Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 28 jul 2019 22:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
bmw-freak skrev:
Korrekt jeg skal ikke have ketamin, jeg skal være den aktive om man vil :D


Haha, stygt. Men jeg går ud fra, din kone stadig gerne vil have en god oplevelse, hvor hun rent faktisk har lyst til sex og ikke bare ligger helt bedøvet.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 29 jul 2019 21:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Leah skrev:
bmw-freak skrev:
Korrekt jeg skal ikke have ketamin, jeg skal være den aktive om man vil :D


Haha, stygt. Men jeg går ud fra, din kone stadig gerne vil have en god oplevelse, hvor hun rent faktisk har lyst til sex og ikke bare ligger helt bedøvet.

Hun kunne godt tænke sig at prøve og være sådan helt væk, vi havde overvejet rohypnol men det umuligt at finde da vi helst ikke vil eksperimentere med random piller folk sælger i en plastik pose :D vi er sådan lidt safety typer hvad kemi angår.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 30 jul 2019 00:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
bmw-freak skrev:
Hun kunne godt tænke sig at prøve og være sådan helt væk, vi havde overvejet rohypnol men det umuligt at finde da vi helst ikke vil eksperimentere med random piller folk sælger i en plastik pose :D vi er sådan lidt safety typer hvad kemi angår.


Fair nok, to each their own. :)

Hvad søger I, når I mener "helt væk"?
For der er jo en ret stor forskel på, hvad i fylder i hende.
F.eks. vil ketaminen give hende en rutsjetur i sindet, samtidig med hvad end I nu finder på. Det er på ingen måde nødvendigvis dårligt, men det er jo afhængigt af om I søger noget der udelukkende bedøver hende, eller om det også godt må have noget potentiale til en indre rejse.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 30 jul 2019 11:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvis i kan finde R-isomen af ketamin vil den være at foretrække - da hun her er mest bedøvet og ikke så meget i hullet (hvis jeg huske galt mht R og S isomerne, så råb lige højt her, en eller anden) =)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 30 jul 2019 12:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
Hvis i kan finde R-isomen af ketamin vil den være at foretrække - da hun her er mest bedøvet og ikke så meget i hullet (hvis jeg huske galt mht R og S isomerne, så råb lige højt her, en eller anden) =)

Du husker rigtig :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 04 aug 2019 15:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Cool, vi har snakket om det og hun ønsker ikke at ende i K hullet, mere bare være små "bedøvet"
Så kommer mit spørgsmål hvordan fuck ser man lige forskel på de to typer ketamin ? og kan i henvise til noget info om dem ?
Er det bare mig eller er æter virkelig ringe til at slå folk ud ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 07 aug 2019 12:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
bmw-freak skrev:
Så kommer mit spørgsmål hvordan fuck ser man lige forskel på de to typer ketamin ? og kan i henvise til noget info om dem ?


Det kan du ikke og alle dealere vil nok bare tale dig efter munden og sige hvad du vil høre. Der er størst chance for du får noget der er 50/50 R- og S-isomer, men det skal nu nok fungere. :)

bmw-freak skrev:
Er det bare mig eller er æter virkelig ringe til at slå folk ud ?


:hm: :hm: :hm:

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 07 aug 2019 17:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Leah skrev:
bmw-freak skrev:
Så kommer mit spørgsmål hvordan fuck ser man lige forskel på de to typer ketamin ? og kan i henvise til noget info om dem ?


Det kan du ikke og alle dealere vil nok bare tale dig efter munden og sige hvad du vil høre. Der er størst chance for du får noget der er 50/50 R- og S-isomer, men det skal nu nok fungere. :)

bmw-freak skrev:
Er det bare mig eller er æter virkelig ringe til at slå folk ud ?


:hm: :hm: :hm:

Ah okay, ja så man jo fucked no matter what :D
Jamen vi havde skaffet noget æter og ville afprøve det så fik en kammerat til at væde en klud og holde den over min mund og næse i flere sekunder og jeg fik det bare råddent af det havde forventet at bevsime.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 07 aug 2019 18:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du havde forventet at du bare blev bevidstløs med det samme af en lille æter eller klorofom klud, så har du vidst set for mange film

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 08 aug 2019 22:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Buttkraken skrev:
Hvis du havde forventet at du bare blev bevidstløs med det samme af en lille æter eller klorofom klud, så har du vidst set for mange film

Havde forventet et eller andet, men ikke bare at blive lidt skæv, men hvor meget og hvor længe så ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 09 aug 2019 00:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Doser og tips kan jeg ikke rigtigt hjælpe med desværre.

Men hvad er der galt med god gammeldags kvælning? Der burde hun da kunne ramme et lignende stadie, her skal man selvfølgeligt bare huske at være virkeligt opmærksom på hende og hendes vejrtrækning, men der ligger da helt sikkert noget guides til det på nettet et sted.

Mvh

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 09 aug 2019 12:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Buttkraken skrev:
Doser og tips kan jeg ikke rigtigt hjælpe med desværre.

Men hvad er der galt med god gammeldags kvælning? Der burde hun da kunne ramme et lignende stadie, her skal man selvfølgeligt bare huske at være virkeligt opmærksom på hende og hendes vejrtrækning, men der ligger da helt sikkert noget guides til det på nettet et sted.

Mvh

Bruger vi skam allerede, vi vil gerne lige skridtet videre hvor jeg kan hav hænderne fri og ikke skulle være alt for observant på ikke at kvæle hende til døde :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 09 aug 2019 14:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
:)
Hej bmw-freak! :gud: B :hjerte: M :hjerte: W
er tricket ikke bare at få fat i en sovepille?.. -og så knalde!
altså, indsnifning af dampe fører sku sjœldent noget godt med sig..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 11 aug 2019 23:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
STWOD skrev:
:)
Hej bmw-freak! :gud: B :hjerte: M :hjerte: W
er tricket ikke bare at få fat i en sovepille?.. -og så knalde!
altså, indsnifning af dampe fører sku sjœldent noget godt med sig..

Se det her det bliver tricky, hun får allerede Zopiclone og kan æde fucking 5 af dem uden at falde i nogen dyb søvn, jeg vil helst ikke sidde og udlevere hende på et forum men hun har nogle udfordringer der gør hendes søvn er ret fucked så sovepiller er ikke løsningen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 12 aug 2019 02:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
10-4! og fair nok.. men der må da være en stof der ka hjœlpe.. :) <tænketænke..>
fik du fundet ud af mere om ketaen?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 12 aug 2019 23:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
STWOD skrev:
10-4! og fair nok.. men der må da være en stof der ka hjœlpe.. :) <tænketænke..>
fik du fundet ud af mere om ketaen?

Har kigget på det med ketamin, problemet er bare om der mulighed for at tjekke renhed, jeg vil ikke risikere at give hende noget der cuttet med alt muligt lort.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 12 aug 2019 23:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Pas ekstremt på, nu hun allerede medicineres, husk at læse op på evt. samspilsvirkninger. At kombinere depressanter kan medføre vejrtrækningsbesvær (også mere varigt), hjertestop mm., så det er ikke ufarligt - selv ikke indenfor den genre i bevæger jeg i, som i forvejen ikke er uproblematisk ift. risikofaktorer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 12 aug 2019 23:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
At tage ketaminen oralt ville næsten være at foretrække i det her tilfælde, da det hurtigt omdannes til norketamin, som er mere bedøvende.

Men jeg tænker bare er det ikke den helt klassiske benzodiazepiner og lidt alkohol? Tror der har været mange voldtægter på den konto. Undrer mig at ingen har nævnt det. Men pas på med alkohol og benzoer, det kan være en ret farlig blanding.
Hmm.. måske derfor ingen har nævnt det. :nus:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 13 aug 2019 06:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Tror helt klart det derfor ingen har nævnt det.

Snakkede med en veninde, som har samme “interesse” som din kone, og hun foretrækker bare at drikke et par bajere og æde noget seroquel.

Ved ikke om det er en mulighed for jer dog, eftersom din kæreste er medicineret

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Æter ?
Indlæg: 14 aug 2019 19:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2019 23:32
Indlæg: 20
Buttkraken skrev:
Tror helt klart det derfor ingen har nævnt det.

Snakkede med en veninde, som har samme “interesse” som din kone, og hun foretrækker bare at drikke et par bajere og æde noget seroquel.

Ved ikke om det er en mulighed for jer dog, eftersom din kæreste er medicineret

Hun kan ikke tåle seroquel desværre, vi har snakket om ketogan evt da hun tidligere har fået det for smerter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team