt jeres hjælp ;)

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2019 01:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Tak for svar/beretning og "tillykke" med din debut, hvis man kan sige det sådan.

Nu er der jo ingen garanti for, at dit cola har været tiptop kvali (derfor kan det godt have virket alligevel - det gør det meste coke i en eller anden forstand trods dårlig renhed), og for mange cutstoffer i kan sagtens forårsage både hovedpine og stoppet næse.

Tror ikke du har taget for meget - lyder som om, der har været gode pauser mellem stregerne og at du er gået forsigtigt frem. Fornuftigt.

Det er ellers ganske normalt at redosere ret ofte på cola - især hvis kvaliteten er jævn. Så det er kun fint, hvis du ikke har pudret næsen hver time, men hvis du havde, havde det absolut ikke været et særsyn.

En bane holder ikke mere end en times tid eller max to, hvis det ikke er rigtig god kvalitet. Så får man behov / lyst igen, hvis man ikke vil føle, man begynder at gå kold. Man søger - synes jeg - konstant at opnå tilstanden af ny cola i næsen og at få opfrisket rusen.

Det er korrekt, at en halv bane til at starte med ikke giver et mega buzz - i modsætning til MDMA og andre mere potente stoffer, så kræver cola meget ofte "at du holder den ved lige løbende".

Det er en helhedstilstand og en rus, der kommer snigende og holder sig konstant, hvis du redoserer nogle gange. Ikke et kick, der sætter ind med et WOW. Og det er faktisk det, jeg godt kan lide ved coke. Man er i kontrrol, man mister ikke virkelighedsfornemmelsen og det gør, at du bare har det ekstra godt, ekstra på, ekstra snakkende og føler ekstra overskud. Man får ikke hallucinationer eller ser/hører ting, der ikke er der. Den slags kan jeg ikke tåle. Så coke er bestemt stoffet for mig, og jeg har aldrig prøvet andet.

Nogle taler jo om coke som var det lig med et skud heroin i armen. Det er bestemt farligt, men det får dig ikke til at "blive en anden". Sådan hører jeg, at nogle har det, men jeg kan ikke forstå, når man hører, at "en person er gået amok i coke-rus". Det skyldes sgu snarere alkoholen end coken, vil jeg sige.

Min bedste erfaring er et par ret gode streger (tykke, som du kalder dem) til at lægge ud med så man ligesom er igang, og så holde det ved lige løbende med mindre doseringer. hen over aftenen - som oftest en gang i timen for mit vedkommende Jeg tager sjældent et helt gram på en aften - snarere et halvt.

Mht coke i byen, så vil jeg anbefale dig - hvis det kommer i en sten eller er ujævnt hakket ved modtagelse - at hakke det helt fint selv og have det i en lille pose dybt i lommen (uden at have andet i lommen - du risikerer posen ryger ud på gulvet på klubben eller til festen, når du rækker efter andet i lommen i en brandert, hvis der er flere ting i lommen). Det handler om forberedelse, hvis man vil mindske risikoen for at blive snuppet i akten

Jeg plejer at beholde det hele i posen, jeg fik det i, og så hakke på den lukkede pose med skaftet fra en kniv. Du kan selvfølgelig også bare hele det hele ud og hakke på fast overflade, men det andet er nemmere. Du risikerer dog små huller i posen på en måde, så jeg slutter med at hælde alt det hakkede over i en lille ny frisk pose., som er klar til kamp.

Grunden til at jeg anbefaler dette er, at det i byen kan være svært at stå og line baner op og hakke det på stedet, hvis du har det i en klump eller små klumper.
Det tager tid og det kan virke mistænkeligt, hvis du er på toilettet i lang tid. Det skal gå hurtigt.

Jeg har altid et klippet sugerør med (nemmere end en sammenrullet seddel) og så stikker jeg det direkte ned i posen, hælder lidt indhold på skrå så jeg samler en lille mængde i den ene ende, holder med fingeren for "den store bunke" i modsatte ende og suger den lille mængde fra hjørnet.
Men det er bare mig. Folk gør det forskelligt. På den måde kan jeg gå ind på toilettet, suge en lille mængde og være ude på 20 sekunder.

Nogle bruge en nøgle, som de stikker ned, så colaen sidder på rillerne i nøglen, når den tages op, hvorfra man hurtigt kan suge, men det kræver lidt erfaring, så man ikke spilder hele lortet på gulvet.

Jeg bryder mig ikke om at stå og line streger op på toiletkummen i byen. Det tager lang tid og er - som før nævnt - årsag til eventuel mistanke fra folk, der venter på den anden side i lang tid.

Du skal dog passe på som uerfaren - du skal vide, hvad du gør, så du ikke pludselig ved et uheld stikker sugerøret i posen og får suget hele lortet på én gang.

Jeg har - selv som erfaren - altid noia på, når jeg suger i byen. Jeg føler, at alle på den anden side af døren ved, hvad jeg laver. Og at de kan høre posen, der åbnes osv.
Derfor gør jeg det, at når jeg åbner posen, så gør jeg det samtidig med at jeg slår toiletbrættet hårdt op. Så virker det naturligt og som om, jeg skal til at skide :-)

Når jeg suger, så skyller jeg ud lige inden og suger så straks derefter, så lyden fra vandet overdøver min eventuelle snøften :-).

Men hver mand - sine rutiner. Det her er bare råd til, hvordan du kan undgå mistænkeliggørelse.

Hvis du får coke i drøblen (halsen, som du nævner) kan du sagtens sluge det. Behøver ikke spytte coke-rester ud. Erfaringen er dog, at man oftest får det ned i halsen, hvis det er urent coke, du har fat i. Rent coke glider ligesom nemmere ind i systemet :-).
Personligt kan jeg egentlig godt lide, at jeg kan smage det lidt i drøblen. Det beviser bare, at jeg er igang og kan smage varerne, men igen - det er bare mig.

Husk i øvrigt lige at tørre dig om snotten (især hvis du skægstubbe eller skæb), så du ikke vader ud med rester i næseboret, der kan ses - eller rester i skægget.

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at alt det ovenstående bare er en hjælp til dig, når du alligevel har taget beslutningen. Det er IKKE en opfordring til at gøre det for meget yderligere. Dette site er jo et harm-reduction site, og derfor skal det ikke lyde som om, jeg giver dig en grundig indføring i, hvordan du skal tage coke hver eneste uge.

SOm tidligere nævnt - pas på dig selv . Lige pludselig har du lyst hver eneste gang, du drikker en bajer, og så er du fucked.
Laaaaaaaaaaangsomt frem, min ven :-)

Vh. Københavnerdrengen <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2019 12:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
tjek denne her guide ud:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=650162

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 13:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg har idag suget med en kammerat som ville prøve det for første gang, og jeg synes godt nok mine trips går op og ned, nogle gange blir jeg godt ramt, er på toppen og det hele er super og nogle gange sker der ikke en skid? Doseringerne er stort set det samme, hvad skyldes grunden til det?

Dårlig kvalitet? Men det burde det ikke være når jeg har været godt ramt af det før?

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 21:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Selvfølgelig kan det være pga. kvaliteten, men hvis det er samme batch fra samme dealer så burde det jo ikke være et tema.

Du skal vide med coke, at det hele lige så meget sidder oppe i krydderen på dig. Selvfølgelig sker der intet, hvis colaen er skidt, men det er meget en helhedstilstand hvor både den fysiske virkning af stregerne og dit humør og især setting samtidig går hånd i hånd. Når jeg siger setting mener jeg det tidspunkt, den anledning og det miljø colaen tages i og hvordan dit humør var inden du tog det og hvordan dine forventninger er.

Jeg har da oplevet at cola fra samme pose påvirkede mig på en bestemt måde hvis jeg var lidt tidspresset, stresset eller irriteret over noget, da jeg tog det første, og dernæst påvirkede mig helt anderledes positivt, da resten blev taget i en anden setting, hvor jeg måske var mere fuld, i bedre humør eller mere oplagt. Så det mentale og settingen spiller i høj grad ind.

En tur på cola er efter min mening en tilstand, der øges og kulminerer baseret på de elementer, der påvirker dig og det, der sker, undervejs. Et samspil mellem det fysiske, psykiske og udefrakommende elementer. Derfor kan du føle den varierende påvirkning, du nævner :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 20:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg har nu igår og i forgårs suget coke af 3-4 baner cirka, og kvaliteten har været svingende begge gange, men fandt ud af at det første jeg købte ikke var særligt godt :/ Men min kammerat kan få et meget bedre cut, da han er meget gode venner med dealeren :)

Nu er det jo første gang i lørdags at jeg tog cola og jeg er i tvivl om det er alt for ofte jeg har gjort det siden? Jeg har det ikke som jeg plejer at have det i hverdagene, og mit humør svinger virkelig meget og jeg er blevet ret stille i forhold til “før”.... Burde jeg sætte foden i jorden og stoppe mens legen er god for min egen skyld, eller er det fordi jeg er brændt?

Problemet er at jeg snildt kunne suge igen idag f.eks med kammeraterne omkring mig, men ville det ikke være ubeskriveligt dumt? Jeg havde og har ingen intentioner om at jeg ikke kan styre mig, men lysten til det er der mere eller mindre, og jeg synes ikke jeg kan koncentrere mig ligeså meget som før... :/

Tak for hjælpen!

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 21:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Mit råd er klart, at stoppe mens legen er god. Kokain er en af de rigtig afhængighedskabende stoffer, hvor du meget let kan udvikle et misbrug.
Tag den hellere med ro og se tiden an. Opbyg noget spænding til næste gang, så er chancen større for det bliver en bedre rus.

Ved det kan være svært med hvis mange af ens venner også gør det og det er nyt og spændende


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 22:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Nu er du jo netop allerede inde i den spiral, som jeg advarede kraftigt mod i mit første lange indlæg i denne tråd, som du var så glad for.
Nu ved jeg godt at det er påskeferie og du måske har et andet mønster end normalt (hvis du da har ferie fra skole, job eller lignende), men som jeg nævnte i første indlæg, får du lynhurtigt ikke kun lyst til cola i byen, men også til "en torsdags-aftenbajer" eller til fredagsbaren. Det er jo dér, du er nu - efter kun en uge.

Humørsvingingerne er jo klart. Du har taget baner flere gange og opnår en rus og et high (relativt afdæmpet ved coke - yes, men dog en behagelig følelse og en flugt fra hverdagens problemer etc.).
Og pludselig får du lyst hver dag og hver eneste gang, der er en lejlighed til det. Du giver jo hjernen noget benzin, og når den pludselig mangler det, så kan det være svært at finde glæden i så meget.

Du indrammer det godt selv - jeps, det er for ofte du har taget det (i weekenden, onsdag, torsdag) og du bør holde en pause nu.
Men når du efter alle de råd - bl.a. i mit indlæg - nu spørger: "Jeg er i tvivl om jeg har taget det for mange gange?", så tyder det jo på, du slet ikke tager rådene til efterretning, men lader den indre djævel, hvor man ikke tænker klart (som jeg også advarede om) tage over.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 03:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Hejsa!
Jeg har lige taget hjem fra byen med en lidt blandet følelse... jeg havde efter min sidste kommentar taget i byen og holdt mig fra colaen, og det var sådan set helt fint, da jeg bare drak nogle bajere ;) Men nu kommer det som jeg umiddelbart synes er sværest, og det er presset fra mine venner, som havde suget i nat.. :/

Jeg var selvfølgelig ikke på deres niveau rent energisk og psykisk, men de var godt nok ikke glade for at jeg ikke havde lyst til at suge igen, selvom jeg forklarede dem hvordan det er jeg lige føler :)

Så det endte med at jeg tog hjem og skriver den her kommentar, men har i prøvet det samme?

Tak for hjælpen, jeg tror jeg har haft min tid med cola i den her påske og så lægger vi det på hylden igen, og vender tilbage til de “normale” byture...

Men hvad gør jeg socialt? Det er mine bedste kammerater, men jeg har ikke lyst til at gøre i det mere, ligesom de før :D

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 11:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Randrusianeren skrev:
Hejsa!
Jeg har lige taget hjem fra byen med en lidt blandet følelse... jeg havde efter min sidste kommentar taget i byen og holdt mig fra colaen, og det var sådan set helt fint, da jeg bare drak nogle bajere ;) Men nu kommer det som jeg umiddelbart synes er sværest, og det er presset fra mine venner, som havde suget i nat.. :/

Jeg var selvfølgelig ikke på deres niveau rent energisk og psykisk, men de var godt nok ikke glade for at jeg ikke havde lyst til at suge igen, selvom jeg forklarede dem hvordan det er jeg lige føler :)

Så det endte med at jeg tog hjem og skriver den her kommentar, men har i prøvet det samme?

Tak for hjælpen, jeg tror jeg har haft min tid med cola i den her påske og så lægger vi det på hylden igen, og vender tilbage til de “normale” byture...

Men hvad gør jeg socialt? Det er mine bedste kammerater, men jeg har ikke lyst til at gøre i det mere, ligesom de før :D


Genovervej dine “bedste” venner hvis ikke de kan acceptere du ikke gider suge knark..

Og kan sagtens følge dig. Man er bare ikke på niveau. Samme hvis man tager ædru i byen. Det kan også blive en lang aften i selvskab med fulde folk.

Men ja.. jeg ville genoverveje hvor gode venner jeg egentlig har hvis de ikke kan acceptere mit valg.

Da jeg i sin tid stoppede med det hele, pånær alkoholen, forsvandt mange “venskaber” også.

Men dem jeg har andet tilfælles med end druk, narko og røg er her endnu


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 12:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Stærkt gået, at du ikke bukkede under for presset! Virkelig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 12:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg skrev min tråd her i nat, efter jeg kom hjem fra byturen, og er til morgen/middag glad for at jeg egentlig bare tog hjem :)

Har tænkt mig at fortælle dem hvordan landet ligger i forhold til min lille påskerejse med cola, men at jeg har været glad for at jeg valgte at prøve det, da jeg synes det er noget helt andet end man har lært i folkeskolen/læst på diverse sider, og jeg er glad for at sider som denne findes :D

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2019 17:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Det lyder fornuftigt at du stopper/holder pause, da det lader til at du rimelig "nemt" kan blive hooket på coken.

Det du siger med, at du har det anderledes i kroppen dagene efter du har suget skyldes, at kokain går ind og overstimulerer din dopaminreceptorer. Dvs. du "bruger" mange af dine lykkestoffer i hjernen når du på coke, og når virkningen så går væk, så der simpelthen ikke ligeså mange lykkestoffer tilbage i hjernen. Det kan godt tage lang tid (nogle uger - måske måneder) får hjernen naturligt får opbygget den balance igen. Det er jo netop derfor, at man siger at en kokainmisbruger ikke har særlig meget lykke i hverdagen, og har svært ved at se glæden ved ting når de ikke er påvirket - det netop fordi de ikke har noget dopamin som kan give dem følelsen af "lykke".

Mht. dine kammerater, så kender jeg godt den situation MEGET godt. Nu kender jeg dig ikke som person, men jeg har det med at "sætte dem på plads" ved at sige lidt hårdt og kontant at de "skal holde deres kæft og forstå jeg ikke suger i aften". Så gider de nok heller ikke at blive ved med at spørge, da det ville bringe dårlig stemning. Problemet er at når man suger, vil man vildt gerne have alle med på den (kender selv følelsen), så man kan have det fedt sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2019 19:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Tusind tak for svaret Benhård
Jeg føler også de må kunne forstå det, det er trods alt mit eget valg :)

Noget helt andet som jeg har tænkt meget over er, hvorfor mine propiller slet ikke blir store? Mine kammeraters blir jo til åkander og mine er virkelig lidt, deres blir fyldt helt ud næsten, det er måske forskelligt hvordan man reagerer der?

Tænker kun det var en fordel, så kan man ikke så nemt se det ;)

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2019 02:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Vedrørende store pupiller: Sikker på, at dine venner nøjes med at tage cola og ikke også sysler med lidit MDMA elle Amf fx?
Folk reagerer meget forskelligt, men coke er ikke det stof, hvor dine pupiller normalt bliver størst. Det kan selvfølgelig også have at gøre med dosering, at de måske har taget mere, at du er fysisk større end dem osv. Jeg synes ikke mine pupiller bliver særligt store på coke, men jeg gør normalt også altid alt for at "se normal ud", så det ikke er totalt åbenlyst, at jeg har taget streger.
På andre drugs vil det være stort set umuligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team