Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2019 10:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hej :)

Jeg undrer mig over noget. Jeg har prøvet at læse laaangt tilbage på siden under de fleste kategorier, og jeg har ikke fundet svar.
Jeg har prøvet MDMA 4 gange. De 2 første gange, oplevede jeg den typiske empati og kærlighed. Det var fra samme batch.
De sidste 2 gange, har været fra et andet batch. Ja jeg bliver da helt sendt til paradis, men det er mere den fysiske følelse i min krop. Jeg bliver egentlig mere indadvendt og vil helst bare nyde det og ikke rigtig tænke på noget.
Som jeg synes jeg kan tyde herinde, findes der flere MDMA analoger. Kan det være det der er tale om?

Jeg ved udemærket at jeg bør teste stadset, men mit kit har ikke lige været i nærheden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 11:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvor kort tid har der været imellem dine trips? Har set og setting været ens? Hvad med din egen sindstilstand? Har du kombineret med andre stoffer (især alkohol kan ødelægge selv den bedste MDMA).

Tror ikke vi kan svare dig uden, du svarer på de spørgsmål der. Umiddelbart tænker jeg sagtens det kan være MDMA, selvom du ikke kommer helt op på den empatiske klinge. Det kan bare være at det er dårligere MDMA, at du tager det for ofte eller at du ikke har været i den rette stemning. Jeg har personligt primært haft "kedelige" mdma oplevelser når der har været alkohol involveret. Men jeg har også prøvet at trippet har været kortere på grund af setting og har set venner der blev kede af det under et MDMA trip. Det er altså muligt, selvom det er sværere at "badtrippe" på MDMA end andre psykedeliske stoffer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 13:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
true!^
Svenne, hvad er dose tar du?.. og har de sidste to gange været fra den samme dealer?..
hvordan med dem du har rullet sammen med, oplever de osse den fysiske del du beretter om?
og til en anden gang så gem et bette stykke som du ka teste når du kommer tilbage til dit kit, eller bedre tag dit testkit med dig ;)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 15:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hector Salamanca skrev:
Hvor kort tid har der været imellem dine trips? Har set og setting været ens? Hvad med din egen sindstilstand? Har du kombineret med andre stoffer (især alkohol kan ødelægge selv den bedste MDMA).

Tror ikke vi kan svare dig uden, du svarer på de spørgsmål der. Umiddelbart tænker jeg sagtens det kan være MDMA, selvom du ikke kommer helt op på den empatiske klinge. Det kan bare være at det er dårligere MDMA, at du tager det for ofte eller at du ikke har været i den rette stemning. Jeg har personligt primært haft "kedelige" mdma oplevelser når der har været alkohol involveret. Men jeg har også prøvet at trippet har været kortere på grund af setting og har set venner der blev kede af det under et MDMA trip. Det er altså muligt, selvom det er sværere at "badtrippe" på MDMA end andre psykedeliske stoffer.


Måske lidt for kort :/ 1 måned ca. (jeg har ikke brug for irrettesættelse her. Jeg ved godt at det er for lidt). Set og setting har ikke været helt ens. Jeg har ikke kombineret med andet. Heller ikke alkohol (skulle nødig ødelægge noget :D )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
STWOD skrev:
true!^
Svenne, hvad er dose tar du?.. og har de sidste to gange været fra den samme dealer?..
hvordan med dem du har rullet sammen med, oplever de osse den fysiske del du beretter om?
og til en anden gang så gem et bette stykke som du ka teste når du kommer tilbage til dit kit, eller bedre tag dit testkit med dig ;)


Det har været lidt forskelligt. De gange hvor jeg oplevede empatien, var en væsentlig lavere dosis (150 mg) end de andre 2 gange. Efter jeg har læst så mange indlæg herinde, vil jeg ikke komme nærmere end på det, da utroligt mange får hug for deres doser. :peace:
Det er ikke fra samme dealer.
Jeg ved faktisk ikke helt hvordan det er for dem, det må jeg hellere spørge ind til :)

Ja, jeg skal teste. Jeg er jo også lidt nysgerrig :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 15:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Forresten, de to første gange fik jeg en typisk nedtur dagen efter. Ikke et egentligt 'crash', men bare nedtrykt. Jeg havde derudover også svært ved at sove og spise.
Det har jeg slet ikke oplevet de 2 andre gange. Jeg er faldet let i søvn og har ikke rigtig haft problemer med appetitten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 19:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
MDMA mister bare sin magi så sindssygt hurtigt. Jeg mistede magien efter... Femte tur.

Men øh, det lyder bare til, at din hjerne er sådan lidt "der skal i hvert fald gå 6 måneder indtil næste tur". Og det er ikke ment som en irettesættelse, mere bare en slags reminder om, at hvis du gerne vil beholde magien i så lang tid så muligt, så det nok smart at vente så lang tid som muligt mellem turene. Jeg oplever også, at MDMA for mig nu virker ligesom det, du beskriver: indadvendelse og fysisk.

Men det er svært at sige om det er metylone, MDA eller hvad det måtte være. Tror nu bare det er MDMA af en anden kvalitet, samt det med din hjerne måske har brug for en del længere tid ift lige at komme sig..

glhf

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 20:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
spaffeh skrev:
MDMA mister bare sin magi så sindssygt hurtigt. Jeg mistede magien efter... Femte tur.

Men øh, det lyder bare til, at din hjerne er sådan lidt "der skal i hvert fald gå 6 måneder indtil næste tur". Og det er ikke ment som en irettesættelse, mere bare en slags reminder om, at hvis du gerne vil beholde magien i så lang tid så muligt, så det nok smart at vente så lang tid som muligt mellem turene. Jeg oplever også, at MDMA for mig nu virker ligesom det, du beskriver: indadvendelse og fysisk.

Men det er svært at sige om det er metylone, MDA eller hvad det måtte være. Tror nu bare det er MDMA af en anden kvalitet, samt det med din hjerne måske har brug for en del længere tid ift lige at komme sig..

glhf


Interessant. Jeg havde faktisk tænkt at lave et indlæg vedr. 'tab af magien'. For jeg må ærligt indrømme at jeg ikke lige helt har fanget hvad denne 'magi' består af. For mig er den fysiske del, altså at hele min krop nærmest eksploderer i lykke, det 'vigtigste' for mig. Jeg troede at når man talte om tab af magi, så er det fuldstændigt tab af stoffets effekt.
Men når jeg tænker over det, er det vel nok mere tolerance der dækker over dette.

Den første gang var magisk. Hvis det er en af de eneste gange jeg nogensinde kommer til at opleve det, kan jeg godt leve med det. Det var et perfekt tidspunkt i mit liv, hvor denne empati lettede mine problemer en hel del.
Måske jeg har brændt den af en af gangene, hvor jeg ved en fejl, kom til at tage alt alt ALT for meget.
Super ærgerligt. Men når det nu er sket, så er jeg glad for at min første gang ikke var spildt, men at jeg rent faktisk fik noget 'livsforandrende' med mig videre.

Øv bøv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 22:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tror også det er en form for tolerance/mættelse omkring den oplevelse. En stor del af magien i første gang består jo i, at man ikke vidste at kroppen/sindet kunne opleve alt så ekstremt godt. Hvis man så tager store doser eller gør det ofte, så lærer kroppen ligesom hvad oplevelsen går ud på. Man er derfor ikke ligeså overvældet og kan ikke opleve den samme ekstreme grad af empati igen.

Selvom jeg havde en periode hvor jeg måske tenderede til at have mistet magien, så synes jeg den er kommet igen efter at jeg er begyndt at holde laaange pauser. Jeg synes dog man har hørt om folk, hvor magien aldrig kom igen. Pointen er at hvis du vil bibeholde magien, så hold doserne forsvarlige og med gode intervaller imellem turene. Lige præcis med MDMA er det faktisk ikke kun af HR mæssige overvejelser jeg siger det, men også på grund af at rusen bliver bedre af det.

Personligt synes jeg også MDMA har den der livsforandrende effekt, som man ellers plejer at finde i mere psykedeliske substanser. Men det er stof der kræver respekt og det er derfor vi tit kan være lidt hårde overfor indlæg med høje doseringer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2019 22:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 22:33
Indlæg: 44
Hector Salamanca skrev:
Jeg tror også det er en form for tolerance/mættelse omkring den oplevelse. En stor del af magien i første gang består jo i, at man ikke vidste at kroppen/sindet kunne opleve alt så ekstremt godt. Hvis man så tager store doser eller gør det ofte, så lærer kroppen ligesom hvad oplevelsen går ud på. Man er derfor ikke ligeså overvældet og kan ikke opleve den samme ekstreme grad af empati igen.

Selvom jeg havde en periode hvor jeg måske tenderede til at have mistet magien, så synes jeg den er kommet igen efter at jeg er begyndt at holde laaange pauser. Jeg synes dog man har hørt om folk, hvor magien aldrig kom igen. Pointen er at hvis du vil bibeholde magien, så hold doserne forsvarlige og med gode intervaller imellem turene. Lige præcis med MDMA er det faktisk ikke kun af HR mæssige overvejelser jeg siger det, men også på grund af at rusen bliver bedre af det.

Personligt synes jeg også MDMA har den der livsforandrende effekt, som man ellers plejer at finde i mere psykedeliske substanser. Men det er stof der kræver respekt og det er derfor vi tit kan være lidt hårde overfor indlæg med høje doseringer.


Det giver god mening. Sådan er det jo også med en del andre ting i livet. Alting bliver aldrig som første gang man oplevede det. Hvor lange pauser holder du? Jeg vil gerne op på de 3 måneder, men det er lidt svært når det er så nyt :oops: Jeg må bare holde mig selv i snor.
Ja jeg er interesseret i en god rus. Flere er mine venner er mere 'jo mere jo bedre'. Den er jeg ikke helt med på. :eyes:

Jeg passer på med doseringerne. Det er heller ikke fordi jeg har taget absurd store mængder, men det har været over det anbefalede. Selvfølgelig skal man oplyse folk der ikke tænker over hvad de laver og bare hælder i hovedet. Jeg har bare set flere indlæg, hvor folk bliver decideret angrebet. Det er lidt en skam synes jeg. :o


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2019 16:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså jeg plejer at holde det til omkring 3 gange om året. I perioderne imellem kan jeg så godt finde på at benytte mig af svampe eller LSD. Så jeg tripper vel en gang hver 2.-3. måned i gennemsnit.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2019 16:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Er også selv nede på 1-2 gange om året med MDMA. Maximum.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2019 17:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
*edit OT ævl slettet :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team