Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 feb 2020 08:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2016 02:40
Indlæg: 24
Hej allesammen

Nu har jeg hørt 1000 undskyldninger omkring, hvorfor hash er steget så voldsomt det sidste stykke tid. Er der nogen herinde der kan give en ordentlig og ærlig forklaring?
Jeg er gået over til skunk lige pt. da det er billigere, men de begynder F..... også at tage mere end normalt.
Jeg bor i Midtjylland

1. Hvad betaler i for henholdsvis 10, 50, og 100gram go ryger? (Hvis i ellers kan finde det, kvaliteten er også faldene syntes jeg)

2. Hvad betaler i for henholdsvis 10, 50, og 100gram go skunk.

Håber nogen kan være behjælpelig med nogle reelle svar. På forhånd tak.


:peace: Ryg dansk, ryg dansk, sig nej til udenlandsk! Støt ikke banderne!

_________________
-RYG DANSK, RYG DANSK, SIG NEJ TIL UDENLANDSK. STØT IKKE BANDERNE!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
De har skærpet indsatsen mod smugling i Marokko og Spanien.

For nyligt blev en dansk bil stoppet med 17 millioner danske kr, som skulle hente hash til landet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2016 02:40
Indlæg: 24
Ok, kan det virkelig ha så stor en effekt??

Hvordan er priserne omkring Kolding?

:peace:

_________________
-RYG DANSK, RYG DANSK, SIG NEJ TIL UDENLANDSK. STØT IKKE BANDERNE!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis de konstant stopper sendinger så ja. Station 2 i går handlede om danske lastbiler der bliver stoppet med flere ton hash, så det må da kunne gøre en forskel.

I Kolding er priserne steget voldsomt. Førhen fik jeg 2-2,5g hash for 100kr, nu får jeg 1g. Plader har jeg hørt gå for mellem 7000 og 10000 hvis der skal være god kvalitet. De plader jeg har set til under 5000 har været noget virkeligt usselt ryger.

I Haderslev er der bogstaveligt talt helt tørt for røg næsten.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2016 02:40
Indlæg: 24
Det er det samme her Buttkraken! Ved du noget om skunk priser?

_________________
-RYG DANSK, RYG DANSK, SIG NEJ TIL UDENLANDSK. STØT IKKE BANDERNE!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Skunk priserne virker til at være nogenlunde det samme her, måske en smule dyrere

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 09:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
I Aarhus koster skunk det sædvanlige.
Typisk mellem 60-70kr, når man køber mindre mængder. 40-50,- ved større handler. Hashen i landet synes jeg har været ekstremt dårlig de seneste 2 år, og jeg vil råde alle til at ryge skunk, for det er bedre end nogensinde før, synes jeg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 10:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Synes det svinger lidt med skunken, det er som om at tørken og presset for at kunne levere gør at de er lidt mere large med at tørre deres skunk. Kvaliteten har været fin, men det bar bare ikke været helt tørt imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2020 13:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Snakkede men en sidste weekend og her er det værste tilsyneladende over.
Kvaliteten fin kostede dog ca 10 kr mere i indkøb, men ikke dyre end det gik til en 50 til slutbrugerne.
Det kommer self an på folks grådighed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2020 20:59 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
EU er begyndt at pumpe en masse penge i at holde flygtningene i Afrika og omegn, da det er ekstremt dyrt at have dem gående på kost og logi heroppe.

Hash priserne på Sjælland er fordoblet, hvis ikke 3 dobbelt. Og det er både ved køb af plader og klump salg.

FSO, hvor er du fra sådan ca? :mrgreen: :wink:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2020 23:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Vestjylland men handler nok mest om den manglende grådighed mht ham jeg kender.
Plus han kender manden.
Jeg ryger ik længere så har ikke været rundt og spørge de andre om det er en enlig svale.
Gider heller ikke skubbe det så er lykkeligt fritaget for alle tanker og bekymringer herom (ellers havde jeg været rundt og høre af) :wing:

Skrev dog med en af mine venner i en anden del af Jylland, der var priserne steget 10-20 procent. Så et eller andet sted tænker jeg, at de som handler gennem deres faste (venner) i det Jydske ikke bliver rullet så hårdt som på øen, hvor det ofte er mere random folk.
Tænker det er ved sådan mere tilfældige du oplever de voldsomme stigninger @kola?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2020 12:24 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg møder tårn høje priser og generelt lavt udbud overalt hvor jeg vender mig, desværre. Det er møg irriterende, for at sige det lige ud.

Og det er alt fra de tunge drenge der leverer til dem på gadeplan og folk på staden, alle klager over manglende forsyninger og leverancer der bliver taget af myndighederne.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2020 14:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Koalabjørnen skrev:
Jeg møder tårn høje priser og generelt lavt udbud overalt hvor jeg vender mig, desværre. Det er møg irriterende, for at sige det lige ud.

Og det er alt fra de tunge drenge der leverer til dem på gadeplan og folk på staden, alle klager over manglende forsyninger og leverancer der bliver taget af myndighederne.


Meget true. Jylland skulle være en smule bedre at finde noget i men altså.. Det ret gg.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2020 20:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Der skal vel etableres ny smuglerveje ud af Marokko før det vender igen.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2020 08:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
rygdansk skrev:
Ok, kan det virkelig ha så stor en effekt??



Yup! Langt størstedelen af hash i Danmark kommer fra Marokko.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team