Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2019 23:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Jeg har en diskussion med min kammerat om hvad forskellen på MDMA ( Krystaller ) og X det er.... min kammerat fortæller mig at det er det samme, men at X bare er MD i pilleform??

Derefter snakkede vi om dosering, da han mente man sagtens kunne tage 3-400mg MDMA og ligeledes med X, og så tænker jeg bare what the fuck, for jeg har læst utaaaaallige steder at MDMA dosere man omkring 120mg alt efter hvor stor man er osv....

Jeg tænker bare at de X piller jeg har fået fat i er 2x180mg pr pille, der kan man sagtens tage hele pillen hvis det skulle være? Indeholder den ikke omkring 5% MD, eller har jeg læst forkert et sted?

Så hvis nogen hurtigt kan lægge kortene på bordet med en kort beskrivelse af hvad forskellen er:
Dosering
Virkning
Hvad den reelle forskel er, med forskellige indeholdelser?

Tak for eventuel hjælp på vores latterlige diskussion, selvom jeg ikke føler det er irrelevant :D

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 00:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ecstasy er piller som oprindeligt indeholdte mdma, nu til dages kan de indeholde lidt af det hele, men det er generelt meningen at det skal være mdma.

Hvorfor skulle der kun være 5% mdma i din pille? Så vidt jeg forstår mener du at det kun er 5% af 180mg i din pille, det er kun 9mg, så lidt mdma ville man nok ikke blive så påvirket af.

Altså man kan godt tage de der 300-400mg i løbet af en hel tur, men det er virkeligt ikke smart og det er noget jeg kraftigt vil fraråde. At din ven mener at man "sagtens kan gøre det" viser bare at han nok ikke har sat sig ind i hvad han egentligt har gang i.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 00:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Dosering er omkring de der 120mg, erowid har fine anbefalinger til dosis. Dosis er så bare ikke til vide, hvis du ikke kender produktets renhed. Og det gør man sjældent som gængs bruger, uagtet om man er i besiddelse af krystaller eller ecstasypiller. Denne side er god til at finde dine piller: https://www.ecstasydata.org

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 13:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2018 00:16
Indlæg: 18
Tænker også mest på at man ikke ved hvor rent det er og derfor synes jeg måske det kan være svært at vide, hvor meget man skal dosere, jeg er helst fan af at være på den sikre side :)

Men selve ecstasy pillerne kan man vel ikke bare tage en hel af, på en gang? Det skal man da helst dele i 2, selvom min kammerat mener noget andet, og jeg synes hans udtalelser var ret lamme i forhold til alt hvad jeg har læst :D

Hvad indeholder X pillerne så i forhold til MDMA?

Tak for den gode side Spaffeh ;)

_________________
i spoke to the devil in miami, he said everything would be fine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 13:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Randrusianeren skrev:
Tænker også mest på at man ikke ved hvor rent det er og derfor synes jeg måske det kan være svært at vide, hvor meget man skal dosere, jeg er helst fan af at være på den sikre side :)

Men selve ecstasy pillerne kan man vel ikke bare tage en hel af, på en gang? Det skal man da helst dele i 2, selvom min kammerat mener noget andet, og jeg synes hans udtalelser var ret lamme i forhold til alt hvad jeg har læst :D

Hvad indeholder X pillerne så i forhold til MDMA?

Tak for den gode side Spaffeh ;)

Pillerne kan indeholde alt fra mdma, pma, 2c-b, amf, meth, koffein til helt andre ting

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team