Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 maj 2020 20:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Hej Svampedrenge og piger!

Jeg prøver mit livs første growkit af, og jeg har absolut ingen anelse om hvad jeg laver!
Har selvfølgelig læst op inden jeg gik igang. Men må indrømme at nu 3 uger efter dunk, har jeg svært ved at finde ud af hvad jeg skal kigge efter med mine utrænede bebrillede øjne!

Jeg har vovet at tage boxen ud af posen denne ene gang for at tage billeder, som jeg håber i vil kigge og kommentere på.
Svampene ser lidt fucked ud syntes jeg. Og har fundet noget via google der vidst bliver kaldet "Vert" "Verticillium" eller "Dry Bubble", hvis symptomer alle passer perfekt på hvordan min box ser ud.
Hvor skidt det så er ved jeg ikke rigtig. Håber på nogen med erfaring kunne give noget input :gud:

Kys og kram Tjallex

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2020 06:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Damn.

Ser nu jeg har posted i svampe emne, og ikke Dyrkning af svamp. Er der mulighed for at rykke mit post til dyrkning? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2020 10:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
de ser fine ud :) husk at tage sporeprint af en af dem :) jeg ville vente til den store åbner helt så du kan tage print fra den :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2020 13:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Mange tak Wonderfly :) Men er du sikker? :D Jeg er så bange hehe. Er det bare tilfældige mærkelige mutanter det hele?
Kan jeg bare plukke de største og smage lidt?
Ja jeg vil helt sikkert tage print. Men overvejede at gøre det næste flush, håbe på lidt mindre mongo :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2020 12:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Jeg synes også de ser helt fine ud, selvom de er vokset lidt spøjst, jeg ville ikke være bekymret :)

Har du en lyskilde de kan sigte efter?
Det er med til at få dem til at vokse mere lige op, det skal ikke være noget specielt lys, det kan bare være sådan en cykellygte til en 10'er


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2020 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Det er godt at høre :)

Posen står i en papkasse, med toppen af kassen åben, så der kun kommer lys ned fra oven.
Jeg har nogle af dagene haft hængt en cykellygte op, men jeg har brugt 3 nu, de løber tør efter et par dage :p

Ville sådan en lille rød/blå LED plantebelysning mon være godt?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team