Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GBL Gel ?
Indlæg: 07 dec 2019 18:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 sep 2018 20:57
Indlæg: 11
Hej alle kloge alkymister, jeg er kommet i besiddelse af en noget besynderlig form for GBL som jeg aldrig har set før, det drejer sig om en såkaldt "Multi Gel Remover" der tilsyneladende består af 99% GBL og 1% Cellulose(?).

Det her GBL virker fuldstændig ligeså godt, og smager fuldstændig ligeså fælt som det plejer, men er dog en lille bitte smule tykkere væske en normalt, men stadig helt flydende.

Af en masse forskellige grunde vil jeg selvfølgelig gerne lave det til GHB som jeg har gjort utallige gange før, men det her GBL ser ud til at opføre sig en smule anerledes.

Jeg ville egentlig blot høre om nogen andre havde erfaringer med denne slags inden jeg begynder at kaste mig ud i spørgsmål omkring konverteringen, men hovedsageligt er problemet at
efter man tilsætter det til NaoH opløsningen flyder det rundt som oliepletter på overfladen og bliver efter ca 10 minutter til sådan nogle hvide gelé klumper. Der bliver stadig dannet varme og væsken lugter som den skal, så jeg er lidt i tvivl om jeg bare kan sortere gelé klumperne fra og fortsætte.

Either way er der nogen der er stødt på denne slags før ? Er det det nye inden for GBL/GHB ? Nogen andre der har prøvet at konvertere denne slags til GHB ?

Billede

Jeg har vedlagt et billede der viser CAS numrene hvis nogen kan bruge det til noget og det skal lige siges at jeg har købt det på gaden og ikke fra det website, så det er ikke 100% at det er det der er i.


På forhånd tak

Boozie


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: GBL Gel ?
Indlæg: 09 dec 2019 20:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 sep 2018 20:57
Indlæg: 11
Når men som update kan jeg bekræfte at det fint kan laves til GHB, hvis man blot har tålmodighed og sortere den samlede cellulose fra, incase nogle andre en dag skulle støde på denne slags GBL


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: GBL Gel ?
Indlæg: 10 dec 2019 13:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tak for post og for at følge op! Tror ikke det er noget der bliver relevant for de fleste herinde, men fedt nok at vide! Lyder ærlig talt også lidt smart til fælgrens, hvis det overhovedet nogensinde bliver brugt til det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: GBL Gel ?
Indlæg: 28 dec 2019 18:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 dec 2019 13:06
Indlæg: 1
Venter selv på dette produkt.

Er sikker på jeg så en meget ukompliceret metode til, at separere cellulosen fra
væsken. Håber der er nogle her der kunne have den kemiske indsigt, til at fortælle om processen?

Skal siges jeg ikke er interesseret i at omdanne til
GHB, men kun i at fjerne cellulosen fra det rene GBL.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team