Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 18 jul 2019 18:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey, har fundet ud af at amfetamin i små doser, virker formidabelt på min ADD, men hader og sniffe det, pga smag og svien i næsen, så derfor tænkte jeg på, om man ikke kan presse nogle piller med 10-30mg, som jeg kunne æde de dage hvor jeg mangler noget fokus?
Eller er det en lorte idé, for så vidt jeg kan læse mig til, burde der ikke ske noget, så længe man holder sig under den rekreationelle grænse?

Hvis det er go, hvad kan jeg så bruge som fyldemiddel som er let og presse sammen?

Vil helst presse et tørt pulver til en pille, men har læst at nogle fugter pulver blandingen med 50:50 vand og alkohol, hvorefter de trykker dem og lader dem tørre.

Har i nogle gode bud?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2019 18:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hejsa Marko :D
vil du putte det i kapsler, eller presse pulveret til en pille?.. umiddelbart vil jeg tro at du kan bruge dekstrose plus laktose og lignende hvis du vælger kapsel-metoden..
jeg har ikke hørt om nogen som har bøvl med at guffe de doser amf du nævner, problemet er nærmere at holde sig fra at tage mere.. ;)
-har du afprøvet ritalin, og i så fald hvordan var effekten på dig?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2019 19:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
:)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 00:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Umiddelbart ville jeg synes det ville være sjovest og presse pillerne selv, da kapsler er lige store nok til dette formål hehe.

Jeg ved bare ikke hvad jeg kan bruge som fyld/bindemiddel, som er nemt og presse sammen, og holder formen.
Har tænkt på og bruge kalk piller, men ved sgu ikke om det kan presses fornuftigt...

Ritalin har jeg prøvet et par gange, og de har skam virket fint, jeg får det bare altid ad røven til sidst på aftenen når de stopper med at virke.

Har lavet et lille forsøg på mig selv de sidste 3 dage, hvor jeg har taget 1-2 små streger amf, fordelt henover 6 timer, og det har virket ligeså godt, og ingen ammo tømmerbasser dagene efter, så tror dosen passer ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 03:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis dit amf er nogenlunde rent og af god kvalitet, ville jeg måske starte lidt lavere ud for ikke at fiende for meget eller blive få speedet og tage mere eller opleve comedowb. Bare 30mg lisdexamfetamin kan godt gøre mig godt påvirket og stimuleret.
Og nu har du jo før nævnt at du renser dit amf, så tænker at det ikke er helt dårlig kvalitet :D

Jeg ville i hvert fald gå efter at bruge et så rent produkt som muligt, hvis jeg skulle bruge det til samme formål, så vil i hvert fald klart foreslå dig at rense det så meget som muligt.
Spændende at du vil prøve at presse din egen pille, jeg havde nok bare været doven og brugt en kapsel haha. Stemmer for at du skal farve det med noget frugtfarve så de ser sejere og mere techno agtige ud :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 03:40 
Offline
Site Webmaster

Tilmeldt: 03 jul 2019 20:22
Indlæg: 25
Hvis du ikke lige har 5-10k fuck-you penge liggende til en pillepresse (som i det prisleje stadig vil være et sub-optimalt stykke legetøj) så synes jeg lige du skal overveje kapsler en ekstra gang!

...medmindre du synes at ca 10 faldefærdige pilller, der splitter i atomer bare du kigger på dem, på en time, er arbejdet værd!
Så kan du sagtens finde en nogenlunde anstændig presse med håndsving, der kan lave en ad gangen, til under 500 kroner :-)
Eller bygge en for endnu mindre, hvis du er lidt fiks på fingrene...

Men, kapsler størrelse 5 har en kapacitet på ca 120-130 mg tætpakket pudder, - og er ca. 1/4 - 1/5 af størrelsen på en panodil!
...det burde lige være til at overskue, at erstatte hullet hvor de sidste 100 mg pudder skulle være, med luft!

Og ellers synes jeg bare du skal vaske lortet i isene fisende koldt og knastørt acetone en 4-5-6 gange, og så skal du bare se løjer!
Hvis det stadig svier i næsen eller smager af P2P efter grundig rensning,- så har du et helt andet problem.....

Jeg har umiddelbart svært ved at forstå hvorfor du frivilligt opsøger ekstra forurening i dit knark! :-)

Narkopolo skrev:
Ritalin har jeg prøvet et par gange, og de har skam virket fint, jeg får det bare altid ad røven til sidst på aftenen når de stopper med at virke.

Nu når du på den måde siger "sidst på aftenen", kan jeg ikke lade være med at spekulere over om du har indtaget ritalinen som man nu bør spise sin medicin, - eller om du har knust og insuffleret den?
Og har det været eksperimenterende selv-medicinering, - eller har der været en doktor indover?

Hvis du lider af ADD/ADHD, og ikke har nogen særlig effekt af ritalin, findes der alternativer.
Du kan evt. prøve at undersøge, eller forhøre din psykiater, om lisdexamfetamin, - jeg kender adskillige personer der ikke er modtagelige overfor methylphenidat, men som endelig har fundet noget der kan give dem det fokus og overskud de har brug for!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 04:01 
Offline
Site Webmaster

Tilmeldt: 03 jul 2019 20:22
Indlæg: 25
STWOD skrev:
.. umiddelbart vil jeg tro at du kan bruge dekstrose plus laktose og lignende hvis du vælger kapsel-metoden..

Hvorfor blande noget som helst i overhovedet, hvis det alligevel ryger på kapsler?
Det er jo bare medico branchens version af push-up BHer!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 05:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg vil selvfølgelig oprense det så rent som muligt først. Jeg skal bare have tørret noget acetone, da det man køber fra Borup, langt fra er vandfrit, hvilket jeg fandt ud af ved sidste vask.
Muligvis var fejlen at acetonen var stuetemperatur.

Kunne godt overveje og købe 10g og så lave det til freebase, og derefter omdanne det til sulfatsaltet igen, for virkelig og højne renheden.

Er skam super fingernem, så planen var faktisk og bygge en pille presse selv, hvis jeg kunne finde et fyldemiddel, der er let og komprimere, og så kan man jo tilføre lidt techno farve bagefter :D

Synes bare det er federe med en fysisk pille, end en kapsel med pulver i, muligvis fordi jeg blev tvunget til og æde fiskeolie som lille, så har nok et anstrengt forhold til noget der bare minder om dem haha :p
Så forurening er nok et lidt stort ord og bruge, det er jo bare fyld til og holde pillen sammen med. Det er derfor jeg efterspørger et fyldemiddel der er let og komprimere, og er så inaktivt som muligt.

De gange jeg har prøvet Ritalin har været hvor jeg har fået en pille af en kammerat med ADHD, og spist den som den var.
Mener det var med depot virkning den ene af gangene, og så almindelige piller resten af gangene, men får det altid skidt til sidst, når de stopper med at virke, lidt som en nedtur på amfetamin.

Jeg har været til samtale med læge, hvor jeg har 12 ud af 15 punkter der viser at jeg har ADD, men er ikke kommet længere i systemet endnu.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2019 15:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
benjicube skrev:
STWOD skrev:
.. umiddelbart vil jeg tro at du kan bruge dekstrose plus laktose og lignende hvis du vælger kapsel-metoden..

Hvorfor blande noget som helst i overhovedet, hvis det alligevel ryger på kapsler?
Det er jo bare medico branchens version af push-up BHer!

for at hjælpe fordøjelsen, og optagelsen lidt på vej..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2019 18:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Du undervurderer umiddelbart, hvilke krav der stilles til en pille presser, hvis det ikke skal blive et lorte produkt, der smuldrer, og rent æstetisk ligner en halvbrugt tab til opvaskemaskinen. Som nævnt fås der pressere, hvor du presser manuelt. Det bliver noget rigtig lort at se på efterfølgende. Hvis du formår at fremstille en presser, der sparker røv, med blot lidt håndsnille, så er det vist på tide at bruge tiden og talentet på noget andet end det projekt du har gang i nu. Medmindre hensigten i virkeligheden er en helt anden...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2019 23:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Arrh skulle vi nu ikke lige vente med og male fanden på væggen makker ;)
Jeg arbejder på fuld tid, med en god uddannelse i bagagen, så tror ikke der er nogle talenter som går til spilde der.

Nu har jeg ikke til hensigt og åbne et apotek, så disse "krav" tror jeg ikke min kæreste og jeg går ret højt op i.

Så længe de holder sammen efter presning, så er det vel et vellykket projekt ;)

Jeg skal bare finde et bindemiddel, som er let og komprimere.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2019 11:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=5782 emnet har været oppe før måske kan du finde nogle tricks der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2019 13:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Du kommer nok ikke udenom at lave en eller anden form for vådgranulering af amf+excipienter, som du selv har nævnt. Det øger kompressibliteten ganske væsentligt og er interessant, når nu du "kun" kan presse med 130 kg. Men med det ganske lille areal én tablet udgør, så bliver det resulterende tryk jo alligevel ganske stort. Kan det tænkes at de andre pressere presser (Ringeren fra Ringe ringer ringere end ringeren fra Ringsted) et større antal tabletter, således at det resulterende udøvende tryk pr. tablet bliver et tilsvarende antal gange lavere?
Foruden de nævnte excipienter og forskellige udgaver af cellulose-forbindelser, så kan du måske også prøve at lege lidt med majsstivelse og povidon, der også anvendes som klæbende (gluings) excipienter i tabletproduktionen.
Der findes mange muligheder. Du skal blot sikre dig at tabletten disintegrerer rettidigt i skidesækken, så du ikke pøller dit amf ud i lokummet :-D
Knæk og bræk med projektet ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2019 11:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
CannaChem skrev:
Du kommer nok ikke udenom at lave en eller anden form for vådgranulering af amf+excipienter, som du selv har nævnt. Det øger kompressibliteten ganske væsentligt og er interessant, når nu du "kun" kan presse med 130 kg. Men med det ganske lille areal én tablet udgør, så bliver det resulterende tryk jo alligevel ganske stort. Kan det tænkes at de andre pressere presser (Ringeren fra Ringe ringer ringere end ringeren fra Ringsted) et større antal tabletter, således at det resulterende udøvende tryk pr. tablet bliver et tilsvarende antal gange lavere?
Foruden de nævnte excipienter og forskellige udgaver af cellulose-forbindelser, så kan du måske også prøve at lege lidt med majsstivelse og povidon, der også anvendes som klæbende (gluings) excipienter i tabletproduktionen.
Der findes mange muligheder. Du skal blot sikre dig at tabletten disintegrerer rettidigt i skidesækken, så du ikke pøller dit amf ud i lokummet :-D
Knæk og bræk med projektet ;-)


TopBoss kommentar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2019 17:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det er nemlig det der er problemet, for de rigtige pille pressere trykker nemlig kun en pille af gangen, selvom det går skide hurtigt, men har fået testet det lidt på maskinen nu, og lactose virker til og kunne komprimeres bedst ved så lavt tryk.
Nu er problemet så bare at mit lactose pulver er for fint til og kunne "flyde" gennem min doserings tragt, så skal enten selv sidde og putte pulveret i til hver pille, eller også skal jeg finde noget som kan tynde det op med.
Prøvede og køre 50g sukker igennem min dosering, og de kørte fint ud, så derefter prøvede jeg med 50:50 lactose og sukker korn.
Det kom fint ud, og blev presset, men de holder ikke formen ret godt, pga granulat størrelse på sukkeret, men jeg kæmper videre med projektet, for vil fandme have det til og lykkes :D

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2019 17:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kunne flormelis måske fungerer bedre end normalt sukker?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2019 22:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Nej det er alt for fint i partikel størrelse. Det vil klumpe i min tragt, og ikke "flyde" ned til snekken som trækker det ud :/

Fandt dog ud af her tidligere, at hvis jeg ikke pulveriserer mit lactose og holder det i de små granulater det kommer som, så virker det fint, så nu skal jeg have testet om det kan presses ordentligt sammen, uden det falder fra hinanden.

Mine test piller jeg pressede igår kunne godt holde til og blive trykket mellem 2 fingre uden og blive mast, men efter de har lagt ude i fri luft natten over, kan jeg næsten ikke knække dem, så planen er og presse en røvfuld, og lade dem ligge i fri luft, så de kan trække lidt fugt til sig, som så får dem til og smelte sammen ;)

Tager nogle billeder af svinet på et tidspunkt, hvis nogen er nysgerrige over det færdige resultat :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2019 08:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det færdige resultat ja tak - svinet nej tak det findes der andre forums til :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2019 09:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Cool, så får i bare et par billeder af et par piller :D
KEDELIGT! :lol:

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2019 12:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Tror nu bare Fso var sjofel :lol: , jeg vil i hvert fald godt se hvordan du har fået skruet din presse sammen!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team