Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 maj 2019 16:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 18:33
Indlæg: 4
Hej alle

Jeg har taget coke ved festlige lejligheder i et par år nu, for det meste blandet med alkohol. Dette har fungeret super for mig indtil for nylig.

De seneste 3 gange jeg har taget, har jeg efter anden streg fået sådan en ubehagelig følelse i halsen. Som om man har en bobbel i halsen og ligesom skal bøvse. Der er egentlig ingen reel kvalme, indtil jeg får pulsen op. Så får jeg opkastfornemmelser, men brækker mig aldrig rigtigt. Det er pisse irriterende, og den der nederen følelse, ødelægger mine aftenener. Nogle der ved hvad det kan være og hvad jeg evt. kan gøre for at afhjælpe problemet?

Tak på forhånd :)

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 16:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hvor hårdt suger du dine streger?
Hvis du suger for hårdt, når det ikke og sætte sig på slimhinderne, og fortsætter ned i svælget, hvor det giver den klamme smag, der kan få nogen til og gagge.
Hvad med kokainen, er det samme slags, eller smager det anderledes?
Min kæreste og jeg købte engang et gram, hvor det smagte af blåbær.
Den var grim og komme i bund med.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 17:04 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Hvor meget har du drukket når du tager coken? Og hvor meget coke tager du?
En mulighed er i hvert fald dosering, en anden er hvor tit du tager kombinationen.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 18:33
Indlæg: 4
Narkopolo skrev:
Hvor hårdt suger du dine streger?
Hvis du suger for hårdt, når det ikke og sætte sig på slimhinderne, og fortsætter ned i svælget, hvor det giver den klamme smag, der kan få nogen til og gagge.
Hvad med kokainen, er det samme slags, eller smager det anderledes?
Min kæreste og jeg købte engang et gram, hvor det smagte af blåbær.
Den var grim og komme i bund med.


Altså det er ikke smagen, da det først kommer et godt stykke tid efter smagen i halsen er forsvundet, men kan da godt være jeg suger for hårdt og der så er for meget der havner i maven..

Ved ikke om kokainen er samme slags, men det er i hvert fald købt af den samme og rusen, er den samme, bare lidt svært at nyde den, med den irriterende følelse oveni.

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 17:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 18:33
Indlæg: 4
Frugthat skrev:
Hvor meget har du drukket når du tager coken? Og hvor meget coke tager du?
En mulighed er i hvert fald dosering, en anden er hvor tit du tager kombinationen.


Har både fået det sådan hvor jeg kun har drukket et par øl over hele aftenen og hvor jeg har drukket meget.

Måler ikke af præcis hvor meget jeg tager, men venter altid med anden streg indtil jeg føler rusen fra den første er ved at dampe af.. Som regel en times tid efter.

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 16:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg mente mere om det er hver weekend, torsdag, fredag, lørdag du indtager komboen eller om du holder nogle gode pauser mellem indtag?

En pause på i hvert fald en måned eller to ville jeg nok forsøge med, så er normal effekt forhåbentlig tilbage ved normal dosering.
En streg er i øvrigt ikke en god målestok, ingen ved om dine streger er en meter lange og tre brede, derfor er det smart at bruge (milli)gram, så man kan sammenligne.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 19:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg synes mest af alt det du beskriver, lyder som når man får coken suget for langt op, så der ryger noget ned i halsen.
Den lokalbedøvende effekt i halsen føles som den bobbel der bliver omtalt og det kan godt føles lidt opkast agtigt.
Så prøv at snif lidt mindre "hårdt" og se om ikke det hjælper.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 22:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ja det skal jo kun lige ind i næsen! ikke det støvsuger "film"sniffen nogle gør.. bare et mildt snøk, og evt en lille bunke/bump istedetfor en streg! (mindes en god sniffeguide, men kan ikk lige finde den)
man kan også fugte næsen før indtagelse, og bruge et næsehorn/skyller eks. 20min efter.

:?: Får du også kvalme hvis du putter lidt på tungen?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2019 22:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ja det skal jo kun lige ind i næsen! ikke det støvsuger "film"sniffen nogle gør.. bare et mildt snøk, og evt en lille bunke/bump istedetfor en streg! (mindes en god sniffeguide, men kan ikk lige finde den)
man kan også fugte næsen før indtagelse, og bruge et næsehorn/skyller eks. 20min efter.

:?: : Får du også kvalme hvis du putter lidt på tungen og smager på det?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team