Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kvalitet?
Indlæg: 24 okt 2019 22:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2019 02:23
Indlæg: 9
Godaften. Jeg er lidt i tvivl om mit spørgsmål er efter reglerne, men prøver lige alligevel :)

Er der nogen der er kommer på Christiania ofte, som kan svare på om det er et besøg værd, for en kræsen ryger, lige for tiden?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 24 okt 2019 22:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu kommer jeg der ikke selv, men det ville da godt nok undre mig, hvis der slet ikke var noget godt på staden. Om prisen er fair er så en anden ting.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 00:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Det er bestemt ikke et besøg værd, medmindre du bor rundt om hjørnet.
Skide dyrt og næsten det hele er fucking dårligt.
Jeg fatter ikke hvad fanden der foregår, alt hash er både dyrt og dårligt i kbh pt.
Jylland var meget billigere, hvilket jeg fatter hat af.

*Det er primært hashen jeg snakker om, gider ikke engang at overveje at købe deres dyre outdoor.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 00:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2019 02:23
Indlæg: 9
Jeg har 150 km dertil :)
Det er fuldstændig samme situation, her hvor jeg er fra. Det er derfor jeg overvejer det lidt. Men det er kun for en lille håndfuld ... Er det så voldsomt dyrt, hvis det skal være kvalitet?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 02:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Sidst betalte jeg dobbelt op af hvad jeg plejer. Og røgen var kun halvt så god.

De blander vel skidtet ekstra meget op for tiden :x


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 11:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det er vel nok to-tre aar siden, jeg sidst var paa Christiania.
Jeg har vaeret der en haandfuld gange og koebt hash fra forskellige boder, i forskellige prislejer ved hvert besoeg.
Der har ikke vaeret en eneste gang, hvor jeg ikke har foelt mig skuffet.

Roegen har saamaend vaeret fin nok, men hvis du er feinschmecker og forventer creme de la creme, saa kommer du formentligt til at gaa helt forgaeves.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 11:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2019 02:23
Indlæg: 9
Ja okay, det er også sådan jeg lidt husker Christiania.
Er der andre muligheder for at finde noget ordentligt, for sådan en turist uden bekendte i hovedstaden?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 13:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er et års tid siden jeg sidst har været på Christiania, men jeg har ellers handlet derude igennem mange år. Skunken plejer at være bedre end hashen. Jeg kunne især godt lide Northern Lights. Den var både meget lækker og meget stærk. Det endte med at jeg næsten altid købte Northern Lights. Der var som regel en bod, der solgte den.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 25 okt 2019 18:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Køber mit weed derude. Jeg synes at kvaliteten på hash og skunk er faldet generelt de sidste 3-4 år. Jeg får mellem 4 og 6 gram hash for 300 kr af det 'bedste' som de kan anbefale. God skunk er en by Rusland derude. Jeg vil sige at 3-4 gange ud af 10 er jeg helt med det. 2 ud af 10 gange føler jeg mig snydt på kvaliteten. For tiden går jeg efter lys hash som ikke må være tørt - det lader imo til at være det bedste for tiden. Jeg har hørt at nogle boder har hash som ikke ligger fremme...til de inkarnerede - ved ikke om der er noget om snakken.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 26 okt 2019 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu ryger jeg ikke selv, men kan høre på min storrygende ven at kvaliteten er dalende på staden. Førhen kunne han sagtens finde på at tage fra odense til København for at købe stort ind - men de tider er forbi. Så jeg kan umiddelbart skrive under på det er blevet dårligere med årene!

Men har staden ikke altid været en smule overvurderet angående kvalitet & pris?

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 27 okt 2019 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2013 22:30
Indlæg: 13
Jo, det har vidst altid været lidt overvurderet, særligt prisen mener jeg. Men jeg har dog selv været heldig og kommet nogle gange hvor der har været stort udvalg, men det er dog nogle år siden.
Det er bare en lang tur, hvis nu de kun har lorterøg for tiden :eyes:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kvalitet?
Indlæg: 27 okt 2019 12:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Det har været elendigt de sidste par år medmindre man kender bogen derude men det er begyndt at rykke på sig igen .. Var derinde for lidt over en uge siden og så et kæmpe udvalg ift de få plader der ellers har været .. Priserne er skruet mere op end tidligere men der er meget kval. Typerne dog shit og kong extreme er i hvert fald pengene værd .. Forvent 1,2-1,5g pr 100 hvor det før var ca 2 pr hund. Skunk kan de ikke finde ud af og ofte er der trukket nol på det først .. Har kun to gange på 10 år købt über god skunk derude


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team