Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2020 14:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
https://ekstrabladet.dk/112/over-1000-m ... sh/7988794

Benægt, benægt, benægt.

"Husk nu, at der ikke har foregået noget ulovligt, hvis du er dukket op hos sælgeren og har fortrudt at ville købe noget. Bare sig til dem, at du henvendte dig, men du ikke gad købe lortet alligevel. Så har du ikke gjort noget du ikke må, og så må fang-hans finde en anden måde at få sin retfærdighedsboner på."

Bevisbyrden ligger hos Politiet, så benægt derudaf.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2020 19:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Så vidt jeg er informeret, så er det desværre også ulovligt bare at forsøge at tilegne sig stoffer.. Kan desværre ikke finde dokumentation for det nu, men man burde efterhånden kunne finde retssager der omhandler nettop denne problemstilling. Det lader til at være en taktik de er begyndt at bruge mere, altså at gå efter køberene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2020 19:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja okay. Men stadig, de har vist kun billeder, og kvaliteten af dem kan være af skiftende karakter.
Ellers kan man måske sige, at en ven lånte ens telefon. I don't know. Fuck de køtere.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 00:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
det så simpelt at de skal bevise din skyld så jeg siger held og lykke få dig en Advokat vis du ikke vil betale VIS bøden kommer også selv om det var dig så du uskyldig til andet er bevist ! og vis du har lånt din mobil ud ja hvor skulle du så ha en anelse om hvad den skulle bruges til ;) du kan sagtens slippe for den den holder ikke i landsretten den de bruger der men vis man ikke strutter imod og ikke ved at de skal bevise din skyld og bare betaler så ses man som værende skylig i det danske retssystem sygt men sandt :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 00:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
Herminator skrev:
Så vidt jeg er informeret, så er det desværre også ulovligt bare at forsøge at tilegne sig stoffer.. Kan desværre ikke finde dokumentation for det nu, men man burde efterhånden kunne finde retssager der omhandler nettop denne problemstilling. Det lader til at være en taktik de er begyndt at bruge mere, altså at gå efter køberene.

vis de ikke har ændret i loven er det ikke ulovligt at købe stoffer af nogen art men det ulovligt at sælge og være i besiddelse af det. jeg har ha forstået ved det er at man syntes det synd for forbrugeren som har brug for hjælp til sit misbrug og derfor ikke har gjort den del ulovlig før du har det i din besiddelse. men det kan være ændret ellers er men bare begyndt at gå hårdt mod loven for at fælde flere uvidende personer


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team