Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 06:22 
Hejsa ^^ Jeg er begynd at udforske tor og "darkweb" og har fundet nogle rimelig gode tilbud på noget stof jeg gerne vil købe. problemet er bare jeg aner simplethen ik hvordan jeg får købt de skide Bitcoins eller hvordan man overhovedet gør?

Så tænkte på om der var nogen af jer derude der gør i samme projekt og måske kunne hjælpe mig?

Fortsat god dag :rocking:


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 07:43 
(( Hvis opslaget ikke er iorden kan admin bare slette. er helt ny herinde så ska lige lære tingene ))


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 08:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er diskuteret mange gange herinde efterhånden. Du burde nemt kunne finde nogle topics ved at bruge søgefunktionen.

Kort forklaring, du skal have en online Wallet (online pengepung) hvor du addresere dine bitcoins hen, når du så finder et marked du vil handle fra føre du dine coins fra din Wallet over på markedet.

Men søg søg søg! :D

Der er langt mere i det end jeg lige har fortalt her, men det er langt nemmere at læse nogle tråde herinde.

Der findes en dansk side hvor du kan købe bitcoins, er lidt i tvivl om jeg må linke til den. Men vores hovedstads navn indgår i sitet.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 08:45 
Bl0dpump skrev:
Det er diskuteret mange gange herinde efterhånden. Du burde nemt kunne finde nogle topics ved at bruge søgefunktionen.

Kort forklaring, du skal have en online Wallet (online pengepung) hvor du addresere dine bitcoins hen, når du så finder et marked du vil handle fra føre du dine coins fra din Wallet over på markedet.

Men søg søg søg! :D

Der er langt mere i det end jeg lige har fortalt her, men det er langt nemmere at læse nogle tråde herinde.

Der findes en dansk side hvor du kan købe bitcoins, er lidt i tvivl om jeg må linke til den. Men vores hovedstads navn indgår i sitet.


Må man ikke give links ud på dette forum? :?


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 10:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Vi giver ikke links til forhandlere af narko og tilbehør. Men altså tror ikke der sker noget ved: https://www.copenhagenbitcoin.dk/ ellers må en mod lige gribe ind.

Det skal dog siges at processen er lidt mere kompleks hvis man skal være anonym. Politiet kan godt tracke din overførsel hvis du køber bitcoins med dit kreditkort og overfører bitcoins til en standard wallet også overfører til markedspladsen.

Hvis du vil handle sikkert skal der flere steps til og de er for komplicerede til at jeg kan guide dig. Du skal boote din computer med styresystemet Tails. Overføre dine bitcoins til en electrum wallet. Sende dem videre til en tumbler tjeneste (det koster penge) også videre til markedspladsen. Undervejs skal du sørge for at javascript er slået fra. Når du så kommer ind på markedspladsen skal du sende din adresse til vendoren gennem PGP-kryptering. Stepsne hver især er ikke rocket science, men man får hurtigt brugt et par timer på at gøre det ordentligt. Især hvis man ikke kan finde ud at google sig frem til copenhagen bitcoins. Det er nok den allernemmeste del af hele processen.

Held og lykke, og husk at jo mere du bestiller jo større er risikoen for at politiet gider rode i din transaktioner. Større mængder kræver endnu mere sikkerhed, så bestil kun til eget forbrug med den her metode.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 10:40 
Hector Salamanca skrev:
Vi giver ikke links til forhandlere af narko og tilbehør. Men altså tror ikke der sker noget ved: https://www.copenhagenbitcoin.dk/ ellers må en mod lige gribe ind.

Det skal dog siges at processen er lidt mere kompleks hvis man skal være anonym. Politiet kan godt tracke din overførsel hvis du køber bitcoins med dit kreditkort og overfører bitcoins til en standard wallet også overfører til markedspladsen.

Hvis du vil handle sikkert skal der flere steps til og de er for komplicerede til at jeg kan guide dig. Du skal boote din computer med styresystemet Tails. Overføre dine bitcoins til en electrum wallet. Sende dem videre til en tumbler tjeneste (det koster penge) også videre til markedspladsen. Undervejs skal du sørge for at javascript er slået fra. Når du så kommer ind på markedspladsen skal du sende din adresse til vendoren gennem PGP-kryptering. Stepsne hver især er ikke rocket science, men man får hurtigt brugt et par timer på at gøre det ordentligt. Især hvis man ikke kan finde ud at google sig frem til copenhagen bitcoins. Det er nok den allernemmeste del af hele processen.

Held og lykke, og husk at jo mere du bestiller jo større er risikoen for at politiet gider rode i din transaktioner. Større mængder kræver endnu mere sikkerhed, så bestil kun til eget forbrug med den her metode.



Hej og tak for svar. Jeg har fundet den der copenhagen side men de har dsv udsolgt ligenu står der. Jeg har fundet frem til en tumbler der kaldes helix. og en wallet der hedder Exodus. Spørgsmålet er bare, er det nok jeg bare køber de btc's, overføre dem til wallet'n og tumbler dem? er det så safe to go?

Og det er en mængde af 10g er det betragted som stor mængde tror du?


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 11:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja, 10 g er meget for dem, hvis du snakker om hvide pulver stoffer (som mdma eller coke), er ret sikker på de vil mene det er mere end til eget forbrug.
Tumbling er et godt skridt på vejen, men hvis du gør alt hvad jeg skriver så er du mere safe. PGP kryptering er ret vigtigt også. Det kan tails hjælpe med som standard mener jeg. Men kræver jo at du gider forstå hvad det går ud på.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 11:30 
Hector Salamanca skrev:
Ja, 10 g er meget for dem, hvis du snakker om hvide pulver stoffer (som mdma eller coke), er ret sikker på de vil mene det er mere end til eget forbrug.
Tumbling er et godt skridt på vejen, men hvis du gør alt hvad jeg skriver så er du mere safe. PGP kryptering er ret vigtigt også. Det kan tails hjælpe med som standard mener jeg. Men kræver jo at du gider forstå hvad det går ud på.



Altså den side jeg er på er der noget der hedder PGP key som vendors har. som man kan indsætte i text boksen hvor man bl.a. skriver sin adresse, etc. er det det du mener ved PGP? Men vil da lige få researched det der tail der.

Hvad ville være en sikker mængde, hvis du skulle vudere? 5g? tænker jeg.


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 11:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
https://www.justitsministeriet.dk/sites ... toffer.pdf

Altså den der siger alm. bødetakster indtil 5 g kokain. Det vil sige at du nok maks kan bestille 4 g før at du risicikere en mere omfavnende efterforskning. Jeg tror man kan være heldig ved 5 g, men de gør et eksempel ud af tilfældige fund, så man kan også være uheldig at de går i dybden med ens sag.

Du skal også huske at vendoren kan komme til at veje forkert af og sende dig for meget (det sker selvfølgelig sjældent).

Du må selv finde vejledning til PGP kryptering, jeg aner ikke hvordan dit marketplace ser ud. Måske er der blevet implementeret PGP kryptering online siden sidst jeg kiggede på den slags sider. Men det handler om at sende en tekst som vendoren kan unlocke med sin personlige PGP key, men som er sværere for andre at bryde krypteringen på. Det vil sige at du skal generere en krypteret besked på baggrund af hans key. Han har så en anden key til at dekryptere den besked med. En key som ikke ligger offentligt.

Jeg er ikke ekspert på området, men jeg ville ikke personligt bestille mere end 4 g. (og har da heller aldrig selv gjort det, det er ren teori det her).

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 11:54 
Hector Salamanca skrev:
https://www.justitsministeriet.dk/sites/default/files/media/Pressemeddelelser/pdf/2007/Euforiserende_stoffer.pdf

Altså den der siger alm. bødetakster indtil 5 g kokain. Det vil sige at du nok maks kan bestille 4 g før at du risicikere en mere omfavnende efterforskning. Jeg tror man kan være heldig ved 5 g, men de gør et eksempel ud af tilfældige fund, så man kan også være uheldig at de går i dybden med ens sag.

Du skal også huske at vendoren kan komme til at veje forkert af og sende dig for meget (det sker selvfølgelig sjældent).

Du må selv finde vejledning til PGP kryptering, jeg aner ikke hvordan dit marketplace ser ud. Måske er der blevet implementeret PGP kryptering online siden sidst jeg kiggede på den slags sider. Men det handler om at sende en tekst som vendoren kan unlocke med sin personlige PGP key, men som er sværere for andre at bryde krypteringen på. Det vil sige at du skal generere en krypteret besked på baggrund af hans key. Han har så en anden key til at dekryptere den besked med. En key som ikke ligger offentligt.

Jeg er ikke ekspert på området, men jeg ville ikke personligt bestille mere end 4 g. (og har da heller aldrig selv gjort det, det er ren teori det her).


Okay, mange tak for svar :)


Top
  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 14:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tails hovedformål er forresten ikke PGP, det er bare en ekstra feature. Hovedformålet med Tails er at der ikke bliver lagret noget aktivitet på din computer når du bruger Tails. Det vil sige at du ikke behøves at smadre din computer hvis du bekymrer dig for besøg fra politiet, med tails er de primære beviser tilstede online. Hvis du blot installere TOR på windows, kan du godt regne med at computeren også kan være et bevis imod dig (sådan var det i hvert fald for et par år siden, ved ikke om TOR/windows kombinationen er optimeret siden da).

Igen skal det nævnes at alt jeg skriver skal tages med forbehold, jeg er ikke sikkerhedsekspert og har ikke læst mig særlig grundigt ind i sagerne. Jeg ved bare at der er danskere der er blevet afsløret fordi de manglede helt grundlæggende trin i deres proces. Og jeg synes det er vigtigt at tage højde for at politiet har nogen ret kyndige IT-eksperter til at efterforske sagerne, hvis de har brug for at statuere eksempler. For 5-10 år siden var det anderledes og nemmere at handle anonymt, fordi politiet ikke var ligeså dygtige dengang. De har uppet deres game og derfor skal man desværre sætte sig lidt ind i sagerne.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 17:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Grunden til jeg ikke ville linke er at trådstarter åbenlyst fortæller at formålet med køb af bitcoins er at købe knark - og dermed ville jeg ikke hjælpe yderligere.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 19:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Bl0dpump skrev:
Grunden til jeg ikke ville linke er at trådstarter åbenlyst fortæller at formålet med køb af bitcoins er at købe knark - og dermed ville jeg ikke hjælpe yderligere.


What, du vil IKKE hjælpe manden med at skaffe knark? Pffffft

Hvad faen er forummet så til for??? :- P

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Bitcoins
Indlæg: 23 maj 2020 21:56 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Bl0dpump skrev:
Grunden til jeg ikke ville linke er at trådstarter åbenlyst fortæller at formålet med køb af bitcoins er at købe knark - og dermed ville jeg ikke hjælpe yderligere.

Yes, vi befinder os mildes talt i et gråzone område her og af denne årsag lukkes tråden. Rrådstarter har vist fået rigelig hjælp. Du må finde flere guides, fx her på forum.
Psychedelia er stadig ikke et hjælpesite til at anskaffe narko, uanset hvor indirekte det måtte være.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team