Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2020 07:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2020 02:26
Indlæg: 5
Hej

Jeg er helt ny indenfor det her, men jeg leder efter noget som kan give mig et rus/afbræk fra hverdagen når jeg får brug for det somme tider. Med det så mener jeg, at jeg døjer en del med selvmordstanker osv, og kunne godt sommetider have brug for at komme væk for en stund

Jeg har følgene liggende i øjeblikket:

Preggabalin
Diazepam 5mg
Oxabenz 15 mg

Er der nogen som helst af disse som vil kunne give en, en rus der varer over noget tid. Her tænker jeg mindst en times tid. Evt. blandet med nogle andre typer stoffer/opiater, hvorhen jeg så lige skulle få fat i det henne

Hvad tænker I af eksempler?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2020 09:41 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hey :)

Hvis du ingen erfaringer har med stoffer, så kan du jo nøjes med at ryge et par stærke joints og se en sjov film til at få dine tanker på noget andet i situationen, det burde kunne dreje dit fokus et andet sted hen, i nogle timer.

Ingen grund til at kaste sig ud i et pille forbrug. Det er næsten altid der at det for alvor begynder at gå ned ad bakke.

Bed din familie om hjælp til at få kontakt psykiatrien/ en psykiater/ en psykolog.

Det er ikke normalt at have selvmords tanker, og er ikke noget man bare skal gå stille rundt med.

Held og lykke. Hold os opdateret:)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2020 11:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Har du disse præparater liggende, fordi du allerede er i behandling, eller går du rundt med de har tanker uden at modtage hjælp? :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2020 14:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2020 15:00
Indlæg: 1
Jeg har disse præparater liggende fordi jeg allerede er i behandling, men synes ikke jeg får så meget hjælp, som jeg måske kunne ønske at jeg fik. Det er derfor jeg så håber at der måske er en chance for at komme lidt væk, i form af et rus ind imellem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2020 16:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Maktite10 skrev:
Jeg har disse præparater liggende fordi jeg allerede er i behandling, men synes ikke jeg får så meget hjælp, som jeg måske kunne ønske at jeg fik. Det er derfor jeg så håber at der måske er en chance for at komme lidt væk, i form af et rus ind imellem


Hvis du ikke får den nødvendige hjælp og du mener du kan få bedre hjælp andre steder, så skal du gøre noget ved det. Sig det højt til folk omkring dig! Hvis du ikke selv er i stand til det, så fortæl dine forældre/venner eller en evt kontaktperson omkring tingene så de kan tage affære.

At slukke hovedet og tankerne med piller er en ekstrem dårlig løsning, det garantere jeg dig for. Du bliver enten hurtigt lidt for glad for pillerne eller du søger andre og bedre stoffer i længden. Man kan ikke fjerne problemer ved at slukke hovedet og tankerne.

Håber du får ordentligt hjælp, og ja hold os endelig opdateret! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2020 16:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Ville ikke søge en rus, når du går rundt med de tanker.

Nok ikke det svar du helst vil høre, men tjek Wim Hof og hans metode med vejrtrækningsøvelser. Vil du have det bedre på den lange bane, så vil jeg ikke anbefale, at bedøve dig selv med medicin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2020 19:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Synger sgu lige med koret her, eskapisme er en meget fristende men desværre en åh så ødelæggende coping mekanisme. Seriøst du risikerer bare at forværre din tilstand, med den ekstra bonus at du nu har et meget seriøst misbrug at tumle med. Please ikke gå den vej bro, jeg garanterer dig for at du kommer til at fortryde det så fucking grumt, da det slet ikke kan beskrives hvor NEDEREN det er at have et misbrug medmindre man selv har været der.
Når du går rundt og har det som du, ville jeg for alt i verden råde dig til at holde dig langt væk fra specielt opioider og benzodiazepiner (medmindre du selvfølgelig får dem på recept og bruger dem som anvist). De har et vanvittigt afhængighedspotentiale specielt når man er depri som dig, og når først man er hooked, så forvandles ens liv til en kamp der er umulig at beskrive til folk der ikke selv har været der. En kamp for livet vel og mærket. Og det bedste er: ens originale problem, altså det man flygtede fra, er stadig en stor smerte i ens liv, og det er muligvis forværret. Så man står faktisk bare værre stillet på alle parametre end før man begyndte sin eskapisme.
Please ikke gå den vej, det virker umiddelbart som den lette vej når man starter ud, i forhold til at finde sunde alternative coping mekanismer, men det ender virkelig utrolig hurtigt i et sandt personligt helvede.

Maktite10 skrev:
...derfor jeg så håber at der måske er en chance for at komme lidt væk, i form af et rus ind imellem

Det er her din fejl ligger - at du tror at det kun bliver "engang imellem". Det er utrolig svært at holde det til engang imellem når man har det så skidt som dig og specielt når man snakker om midler som benzoer og opioider. Jeg antager at det ikke kun er "engang imellem" at dit liv er hårdt, så du risikerer at trangen til at dæmpe smerterne vil være mere persistent og intenst end du måske lige går og tror.

Så nu kommer jeg med et lidt halv sketchy HR råd, men hvis du ABSOLUT skal prøve at flygte fra dit liv med stoffer "engang imellem", så indtag noget cannabis istedet. Det er stadigvæk ikke tilrådeligt, men et misbrug af cannabis er for de fleste langt mere håndterbart og mindre ødelæggende og hårdt end at udvikle et misbrug af opioider/benzoer. Jeg er bare bange for at hvis man har det så hårdt som du, så er det utrolig svært at undgå et misbrug. Så vil egentligt slet ikke råde dig til at indtage nogen rusmidler før du får det meget bedre, jeg vil istedet råde dig til at fokusere på at prøve på at gøre gode ting for dig selv, og bruge dit netværk til at støtte dig.

Seriøst jeg kan slet ikke understrege nok hvor farlig en leg du er igang med. Det er måske svært for dig at se nu hvor dit liv er så hårdt at du føler et behov for at flygte ("det kan umuligt føles værre end nu"), men du gør ærligt dit liv langt sværere og mere håbløst ved at udvikle et misbrug af "hård narkotika". Jeg har selv kæmpet med misbrug, depression og selvmordstanker osv, og det er virkelig ikke den vej du vil gå, kort sagt så hjælper det ikke, tværtimod. Kæmper stadig.

Jeg kan kun være enig i Bl0dpumps kommentar, du bliver nødt til at gøre opmærksom på at den hjælp du får ikke er tilstrækkelig! Selvom det føles håbløst, kan du godt få det bedre, men det kræver desværre at man selv aktivt arbejder på det. Og det er pisse hamrende hårdt, ubeskriveligt fucking hårdt.. Men jeg lover dig for at det er nemmere end at udvikle et misbrug oveni.

+1 på DDSITs, Bl0dpumps og Koalabjørnens kommentarer.

Jeg ønsker dig virkelig al det bedste, og håber at du får den rette hjælp og at du får det bedre så livet er mere håndterbart!
Vær stærk, brug folk omkring dig og ikke giv op!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 apr 2020 02:26
Indlæg: 5
Vil lige sige at Matis (denne bruger) og makite10 er de samme. Har noget auto-login og fandt så ud af at jeg allerede havde en bruger i forvejen


Jeg er lige blevet udskrevet fra den lukkede (bogstavelig talt), efter noget selvmordsforsøg med overdosis af forskellig piller. I den forbindelse blev jeg gjort opmærksom på st man kan blive en smule skæv af pregabalin. Er det noget I vil fraråde, eller hvad tænker I?

Jeg kan godt se det måske ikke er så godt med er rus. Desværre så frister det bare så ekstremt meget at kunne få et lille fravær fra hverdagen indimellem, især når det er svært. Jeg tænker jeg godt kan styre det, men samtidig prøver jeg og lytte til jeres råd, og kan godt se det måske godt kan være farligt at begynde ud med


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2020 14:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Benzoer og midler som rammer GABA-b som Pregabalin skal man være varsom med.

Du vil udvikle rigtigt hurtigt tolerance og på kort tid få abstinenssymptomer i form af mareridtsagtige delir og paranoiode vrangforestillinger, samt fysisk uro ala opiodabstinenser så det er ikke det værd og rusen er ikke engang særlig behagelig.

Tag en blanding af Bacopa, Rosenrod og Ashawagandha i store doser dagligt i en måned så er dine symptomer med stor sandsynlighed ikke-eksisterende. Skriv hvis du vil have hjælp til at finde det billigt i god kvalitet.

De øger nemlig seretonin naturligt, sænker kortisol, vækster nye synapser og øger din koncentration og hukommelse betydelig.

Hvis Benzoerne osv. fyldte et specielt hul hos dig og du føler at du mangler GABA generelt hvilket er mere og mere almindeligt så kan du tage en anden blanding som også vil hjælpe dig med at sove.
Passionsflower, Lemon Balm, Kava Kava, L-theanine, osv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team