Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 aug 2019 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Hej
Jeg Har læst og set en masse videoer om svampe og så de er gået hen og blevet meget populære.
jeg kunne godt tænkte mig at prøve spids nøgenhat og har hørt de kan findes på golfbaner er det så der hvor grasset er slået helt ned eller er det i kanten af banen eller hvor er det.

edit: psychedelia er ikke til anskaffelse af narko

Mvh mod


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2019 21:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Marker hvor køer græsser skulle også være rigtigt gode.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2019 21:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Prøv nu at læs lidt op på "stoffet" herinde...
Du virker på ingen måde som en person der er parat til at prøve et af de stærkeste psykedeliske stoffer der findes.

Læste i din anden tråd at du er 17 år.
Jeg gider ikke prædike om at din alder gør at du ikke er klar.
Men gør lige dig selv den tjeneste, at læs op på hvad det er du roder med. Både de rosenrøde historier og de knap så rosenrøde historier.

For det er livsændrende at tage psykedeliske stoffer. På godt og ondt.

Der findes utallige tråde her på psy.dk omkring at finde spids nøgenhat, hvordan de skal tørres, hvordan de skal opbevares, hvordan de skal indtages, hvordan de virker og hvordan man har det efterfølgende.
Please... gør dig selv den enorme tjeneste at læs op på hele området herinde istedet for at se en youtube video og dernæst tro at du er en ægte psykonaut der udelukkende mangler en raket for at blive sendt i rummet.

Der er så meget viden herinde som bare venter på at blive læst. Ingen grund til at oprette en ny tråd hver eneste gang du har et nyt spørgsmål. For det er med 99,99% blevet stillet før, når det er sådan nogle helt basale ting som du spørger om. For tro mig... det er virkelig noget helt basalt det du spørger om. Som i... det virker ikke til at du mentalt er klar over hvad du kan forvente dig.
Håber ikke at det her udspringer af et ønske om at være "sej" overfor vennerne ved at invitere dem på en psykedelisk rejse.

Jeg er personligt sindsygt glad for at jeg ikke tog psykedeliske stoffer sammen med andre totalt uerfarne, første gang jeg hoppede en tur i rummet.
Har siddet og tænkt på din foregående tråd siden igår. Du virker ikke klar.
Tag chancen på rouletten og håb på det går godt, med din nuværende viden. Du risikerer at det vil ødelægge din spirende karriere med den her slags stoffer, hvis du får et bad trip som fucker så meget med dit hoved at du ryger direkte i bad trip igen næste gang du tager psykedeliske stoffer.

Du virker ligeledes meget ivrig efter at fortælle at du gerne vil have fat i nogen. Og når en moderator ligeledes må censurere dit opslag virker det lidt som om at du håber på at "vi" kan skaffe stoffer til dig, som du kan købe for dine lommepenge.

@admin/mod: Er der ikke stadig en kravlegård til nye medlemmer?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2019 13:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Har prøvet lidt af vært og er 100% afklaret med man ikke skal sluge et kilo svampe altså starter lige så stille ud.
Jeg har læst en masse men jeg syntes at beskrivelse af en sn er forskellige fra hver side jeg læser om den på. Jeg prøver ikke bevise eller være sej overfor mine venner faktisk vil de slet ikke tag det da det kan fuck med ens hoved men altså jeg har lysten så jeg har tænk mig at prøve en lille smule.

Jeg lyder helt fuck ved det men har taget stoffer nogle år nu og bor alene og er igang med udannelse og er igang med mit andet år så jeg ikke bare så en helt fuckt en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2019 13:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Og en anden ting det med at skaffe det er ikke at jeg ikke kan men tænkte folk havde lidt mere styr på det her inde så ville være rart hvis der var en der lige havde lidt du ved men søger ikke nogle kontakter har rigeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2019 17:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvad er det, du gerne vil opnaa ved at tage svampe?
Jeg proevede selv svampe foerste gang, da jeg var 17 aar gammel. Selvom jeg havde laest op paa det i fire aar, var jeg ikke klar til det, og jeg endte med at bad trippe.
Det rev fat i nogle foelelser, jeg slet ikke vidste, jeg havde i mig.

Pas paa dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2019 23:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Hvad er der så slemt ved et bad trip man dør jo ikke ???

Forstår ikke alle folk siger man ikke skal gøre det som ung men vente til man bliver ældre men det burde man med alle stoffer så hvad er den store forskel??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2019 06:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Der er bestemt folk, der er doede af at bad trippe, fordi foelelserne har vaeret saa overvaeldende, at de har taget deres eget liv.

Jeg foeler lidt, at uanset hvad vi skriver, saa er du opsat paa at tage svampene. Under et bad trip risikerer du at faa endevendt din psyke paa baade godt og ondt.

Naar man er 17 aar, er man mindre tilboejelig til at kunne haandtere en saadan oplevelse, og risikoen for en ubehagelig oplevelse er markant stoerre.

Som 17-aarig er din hjerne stadig under udvikling, og man har endnu ikke faerdigudviklet sin identitet. Et bad trip, eller et psykedelisk trip i det hele taget, kan saette store spoergsmaaltegn ved livet, som man maaske boer vaere foruden, indtil man har fundet sin plads i livet. Risikoen for at du bliver forvirret og angst er langt stoerre, end chancen for at du finder de vise sten.

Held og lykke med det. Husk set og setting er enormt vigtigt. Det kan ikke understreges, hvor vigtigt det er.
Hav en ven du stoler 100% paa ved din side, hvis du beslutter dig for at proeve svampene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2019 10:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kasper2144 skrev:
Hvad er der så slemt ved et bad trip man dør jo ikke ???

Forstår ikke alle folk siger man ikke skal gøre det som ung men vente til man bliver ældre men det burde man med alle stoffer så hvad er den store forskel??


Altså du forstår jeg tydeligvis ikke hvor slemt er badtrip kan være, der er altså ikke bare ligesom at få et angstanfald i bussen. Du kan risikerer at du legit tror du dør, blive psykotisk og gøre skade på dig selv osv. Det er ligesom at forklare folk, hvordan det føles at være død, de kan ikke forstå oplevelsen for de har ikke selv oplevet det på egen krop.
Min bedsteven badtrippede på svampe selvom han er erfaren. Han mistede fuldstændig alt form for logik, han var sikker på at han havde slået mig ihjel og endte med at stikke af fra os, han løb grædende rundt i flere timer fordi han havde dræbt mig og var ekstremt paranoid fordi han troede at politiet var efter ham. Da han kom hjem endevendte han hele huset for at finde den pistol han havde dræbt mig med, det endte med at han vækkede sine forældre i sin søgen og brækkede sig udover det hele. Det er altså ikke for sjov. Det er noget han stadig dealer meget med flere år efter, det har altså virkeligt påvirket ham og sat sine spor.

Og grunden til at man siger man skal vente er bla. at indtagelse af diverse stoffer ændre din hjerne og påvirker din udvikling, hvilket ikke er smart med en ung hjerne i udvikling, det gør sig gældende ved alle stoffer cirka.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2019 22:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Lad mig komme med endnu et par eksempler fra den virkelige verden. Trippede engang sammen med en flok venner, den ene fik badtrip og endte med at pisse i bukserne. Han var før det her trip utrolig udadvendt og glad. Efter det her trip var han ekstremt indadvendt og vi så ham yderst sjældent. Han var blevet skræmt fra vid og sanser.

En anden ven jeg har, endte også på et badtrip hvor han bare lå og sagde “mor far” konstant. Som i... det var det eneste han sagde.

Jeg har selv oplevet et badtrip, der blev starten på at jeg ikke kunne holde til at tage stoffer mere. At forklare trippet er en yderst lang skrivelse, så jeg vil blot fortælle hvad det endte med.

1. Jeg kom op og slås med en hel gruppe indvandre.
2. Jeg så “evighedsspiraler” der prøvede at gennembore mig, følte en smerte jeg aldrig har prøvet lign før.
3. Jeg har åbenbart også slået min ven, jeg trippede med.
4. Jeg blev overmandet af politiet og smidt ind i et salatfad efter jeg havde været i boksekamp med den her gruppe indvandre.
5. Jeg vågnede op på den lukket, helt nøgen med et kateter i pikken og havde været i kunstigt koma.
6. Jeg havde massive sår på begge håndled efter jeg havde prøvet at springe håndjernene.

Efter det her trip, begyndte jeg at blive dybt dybt psykotisk hver eneste gang jeg tog psykedeliske stoffer, derefter var det når jeg havde røget hash at jeg blev dybt dybt, som i virkelig dybt psykotisk med tvangstanker og hele pivtøjet. Og til sidst, så var det faktisk lige meget hvilken type stoffer jeg indtog at jeg blev virkelig dybt psykotisk med vrangsforestillinger og hele pivtøjet.

Det er altså ikke fordi at vi er bange for at du får plukket alle “vores” svampe at vi siger de her ting til dig, men fordi at du virkelig risikerer at få endevendt dit liv hvis det går galt. Og at tage de her stoffer uden kyndige folk omkring dig er viiirkelig dumt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2019 17:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Ja det lyder dumt at jeg stadig vil prøve det, men det jo også dumt at begynde på andre stoffer. Jeg er typen jeg vil bare opleve hvad alt hypen er omkring og så er jeg done med det ligesom alle de andre stoffer jeg har prøvet. Altså jeg får slet ikke den samme afhændihed som andre folk får af stoffer. Nå men det jeg vil sige st jeg vil tage en meget lille dosis så jeg får fornemmelsen af det. Ikke noget vildt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2019 17:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Kasper2144 skrev:
Altså jeg får slet ikke den samme afhændihed som andre folk får af stoffer.


Bare lige for klarhedens skyld; der er ikke nogen afhængigheds fare forbundet med svampe, det er på ingen måde af den årsag, at folk herinde fraråder dig at prøve dem. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2019 18:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 20:12
Indlæg: 7
Kasper, det største problem jeg tror folk har med din indgangsvinkel er, at det virker lidt som om du gerne vil prøve det for at prøve det. Det ALLERvigtigste når det kommer til svampe i min erfaring er respekt! Hvis du ikke har nogen respekt for "stoffet" eller for trippet, kan du helt sikkert risikere nogle slemme resultater. Jeg taler af erfaring :? Da jeg prøvede dem for første gang, var jeg på nøjagtig samme måde, jeg skulle virkelig se hvad hypen handlede om og tænkte bare jeg havde styr på det. Jeg endte med at springe ud fra 4. Sal!! 14 brud i ryggen og en masse andet bavl.. man skal virkelig ikke tage pis på svampe, for de forvandler dig, og dermed din verden til noget helt andet. Hvis jeg var dig, og vidste hvad jeg ved nu, ville jeg nok vente nogle år endnu. Du siger "man dør jo ikke af det".. det kan godt være, men du kan faktisk opleve en ego-død på trippet, som jeg kan love dig føles ligeså virkelig som the "real deal".. Regardless, så hvis du skal gøre det, så som de andre siger. SET OG SETTING! og start med en mindre dosis som du allerede tænker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2019 21:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg kan også lige byde ind med en skræmme historie:
Vi var nogle gutter som trippede, og var om natten ude og gå rundt om huset, for at se hvordan alting så ud, mens man er påvirket, og på den gåtur er der en af gutterne, som træder i et hul, og får overballance, og falder forover med næsen direkte ned i asfalten.
Han tog ikke fra med hænderne, så hele hans vægt landede på hans næse, som brækkede med et ordenligt smæld.
Vi fik ham lagt på en sofa, og fandt en pose frosne ærter, og viklede i et viskestykke, og gav ham til og ligge på næsen.
Derefter brugte vi resten af vores trip på, og gentagne gange forsikre ham om at han ikke var ved og dø, hvilket han var fuldt overbevist om.
Han har heller ikke været den samme lige siden.

Jeg tog svampe første gang som 17 årig, og jeg er glad for at jeg har den psyke som jeg har, for jeg oplevede ego-død på mit første trip, og alle hallucinationerne var næsten overvældende fascinerende, men kunne også godt være sindssygt skræmmende for en med et svagt sind og psyke, så der kunne jeg godt forstå hvorfor nogle ikke kan kapere de psykiske virkninger af svampe.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2019 06:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu skal det hele jo ikke kun være skræmme historier, for svampe kan jo også være virkeligt fantastiske og sjove at indtage. MEN det kræver at man enten har sat sig godt ind i det, respekterer set, setting og dose, det gør bare chancerne for en god start på en psykedelisk rejse meget større.

Håber du vil overveje hvad nogle af folkene siger her i tråden og i hvert fald bare lige tænke lidt længere over det og sætte dig lidt mere ind i det. Så er jeg sikker på du nok skal få en meget bedre start med svampe.

PS, hvad tænker du selv at din start dose skal være?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2019 20:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2019 19:18
Indlæg: 14
Tænker 0,5 vil jer gerne starte med. Ved godt lan ikke får hele fornemmelsen men vil gerne starte ud med at få noget af følsen før jeg tager lidt mere.

Folk siger noget med set og setting hvad skal det betyde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2019 20:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Set&setting er de omgivelser som du tager stoffer i.
Altså er det ude i en mørk og kold skov alene eller hjemme på en "trip-ø" bestående af masser af madrasser, dyner, puder, gode venner osv.

Så handler det også om hvilket humør man har, når man indtager stofferne. Er hovedet fyldt af negative tanker, stress osv, eller er man klar til en dag i legeland for voksne med positiv energi og overskud.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2019 22:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du ikke engang ved, hvad set og setting er, vil jeg godt nok foreslå dig at dykke lidt mere ind i stoffet og måske bare lige fatte en smule af, hvad det er du leger med.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2019 22:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Buttkraken skrev:
Hvis du ikke engang ved, hvad set og setting er, vil jeg godt nok foreslå dig at dykke lidt mere ind i stoffet og måske bare lige fatte en smule af, hvad det er du leger med.


Real talk. Har de unge mennesker nu til dags ikke kendskab til Google?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2019 22:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Set er hvordan du har det i din krop. Er du rask og glad, har du styr på set. Det vil sige at hvis du f.eks. stresser over økonomi eller skole eller er syg, så har du et dårligt set. Setting er dine omgivelser. Den ønskværdige setting defineres af dit mål med trippet. F.eks. ville man nemt kunne få noia over at være i offentligheden, da man ikke kan stole 100 % på fremmede mennesker og nemt begynder at tro at de ved at man tripper m.m.

Så hvis du beslutter dig for at prøve svampene alligevel så gør det en dag hvor du er glad, frisk og udvilet i hjemlige omgivelser eller i øde naturområde hvor du har en god ven med. Allerhelst en ven der selv har prøvet noget psykedeliskt og som du ved ikke griner af dig hvis du siger noget spøjst.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team