Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 sep 2018 10:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, det kan man sagtens. Og det virker mindst lige så stærkt, som når man ryger det på en glaspibe. Jeg vil endda sige at det virker lidt stærkere.

Jeg har købt mig en ny vaporizer (Flowermate V5.0S Pro), hvor man frit kan regulere temperaturen. Jeg har afprøvet en masse forskellige temperaturer. Opiummen begynder at virke allerede ved 140 grader. Efterhånden som jeg hæver temperaturen ændrer virkningen sig lidt. Jeg tror det skyldes at opium indeholder mange gode stoffer, som måske fordamper ved forskellige temperaturer. Når jeg kommer op på 220 grader er der ikke mere tilbage.

Hvis du har en anden vaporizer, hvor man ikke kan variere temperaturen frit, så er det ikke noget problem. Du kan bare bruge de temperaturer, man normalt bruger til at ryge skunk. Start lavt, og hæv gradvist temperaturen.

Den opium, jeg køber, er ret hård i det. Ligesom hash, men den er mindre klæbrig. Jeg vil tro at man kan hakke den med en kniv, og lægge den direkte ned i kammeret. Men jeg benytter mig selv af en anden løsning. Min nye vaporizer har to patroner, som man kan komme ned i kammeret. Den ene patron er hul, så man kan fylde urter i. Den anden patron indeholder noget, der ligner vat. Det er meningen at man skal dryppe diverse olier i, som man så kan ryge. Men jeg drysser i stedet for hakket opium på vattet. Det fungerer fint.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2019 22:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Hvor meget skal du så dosere for en mærkbar rus?
Og hva er egentlig prisen på opium i dk?
Og er der forskellige kvaliteter?
Jeg står nemlig og skal til at købe...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 13:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2011 03:39
Indlæg: 85
Feedt, det skal prøves!
Mange tak for tippet :)

_________________
Too weird to live, too rare to die.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 14:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
kemiskro skrev:
Hvor meget skal du så dosere for en mærkbar rus?
Og hva er egentlig prisen på opium i dk?
Og er der forskellige kvaliteter?
Jeg står nemlig og skal til at købe...

Jeg bruger 250-300 mg., men det er individuelt. Hvis du er nybegynder skal du måske have mindre.
Jeg køber opium på Darknet for ca. 300 kr. pr. gram. Jeg tror det er svært at skaffe i Danmark.
Der er forskellige kvaliteter, men jeg synes ikke der er den store forskel på dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2019 17:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Jeg har kun adgang til meget ren kvalitet, men meget lav dosis opium. Jeg putter lidt på en snus (de små tobakspakker) og tager det gennem slimhinderne for ikke at spilde noget. Hvis ikke man er til snus, kan man bare trykke en lille flad pakke og sætte den op på gummerne. Eller under tungen. Det smager faktisk godt, men man får ikke det samme instant kick som ved at ryge.

Jeg er meget misundelig over, at I har adgang til den "ægte" vare. God fornøjelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2019 22:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Krydddersnaps - hvad skal det sie - du har adgang til meget ren kvalitet? Og misunder den ægte vare? Hvad er det du har? Ren kvali lyder da fantastisk..

Alle - jeg tænker på at lave en dedikeret opium stener aften i Kbh - hvor vi bare ryger til vi nodder igennem. Er det noget i ku tænke jer at være med til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2019 23:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Fedt tilbud, kemiskro, og godt navn! stoffri ro er det bedste, men kemisk ro er det næstbedste. (savner nogle gange en Kemisk Kro fremfor et tåbeligt værtshus!)

Mht. kvaliteten, mener jeg uden tilsætningsstoffer. Hjemmelavet.

Og her kommer alle advarslerne, hvis nu man er en naiv teenager af samme slags som jeg var for 30 år siden:

I bogen "Opium for the masses - harvesting, natures best pain medication" - er der masser af information (forfatteren er desværre senere blevet afhængig af sin egen opskrift og efterfølgende blevet en stakkel der jager dagens opiumsfix)

https://www.amazon.com/Opium-Masses-Har ... B004URM3DG

Og det gik galt for en dansker på ferie i tasmanien:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk ... -tasmanien

Og citeret fra WIKI: "Deaths. In 2003 a 17 year old who, according to his parents, was self-treating his anxiety with home-brewed poppy seed tea, died of pulmonary edema caused by acute morphine and codeine intoxication. ... A 2013 inquest found that a 27-year-old British man died from the effects of drinking a pint of poppy tea."

Og der er flere dødsfald derude, om end de fleste skyldes en kombination af uvidenhed og blanding med andre præparater

Skriv mig gerne en pm for uddybende info, er ikke så vild med at dele yderligere personlige erfaringer åbent her på sitet, opskrifter etc., selv om alle kan læse alt på nettet.


Senest rettet af kryddersnaps 07 maj 2019 03:26, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2019 23:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Okay, nu er jeg kommet med alle advarslerne, men når ex-junkien, Nick Cave, stadig, efter sit heroinmisbrug, kan drikke en gang opiumte, og skrive en glad sang om det, er opiumindtagelse ikke nødvendigvis lig med død og ulykke.

https://www.youtube.com/watch?v=XFcGPbgv6Mc

Måske kan det holde en væk fra det som er værre. Jeg har taget det i mange år, uden at blive afhængig eller dø! Min erfaring er, at hash og alkohol er værre - dvs. for mig, hash gør mig sindssyg, derfor har jeg ikke taget det i 15 år, men alkohol... suk. Det er en helt anden historie... og så har jeg hørt, at det er meget usundt at drikke alkohol :eyes: jeps, efter mange års forbrug kan man risikere at være reduceret til en stupid smiley med roterende øjne


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2019 23:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2014 23:49
Indlæg: 1
kryddersnaps skrev:
Okay, nu er jeg kommet med alle advarslerne, men når ex-junkien, Nick Cave, stadig, efter sit heroinmisbrug, kan drikke en gang opiumte, og skrive en glad sang om det, er opiumindtagelse ikke nødvendigvis lig med død og ulykke.

https://www.youtube.com/watch?v=XFcGPbgv6Mc

Måske kan det holde en væk fra det som er værre. Jeg har taget det i mange år, uden at blive afhængig eller dø! Min erfaring er, at hash og alkohol er værre - dvs. for mig, hash gør mig sindssyg, derfor har jeg ikke taget det i 15 år, men alkohol... suk. Det er en helt anden historie... og så har jeg hørt, at det er meget usundt at drikke alkohol :eyes: jeps, efter mange års forbrug kan man risikere at være reduceret til en stupid smiley med roterende øjne

Gad sgu godt prøve opium, men har ikke adgang til det, og tør ikke dark net. Jeg tror Nick Cave skrev den tekst før han blev clean, eller skrev det på baggrund af en oplevelse fra dengang han tog stoffer. Han holder sig fra alle stoffer i dag.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team