Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 nov 2019 14:21 
Hej. Jeg har i noget tid læst om kanna og ville høre om det er lovligt at købe til eget forbrug? Jeg har ledt efter oplysninger om det er ulovligt eller ej men kan ikke finde noget om det. Og jeg vil bare være sikker på at jeg ikke bryder loven så derfor spørger jeg nogen som evt har fået det unden det blev snuppet i tolden osv. Mvh Malene


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 09 nov 2019 09:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er lovligt - og du kan endda købe det via ethnoplanet i kbh - https://ethno.dk/product/kanna/


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 09 nov 2019 10:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
MEN - der er spekulationer på om det kan give udslag i form af methamfetamin i politiets spytprøver - da der deles nogle metabolitter - så undlad at køre bil =)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 10 nov 2019 14:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, kanna er lovligt. Jeg har bestilt det hjem fra udlandet tre gange, uden nogen problemer. Kanna er ikke så spændende i sig selv, men det kan bruges til at forstærke virkningen af andre stoffer eller alkohol.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 04 okt 2020 18:27 
Efter et år hvor jeg har overvejet at købe scelectium tortuosum i pille form fra Swanson. Hvilke jo nok ikke er det "rigtige" kanna man kan købe i udlandet. Og jeg synes ikke der er noget ved det har prøvet 2 piller i alt 100 mg. Og det eneste jeg kan mærke er lidt træthed og en lidt tung fornemmelse i kroppen og muglives en smule irritation i svælget/tungen hvilket er lidt mærkeligt da der ikke står noget om det af mulige bivirkninger. Er der andre som oplever bivirkninger ved det kanna noget? Mvh ju.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 05 okt 2020 12:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg oplever ikke nogen bivirkninger ved at tage kanna. Men jeg har hørt at det kan give bivirkninger, hvis man tager for store doser af det.

Det skal helst være koncentreret, ellers virker det for svagt. Jeg bruger selv kanna, som er koncentreret 50 gange. Typisk tager jeg 5 mg. ad gangen. Det svarer til 250 mg. ukoncentreret kanna.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: 25 okt 2020 13:16 
Jeg har købt kanna 10× et gram og jeg synes ikke det virker. Jeg har taget det ene gram på en Uge. Men 6 .7 dage efter synes jeg at jeg får mulige bivirkninger/serotonin-syndrom. Hvis det overhovedet er rigtig. Gik Hovedpine fredag morgen/hjerte bankede/lidt øget krops temperatur. Men det forsvandt igen indtil kl 16 fredag. Og om natten har jeg det for varmt og har også haft læg kramper natten til lørdag. Og igen igår lørdag formiddag og lørdag eftermiddag hovedpine/hjertebanken/ubehag. Så vil jeg bare høre om nogle af jer kan svare på hvis i selv har prøvet det om hvad det kan skyldes. Skal huske at sige jeg normalt får hjertebanken på grund af koffein og døjer med hjertet rytmeforstyrrelser. Den er dog ufarlig men hvis nogen kan hjælpe mig ville det være rart.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 25 okt 2020 13:30 
Glemte at sige jeg har bestilt noget andet Kanna Extract UC og Euphor-E 4 kaplser. Som jeg får i morgen med posten. Jeg ikke tænkt mig at tage en masse på en gang men bare en smule lidt under det anbefalede. Grunden til jeg tænker det måske er serotonin-syndrom er fordi hovedpine og hurtigt puls kun om morgenen er det eneste som passer ved de symptomer også at jeg får det varmt når jeg skal sove.


Top
  
Svar med citat  
Indlæg: 26 okt 2020 13:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tror at du har taget alt for meget kanna, og derfor får bivirkninger. Du skal være opmærksom på at det er et mildt stof. Du skal ikke have for store forventninger til det. Det hjælper ikke noget at tage en hel masse. Hvis du tager det hver dag, så udvikler du tolerance, og så virker det slet ikke. Jeg bruger det aldrig alene, men kun sammen med andre stoffer eller alkohol.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team