Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2019 11:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det trykluft du bruger - er det pneumatik? Det kan der ellers være godt med kræfter i..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 12:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Ja pneumatik er som regel noget med trykluft ;)
Hvis mit stempel var større, kunne det godt trykke meget hårdere med luft, men det stempel jeg har på, har et max tryk på 130kg ved 10 bar, så jeg skal have et der er meget større, for at komme op på 3-4 tons, så er det lettere og bruge hydraulik i stedet for :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
I know - men måske du kørte med et andet system =) Har selv været med til at løfte mange kg med de store af stemplerne..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 19:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Nope, det er pneumatisk med elektriske magnetventiler til og styre luften med :)
Ved ikke lige hvad der ellers skulle være af luftdrevne muligheder hehe ;)

De har nok også haft en pæn størrelse på akslen, men jeg prøvede og bruge hvad jeg havde men det kunne godt gå hen og blive en realitet at jeg bygger en hydraulisk version 2.0 :rocking:

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2019 21:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Narkopolo skrev:
2000mg piller lyder som et ordenligt hold-kæft bolche :D

Hvad er det for nogle ekstrakter som du vil bruge?
Hvis du alligevel vil lave en pille som er beregnet til bare og synke, så kan smagen vel være ligegyldigt ;)

Hehe jo tak :)
Det er også kun lige ved og næsten. Min presse trykker ikke hårdt nok til at man kan lave alle mulige fancy motiver og sådan, men kan være jeg laver en version 2.0 en dag, med et hydraulik stempel i stedet for, eller måske bygge en presse, efter det princip de professionelle presse maskiner er bygget op på :)

Indtil videre skal jeg lige have fundet en pulver blanding der kan holde sig nogenlunde sammen efter presning, men også uden og klumpe i presse og snekke, så skal have testet en masse blandingsforhold :D
Dem den presser lige pt, bliver dobbelt så store som de skal, så skal lige have kalibreret doseringen ;)



Primært fra planter med adaptogene egenskaber ala Bacopa, Ginseng, Ashawagandha, Rhodiola Rosea med mange flere..
Tænkte at lave det som en scoop blanding hvor det skal blandes op i noget vand da +10g ekstrakt ikke let lader sig forvilde ned i kapsler som holder 200-900 mg . Og shout out til din oplevelse på amfetamin med at det kan gøre dig søvnig. Havde selv lige nogle måneders binge hvor jeg praktisk talt ikke kunne sove uden så kender det udemærket. Tror ikke du skal lægge for meget i den der skrøne med at folk som ikke har ADHD/ADD bliver speedet hvor dem som har bliver afslappet. Det er inden for psykiatrien en urban legend og kan ikke påvises eller måles da dopaminniveaer er notorisk svære at konkludere noget ud fra. Mange psykiatere siger også at diagnosen ikke reelt er en fysisk lidelse men er et samtidsfænomen som fortæller mere om hvad vi måler og ser med end hvad som reelt forsøges at irettesætte/forbedre. Nå det var en afstikker, men tænker om du mon har prøvet Mucuna Pruriens ekstrakt? Det kaldes også the natural adderal og det gør det bl.a fordi de øger dopaminen betydeligt, hvilket også er hvorfor man giver det til parkinsonspatienter i form af L-Dopa da det er en af de få midler som reelt virker.

Mange med stimulansabstinenser har rigtigt godt af Mucuna da den netop "fylder" lageret op igen og motivationen kommer tilbage og der kommer mere gejst og glæde i systemet, vil jeg også selv vove at påstå efter at have prøvet det adskillige gange. Skriv så kan jeg sende links til hvor jeg køber det, det er dirtcheap koster under 1 kr pr g og dosen er på 100-300 mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2019 15:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nafets skrev:
Mange med stimulansabstinenser har rigtigt godt af Mucuna da den netop "fylder" lageret op igen og motivationen kommer tilbage og der kommer mere gejst og glæde i systemet, vil jeg også selv vove at påstå efter at have prøvet det adskillige gange. Skriv så kan jeg sende links til hvor jeg køber det, det er dirtcheap koster under 1 kr pr g og dosen er på 100-300 mg.

Det link må du også gerne sende til mig :!:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2019 17:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Længe siden Halose!! How goes stadig på Viborg-egnen og ja da, denne her bruger jeg selv.

Forhandler links fjernet, mvh Mod

Det kaldes også the natural adderal og det gør det bl.a fordi de øger dopaminen betydeligt, hvilket også er hvorfor man giver det til parkinsonspatienter i form af L-Dopa da det er en af de få midler som reelt virker.

(Mente at det var en af de få midler som virker til parkinsons ikke en af de få naturlige da der er mange som bliver brugt også at den "traditionelle" medicin. )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2019 23:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Søg på EBay efter Mucuna Pruriens Extract, (til mods, det er ikke ulovlig eller et rusmiddel)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2019 00:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg fjernede også kun linket da jeg føler det er en gråzone. Generelt bliver alle links til forhandlere slettet så vidt jeg husker. Hvis dette er blevet lavet om, beklager jeg.

Mvh

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2019 13:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er mig bekendt blevet tilladt at linke til lovlige forhandlere =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2019 14:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HopIFjordeN skrev:
Det er mig bekendt blevet tilladt at linke til lovlige forhandlere =)

Så tager jeg nok fejl, my bad! Huskede bare at jeg føreren har fået fjernet diverse links, men det er nok blevet ændret siden

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team