Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2019 19:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Ja som i nok ved, har jeg eksperimenteret lidt med og tage nogle doser amf imod mit ADD, og har gjort det en lille uges tid nu, så skal også snart lige tage en slapper måske :hm:

Men jeg har undret mig meget over hvordan faen det er muligt at jeg kan gå kold på amfetamin?!

Jeg har renset det op, så det hverken svier eller smager af noget, og tager måske max 100mg om dagen i små streger, men jeg har aldrig problemer med og sove om aftenen, og jeg bliver faktisk mere træt af og tage det, end og lade være.
Kæresten joker ihvertfald med om jeg nu skal til og sove igen, lige efter jeg har været oppe og suge en bette en, for det er sket flere gange at jeg bare er gået kold på sofaen kort efter indtag :D

Er det ganske simpelt fordi mine doser er så små, eller bliver folk med ADHD/ADD bare trætte af deres medicin? :hm:

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 19:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg har en del gange mødt folk som oplevede det mht amfetamin at det dæmpede tankemylder og uro (gjorde dem trætte/gjorde det muligt at sove).
Enten havde de diagnosen på skrift ellers os udviste de syptommerne i deres gøren og laden uden at ha været ved læge så ja.
Jeg har aldrig mødt en jeg ikke selv mente havde damp af en art som har ku lægge sig til st sove på amfetamin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 20:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Så er der vidst ikke noget og være i tvivl om mht mit ADD :D
Sådan virker det også på mig, det dæmper mit tankemylder, og jeg har meget nemmere ved og holde fokus på det som jeg er i gang med :)
Har det ikke på skrift, men har været ved egen læge hvor jeg skulle udfylde sådan et spørgeskema, og der havde jeg næsten alle symptomer på ADD :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 22:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Tror også du har renset dig frem til et godt produkt! Oplever også at det nemmere at falde i søvn på et rent produkt. Det er dog ikke sådan at jeg bliver direkte træt eller falder i søvn. Men tror klart at renligheden også spiller ind.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2019 23:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det må man sige at jeg har ;)
Jeg fjernede i runde tal 30% lort fra det jeg havde købt.
Det var klistret, gulligt, umuligt at få tørt, stank langt væk af P2P, og rev som bare fanden i næsen!
Nu er det hvidt og tørt som kridt, og føles som og suge en streg kokain, for det smager ikke af noget, og river stort set ikke i næsen, plus at jeg ikke har haft de der klamme amfetamin tømmermænd endnu, så tror den ligger pænt i renhed hehe ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2019 10:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Sjovt. Jo renere Amefetamin jo hårdere comedown/tømmermænd har jeg haft de efterfølgende dage.

De sidste par gange jeg har taget skidtet har det vidst sig at indeholde omkring 10% reelt amfetamin og så en helvedes masse koffein + andre inaktive cuts.

Det bedste jeg har prøvet var noget der var labtestet til en renhed på omtrent 70% og uden aktive cuts. Det var helt hvidt, tørt og med en konsistens som lettere fluffy kreatin. Det lugtede dog stadigvæk svagt af den den karselignende lugt. Men forsatan, meget små streger og jeg var kørende en hel nat/morgen.
Tømmermændende var dog hårde og jeg havde meget svært ved at sove til trods for min beskedne omgang med stoffet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2019 14:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Rubeus skrev:
Sjovt. Jo renere Amefetamin jo hårdere comedown/tømmermænd har jeg haft de efterfølgende dage.

De sidste par gange jeg har taget skidtet har det vidst sig at indeholde omkring 10% reelt amfetamin og så en helvedes masse koffein + andre inaktive cuts.

Det bedste jeg har prøvet var noget der var labtestet til en renhed på omtrent 70% og uden aktive cuts. Det var helt hvidt, tørt og med en konsistens som lettere fluffy kreatin. Det lugtede dog stadigvæk svagt af den den karselignende lugt. Men forsatan, meget små streger og jeg var kørende en hel nat/morgen.
Tømmermændende var dog hårde og jeg havde meget svært ved at sove til trods for min beskedne omgang med stoffet.

Mærkeligt, har aldrig oplevet det sådan og kender heller ikke andre der har. Måske du har taget for meget af det rene stads?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2019 16:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Nej slet ikke. Jeg er nok bare yderst sensitiv og kan generelt heller aldrig sove på nogen former for opkvikkere.

Tænker det er manglen på søvn og mad der taxer mig hårdt de efterfølgende dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2019 22:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Den gang jeg tog meget amfetamin gav vi altid en af mine venner en smagsprøve og hvis han faldt i søvn hurtigt efter så vidste vi det var godt... jeg vil ikke sige jeg selv faldet i søvn af amf men hvis jeg vil sove så kan jeg sagtens. Tror bare folk er forskellige.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team