Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2019 08:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
Hej allesammen.
Jeg har desværre været her før.
Jeg har siden januar misbrugt imodium, og endte på omkring 80 tabletter dagligt.
Min mand har haft en mistanke gennem længere tid, men fordi der ikke kommer noget frem når man googler “misbrug” og “imodium”, så gik jeg fri. For et pr uger siden opdagede han at jeg havde bestilt 600 til, og så klappede fælden og jeg måtte indrømme hvad jeg havde gang i.
Fast forward til igår hvor jeg skulle opstarte suboxone på misbrugscentret. Først og fremmest sagde lægen at jeg var lidt en kuriositet dernede, da ingen og jeg mener, ingen havde hørt om sådan et misbrug før. Hverken dernede, på giftlinjen eller på Bispebjerg, så de famler lidt i blinde.
Det resulterer i at de starter med at give mig 1 mg temgesic hver time indtil jeg er oppe på 3 mg. Derefter får jeg 2 mg suboxone og herefter mener de at det er nok. Lægen siger at hun tror jeg ender på 4-6 mg suboxone, selvom hun indrømmer at det bare er en fornemmelse hun har og ikke noget hun har belæg for. Det resulterer i at jeg må tage hjem og være ret abstinent og frustreret hele dagen. Jeg sagde til dem at jeg stadig havde abstinenser, men lægen mente det var tegn på at jeg havde fået for meget

Jeg ved godt at der (heldigvis) ikke findes mange der har misbrugt imodium, men er der mon nogen der har erfaringer, kommentarer eller andet?

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2019 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Må jeg, af ren interesse, ikke lige spørge, hvad Imodium giver dig rent rus-mæssigt?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2019 19:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hejsa! :)
hvilken dosis buprenorfin får du?
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2019 19:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
spaffeh skrev:
Må jeg, af ren interesse, ikke lige spørge, hvad Imodium giver dig rent rus-mæssigt?


Ja selvfølgelig må du det :D efter en time eller to kommer der sådan en rus som jeg får når jeg tager oxy og den varer ca 12-15 timer. Der medfølger desværre en del kvalme, men med tiden falmer den lidt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2019 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
STWOD skrev:
Hejsa! :)
hvilken dosis buprenorfin får du?
vhS


Jeg blev idag øget til 8 mg, men jeg har stadig abstinenser. Jeg tror dog ikke at jeg får mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2019 10:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
har du abstinenser på den dose?.. -effekten af subuxone er noget anderledes jo,, man blir ikke særlig sløv af det..
mit råd er at tage subuxone i kortest tid muligt, da det ellers er ret svært at komme af igen (jævnfør personlig erfaring)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2019 14:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har kun hørt om loperamid bruger i New Zealand, interessant at have fundet en dansk bruger af det.

Hvordan har forstoppelsen været på.loperamid ifht oxy og andre opiater /oider?

Vil lige smide en anbefaling til Psylium Husk, for en forbedret tarm-toilet overførsel :p

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2019 16:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
STWOD skrev:
har du abstinenser på den dose?.. -effekten af subuxone er noget anderledes jo,, man blir ikke særlig sløv af det..
mit råd er at tage subuxone i kortest tid muligt, da det ellers er ret svært at komme af igen (jævnfør personlig erfaring)


Ja det har jeg, især rystelser, søvnløshed, fatique og løbene næse.
Planen fra misbrugscentret er at jeg trapper ud af det i løbet af en måned :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2019 16:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
Læbepomaden skrev:
Har kun hørt om loperamid bruger i New Zealand, interessant at have fundet en dansk bruger af det.

Hvordan har forstoppelsen været på.loperamid ifht oxy og andre opiater /oider?

Vil lige smide en anbefaling til Psylium Husk, for en forbedret tarm-toilet overførsel :p


Jeg forstår slet ikke at der ikke er flere, men det er selvfølgelig heller ikke uden risiko at tage det.
I starten gik der lige et par uger imellem, men derefter blev det overraskende normalt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2019 23:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
det lyder lidt kort.. men fedt nok!
hvis du tar din dose tidligere på dagen, ka det måske hjælpe med søvnløsheden..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team