Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Men Anima, mange kristne mener jo også at islam skal ødelægges f.eks. og påstår at de har gud på deres side. Betyder det at alle kristne er enige i den slags?

Hvis man skulle følge din tankegang, skulle man jo netop føre krig imod den amerikanske befolkning fordi deres regering forsøger at underlægge sig hele verden. Det holder ikke...

Du tænker kollektivt i stedet for at tænke individualistisk, og det er et af de steder kæden hopper af.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Det er ikke rigtigt det du siger<HR></BLOCKQUOTE>

Sorry, glemte at det du siger passer. Undskyld.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Det kan godt være at du kalder dig Muslim, men du skal bare vide at mange af dine med-Muslimer har ÉT mål og det er at overtage verden, de har selv tilkendegivet at det er de de ønsker, det er Præsterne fra deres hjemland som beordre mange af dem til at føre Jihad imod den vestelige verden, hvis du undersøger dine rødder så vil du også se at den måde Islam fik udbredelse i starten netop var ved erobring og Krig, det er et fast element i Islam det kan du ikke løbe fra, selv om du gerne ville tro noget andet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Lad venligst være med at generalisere! Bare fordi der er NOGLE der gør det, så er det ikke ensbetydende med at ALLE muslimer har det formål at udslette vesten. For helvede, hvis jeg havde den mening havde jeg gjort alt for at terrorisere Danmark og resten af Europa!

Jeg kender også en del muslimer der har noget imod USA, men det er af én grund: Støtten til Isreal. Og det er kræftedme ikke fordi det står i religionen. Undersøg venligst dine kilder, tak!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Lad venligst være med at generalisere! Bare fordi der er NOGLE der gør det, så er det ikke ensbetydende med at ALLE muslimer har det formål at udslette vesten. For helvede, hvis jeg havde den mening havde jeg gjort alt for at terrorisere Danmark og resten af Europa!

Jeg kender også en del muslimer der har noget imod USA, men det er af én grund: Støtten til Isreal. Og det er kræftedme ikke fordi det står i religionen. Undersøg venligst dine kilder, tak!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg generalisere ikke, jeg fortæller dig bare at der VIL ske en massiv angreb fra Muslims side imod vesten...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
aliaarhus > Hvis jeg skal give dig ét godt råd, så er det at ignorere Anima's angreb mod Islam. Det giver cirka ligeså meget mening som at se tv-prædikanten (sick).

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

underbygge mine teorier?

Det er lidt svært når man ikke selv har øje for hvordan udviklingen sker i verden og ikke kan følge mønsteret, vent og se så vil i se at jeg havde ret...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det der med at vi her i den vestlige verden vil blive overrendt af muslimske fundamentalister. Vil det ske i lige så alvorlig grad som den invasion der er ved og ske i mellemøsten, og resten af verden, af kristne fundamentalister? For så kan jeg godt forstå vi skal være bange, for det de/"vi" har gang i der er jo nådesløst.

-Satori

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
Det der med at vi her i den vestlige verden vil blive overrendt af muslimske fundamentalister. Vil det ske i lige så alvorlig grad som den invasion der er ved og ske i mellemøsten, og resten af verden, af kristne fundamentalister? For så kan jeg godt forstå vi skal være bange, for det de/"vi" har gang i der er jo nådesløst.

-Satori
<HR></BLOCKQUOTE>

Invasion af mellemøsten? hva søren fabler du om i dine tåger?

Vi snakker om et land som er blevet befriet (Irak) fra et af verdens mest sadistiske rædselsregimer... Jeg ved ikke lige hvad du forestiller dig i din lille fantasi verden, men jeg vil med glæde høre om den

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Forøvrigt så er der mange Muslimer som åbenlyst udtaler at ALLE (ægte) Muslimer støtter Osama Bin Laden og mange danske Muslimer er helt åbenlyse om at de foragter alt som er Dansk, så kunne man jo spørge hvad søren de laver i Danmark, er svaret ikke ret så indlysende? de vil selvfølgelig bare vente til de er nok, så de kan smide os andre ud...

Prøv at bruge tænkeren for just one minute...

Moderator
Brugeravatar

Det ville være det samme som at sige at alle kristne mennesker støtter G.W. Bush, og hvis ikke de gør det, så er de TERRORISTER!!!

Jeg tror at Saddam blev hjulpet lidt på vej til magten af CIA, ligesom et par andre diktatorer, såsom Pinochet og Shah'en i Iran for år tilbage. Og derfor mener jeg at det USA sammen med den vestlige moderne kristne verden er ved at påtvinge alle lande vores kultur. Kristne mener også at Muslimer er hedninge ligesom Muslimer mener Kristne er hedninge... Hadet går begge veje, og det er irrationelt. Du skriver også selv at had ikke fører noget godt med sig i din posts om ham der slog Mia ihjel... Hvorfor skulle det føre noget godt med sig at hade muslimer. Selvfølgelig er der mange muslimske fundamentalister som er lidt for ivrige i deres tro, men det er der fanme også mange kristne fundamentalister der er...

Og hvor menneskeligt synes du egentlig det er at tage folk til fange, som mistænkte, MISTÆNKTE, uden rettigheder til en advokat, eller et forsvar overheovedet.
Jeg siger ikke Saddam-regimet er godt, jeg siger at Bush-regimet er ligeså slemt!!!

-Satori

P.S. Og næste gang du kommer med et argument om at man bare tåger fordi man er uenig med dig, så tager jeg dig ikke seriøst længere, og besvarer ikke dine spørgsmål til mig... den slags beskyldninger og argumentbrug udviser, for mig at se, intolerance og useriøsitet.

[ 17 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
Det ville være det samme som at sige at alle kristne mennesker støtter G.W. Bush, og hvis ikke de gør det, så er de TERRORISTER!!!

Jeg tror at Saddam blev hjulpet lidt på vej til magten af CIA, ligesom et par andre diktatorer, såsom Pinochet og Shah'en i Iran for år tilbage. Og derfor mener jeg at det USA sammen med den vestlige moderne kristne verden er ved at påtvinge alle lande vores kultur. Kristne mener også at Muslimer er hedninge ligesom Muslimer mener Kristne er hedninge... Hadet går begge veje, og det er irrationelt. Du skriver også selv at had ikke fører noget godt med sig i din posts om ham der slog Mia ihjel... Hvorfor skulle det føre noget godt med sig at hade muslimer. Selvfølgelig er der mange muslimske fundamentalister som er lidt for ivrige i deres tro, men det er der fanme også mange kristne fundamentalister der er...

Og hvor menneskeligt synes du egentlig det er at tage folk til fange, som mistænkte, MISTÆNKTE, uden rettigheder til en advokat, eller et forsvar overheovedet.
Jeg siger ikke Saddam-regimet er godt, jeg siger at Bush-regimet er ligeså slemt!!!

-Satori

P.S. Og næste gang du kommer med et argument om at man bare tåger fordi man er uenig med dig, så tager jeg dig ikke seriøst længere, og besvarer ikke dine spørgsmål til mig... den slags beskyldninger og argumentbrug udviser, for mig at se, intolerance og useriøsitet.

[ 17 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er fuldstændigt UVIDENDE at sige at Bush regeringen er ligeså så slem som Saddams regime! Du har helt tydeligvis ingen ANELSE om hvilke rædsler som er blevet begået i Irak, den slags ting ville ALDRIG forekomme under ledelse af Bush regeringen.

For det andet så var det NETOP ikke USA eller vesten som fik Saddam på magten, derimod var det Kommunisterne som fik ham på magten, UNDERSØG dine kilder ordentligt næste gang... Hvis dine kilder er de venstreorienterede neo-pasifister så er det klart at du får den slags forskruede idéer.

Det er muligt at USA's tackling af sagen om fangerne på Cuba ikke er helt efter bogen, men nu skal du lige tænke på at der er tale om farlige terrorister iblandt som er villige til at tage deres eget liv blot de kan få en masse vantro (kvinder, børn, mænd det er underordnet for den slags fanatikere)

Og nu må du forøvrigt heller ikke få den fejlagtige tro at jeg hader Muslimer, det gør jeg ikke, jeg hader ikke nogen... Derimod så anser jeg dem som en seriøs trussel og vi er faktisk igang i hellig krig, Jihad, det er en kamp om ideologier og jeg kan GARANTERE dig for at Muslimer opfatter Budhister som MINDST ligeså vantro som Kristne og Jøder, så jeg forstår slet ikke hvorfor du støtter Islam med dine udtalelser på den måde som du gør.

Moderator
Brugeravatar

Ok, hør lige her. I USA er der stadig døddstraf, er det humant??? ... det er påvist at CIA bruger torturmidler til at få folk til at indrømme ting de ikke har gjort, dette sker oftest mod sorte... Jeg siger stadig ikke at Saddam-regimet er noget at se op til, men de rædsler der foregår under hans ledelse kan du sku bande på også sker i USA.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> ... Hvis dine kilder er de venstreorienterede neo-pasifister så er det klart at du får den slags forskruede idéer.
<HR></BLOCKQUOTE>

...hvis DINE kilder er de kristne fundamentalister så er det klart at dine idéer er så forskruede.

Jeg ved godt at muslimer ser på buddhister som vantro, men det gør kristne også, og videnskabsfolk osv... og det støtter jeg heller ikke... men jeg gider bare ikke vælge side ,..Alle fundamenatalister er ligeså forskruede, ligemeget om det er muslimer, hinduer, kristne, menneskerettighedsforkæmpere, og også buddhister. Men hvorfor er det kun muslimer vi skal frygte... jeg frygter dem ikke, jeg tror at hvis USA trækker sig ud af mellemøsten, palæstina bliver befriet, og sanktionerne bliver ophævet... så skal de nok passe sig selv dernede... uden at invadere os. For så vil de have den frihed, og det mere velstand og frihed dernede, så de ikke behøver komme herop og "true" (det ved jeg ikke engang om de gør, måske nogen få) os. Lad os da prøve det først, istedet for at krige som vi altid har gjort, for som du selv siger:
"Det har vist sig i hele menneskehedens historie at had og hævn ALDRIG føre noget godt med sig, andet end en uendelig cirkel af had, hævn og ondskab..."

Og

"Alt form for vold er forkert, især hvis den er planlagt, hævn løser ikke noget, det eneste som det gør er at dem som udføre det gør sig til lige så dårlige mennesker som ham."

Her siger du jo egentlig at ved det at vi kriger mod muslimerne fordi de vil invadere os, at så er vi jo ikke meget bedre end de er. Og det vil jeg give dig ret i... Hvornår bliver du enig med dig selv?

Jeg ser mange gode ting komme fra dig Anima, men din holdning overfor muslimerne modsiger den godhed, hvilket er ret irrationelt, og det mest irrationelle der findes er had.

-Satori

P.S.
Lidt rodet måske, men pointen fremgår...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Og nu må du forøvrigt heller ikke få den fejlagtige tro at jeg hader Muslimer, det gør jeg ikke, jeg hader ikke nogen... Derimod så anser jeg dem som en seriøs trussel og vi er faktisk igang i hellig krig, Jihad, det er en kamp om ideologier og jeg kan GARANTERE dig for at Muslimer opfatter Budhister som MINDST ligeså vantro som Kristne og Jøder, så jeg forstår slet ikke hvorfor du støtter Islam med dine udtalelser på den måde som du gør.<HR></BLOCKQUOTE>

hmm... skal jeg.... ehm...? nah... så bliver vi sgu aldrig færdige her...

Det er fuldstændigt UVIDENDE at sige at Bush regeringen er ligeså så slem som Saddams regime! Du har helt tydeligvis ingen ANELSE om hvilke rædsler som er blevet begået i Irak, den slags ting ville ALDRIG forekomme under ledelse af Bush regeringen.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg ville nu give ham ret, Anima. At opføre sig som Bush eller Saddam er irrelevant... fejlen er at man GØR det... fejlen at er man OVERHOVEDET tænker på at gøre det. Det kan godt være den ene opfører sig tåbligere end den anden, men det kan for fanden ikke være rigtigt at de opfører sig som små børn. Seriøst, hvis små børn havde den slags magt, og de var sure på hinanden, så ville det samme opstå - de vil nemlig ikke tænke sig om, og her vil jeg gerne ha lov til at sige: Velkommen til Bush og Saddams verden.

Du har selv set hvordan de små drenge i SFO'erne eller børnehaveklasserne opfører sig når de bliver hidsige på hinanden. Der er ingen kære mor - jeg ville vælge at sammenligne Bush og Saddam med den barnlighed der opstår mellem to små børn under et voldsomt skænderi. Sagen må overdrages til "de voksne" - og det er personer der ikke går ind for krig, og kan finde ud af dialog istedet for krig.

Undskyld den dårlige sammenligning, men fang pointen i det.

Og det vil jeg give dig ret i... Hvornår bliver du enig med dig selv?<HR></BLOCKQUOTE>

hæhæ.. true dat [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] lige mine ord.

/Edit: Nogle dumme stavefejl [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 17 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Psychedelia Gay Overlord

Tak for rapporten fra din rejse til fremtiden, men underbyg gerne dine påstande, i stedet for bare at lyde som om du er en profet Anima.

Psychedelia Gay Overlord

Satori ->
At påstå at USAs regering er lige så slem som Saddams styre er måske en kende overdrevet. Men, USA's regering gør sig skyldig andre former for forbrydelser end Saddam. Man skal dog passe på med sammenligninger.

Anima skrev:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Det er lidt svært når man ikke selv har øje for hvordan udviklingen sker i verden og ikke kan følge mønsteret, vent og se så vil i se at jeg havde ret...

- Hvis du ikke kan argumentere for dine synspunkter, så hold dem venligst for dig selv. Dette forum er til rationelle diskussioner, ikke til tros-spørgsmål.

Jeg er meget interesseret i en rationel begrundelse for det mønster du kan se. Jeg er dog ikke interesseret, hvis det er noget Gud har fortalt dig eller lignende.

Hvad angår krigen, så har jeg sagt det 1000000 gange: det er ikke et spørgsmål om hvem der er værst, eller om Saddam Hussein var en forbryder, eller lignende.

Alle er enige om at Saddam Hussein ikke er en person der fortjener en god ebhandling, med alle de forbrydelser han har på samvittigheden.

Problemet er bare at Irak ikke er USA eller DK, og derfor har tropper derfra intet at gøre dér. Der er ingen grund til at gå ind i den lange diskussion vi har haft før Anima, men jeg vil bare minde dig om hvad der er kernen i begrundelsen for at krigen var forkert, så du ikke falder tilbage i din bush-efterlignende "enten er i med os, eller osse er i imod os" retorik.

Moderator
Brugeravatar

Ja ok, point taken... Bush-regimet er nok ikke så slemt som Saddam-regimet.
Men det betyder ikka at Bush er en helgen. Og der bliver stadig brudt en masse basale menneskerettigheder i det land.

-Satori

Psychedelia Gay Overlord

Hej Anima,
du væver. Hvor er dine rationelle argumenter for at der er et mønster, samt at der er en overtagelse af verden i gang fra islamisk side?

Jeg har lagt nmærke til at du generaliserer groft, og ikke kun snakker om Al-Qaeda eller andre fanatikere, men derimod taler om islam som et hele. Det er fint nok, men ARGUMENTÈR for det tak.

Jeg accepterer kun rationelle argumenter, vil jeg minde dig om.

du skriver:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Forøvrigt så er det overhoved ikke det som er grunden til at Islam er ude på at overtage verden, de har prøvet i over 1000 år nu, deres våben er simpelt, indvandring og formering, der bliver simpelthen flere og flere af dem om 10 år så er der så mange at det vil være et meget stører problem end det er i dag, forøvrigt så synes jeg også at det er værd som en sidebemærkning at lægge mærke til hvor mange af disse 1. 2. 3. etc. generations indvandrer faktisk står for en væsentlig stører del af den Kriminalitet vi har i Danmark iforhold til deres antal, se nu bare på Voldsmose og Østerbro, hvis vi ikke tager os sammen så overtager de det fuldstændig, Danske beboere bliver truet til at flytte og problemet forsvinder altså ikke af sig selv, de har et mål og det mål det har de tænkt sig at gå efter, målet er overtagelse af Danmark (og andre Europæiske lande)...

- Så du mener at der sidder en islamisk centralkomité der planlægger at muslimer skal indvandre i f.eks. Danmark som et led i overtagelsen af verden? Hvis det er et "våben" som du siger, så er det en bevidst handling, og som sådan planlagt. Hvem planlægger det? Hvordan foregår det?

Du mener også at indvandrere med arabisk eller anden islamisk baggrund bevidst begår kriminalitet for at jage danskere ud af landet?? Du er úde på et sidespor.
men OK, du får da chancen for at forklare hvorledes det foregår.

Jeg har jo tit set at islamiske ledere forsøger at nå de unge hér i landet og forsøger at holde dem væk fra kriminalitet. Men når der er fredagsbøn, så forestiller du dig at imamen opfordrer til at gå ud og slå danskere ned, stjæle biler, osv???

Hvordan foregår den koordination imellem de individer der er en del af denne sammensværgelse?

Personligt frygter jeg lige så meget religiøse fanatikere som dig selv...

Mvh

In our memories
Brugeravatar

Nu skal du huske på at Islam er en fundamentalistisk religion i sig selv, Muslimer anser faktisk sig selv overlegen og den endelig sandhed fra Gud, grunden til at jeg ifølge dig generalisere er at der findes mange som kalder sig Muslimer men som når det kommer til stykket ikke er meget mere Muslimer end mange af dem som kalder sig Kristne er Kristne, en ægte Muslim er stærk i troen og er villig til at gå i døden for sin tro, jeg er også stærk i troen og jeg ved hvad jeg lever og hvad jeg vil dø for, mit liv er viet til min religion, men det man er nød til at tage i betragtning det er netop de respektive religioners historiske baggrund, set udfra visse fundamentale principper så kan man sige at Islam er udledt af jødedommen iogmed at de begge benytter Det Gamle Testamente som en af deres grundbøger, dog har Islam intet med Kristendom at gøre, selv om Kristendommen faktisk er den ægte efterfølger af Jødedommen og står således i midten, Islam er en fejltagelse, hvis du samtidig studere lidt nærmere så vil du finde ud af at Jødedommen som bekender sig til Jahve er en månegud, nærmere Elohim som genspejler de seks andre Elohim som virker fra solen, Jahve kan faktisk groft oversættes som
JEG ER, Islam er faktisk også en "måne-religion" blot et resultat af noget dekadent, noget som ikke har kunne følge med udviklingen, se blot mange mellemøstelige landes flag, ikke så få har halvmånen som symbol.
Kristendommen er Jødedommens retsmæssige efterfølger og er en sol-religion.
Der i mange tusinde år været en helt fundamental konflikt imellem ideologien i Islam og Kristendommen og det er en konflikt som ikke kan ignoreres og som fortsætter, eftersom der ER både Muslimer og Kristne som er ægte religiøse og stærke i troen og vi kæmper for det som vi har kært og som vi opfatter som hvores livs-opgave.
Blot er vi Kristne (ægte) mere humane, vi tror ikke på rigtigheden af at sprænge sig selv i luften og dræbe kvinder og børn, eller tilbedelse af "terrorist-profeter" som Osama Bin Laden, derimod så er vi interesseret i at rede alle menneskers sjæle, eller ihvertfald så mange som muligt og ikke blot at tro at vi ved at dræbe vantro kommer i himmelen og får 72 jomfruer, oh, hvilken egoisme at tro det... Alle mennesker er et resultat af noget gudommeligt, men samtidig så erkender vi at det onde findes og at det gerne vil trække mennesker til sig så det kan fordærve deres sjæle, en af disse onder er Islam.
Det er ikke noget jeg siger for at reklamere for min tro blot for at vise dig hvilke forskelle der er imellem ægte troende i de to respektive religioner.

For at vende tilbage til sagens kerne, dem som planlægger denne indvandring er de Islamiske Mula'er og religiøse ledere og målet er netop at skabe en stor mængde af desillusionerede unge indvandre i de europæiske lande som samtidig netop på grund af deres situation er nemme ofre for manipulation og hjernevask af de Islamiske præster som findes i Danmark, i er gode nok, i skal bekæmpe de vantro Danskere etc.
Det er altså noget som bliver planlagt i de Islamiske lande og decentralt videre forarbejdet i mindre ekstremistiske Islamiske foreninger i Danmark ledet af Muslimske ledere, nu var der jo også sagen med den skole som undervidste børnene i at jorden ikke var rundt og at man ikke måtte sige svin, nisse og andre Danske folkelige udtryk, kan i ikke se at det som der er igang er den rene hjernevask og desto mere desillusionerede de unge er desto nemmere er de at forarbejde...

Psychedelia Gay Overlord

Hej Anima,
det dér er noget forbandet pjat. Du skal nu forklare mig PRÆCIS hvordan der bliver planlagt at 2. generationsindvandrere skal stjæle biler, og lignende. Hvem der står bag dette, og du bedes venligst bevise det med henvisning til dokumentation. Tak.

Jeg ser igennem med dit religiøse vrøvl i denne post..men husk venligst, jeg vil KUN SE RATIONELLE DISKUSSIONER herinde. Tak.

Mvh

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Anima:
Jeg ved ikke hvor fra du har det lort du i øjeblikket sidder og fyrer af.

Du siger at du ikke generaliserer (i dette emne og de andre emner), men din sidste post inden dankdawg's post beviser rent faktisk at du lyver.

Jeg ved slet ikke hvor du har al det der fra, og jeg synes slet ikke du skal udtale dig om sådan nogle ting - det er okay at du nævner det, men det er forkert at gøre det på dén måde... du har åbenbart sat dig så ekstremt meget ind i min religion, at du åbenlyst kan fortælle mig og de andre brugere herinde, hvordan hver ENKELTE muslim opfører sig i verden. Og det er en generalisering i sig selv, og hvis du ikke kan se og indrømme det, så vil jeg gerne have lov til at erklære dig for blind.

Du siger at du ikke har noget mod Islam, men det viser din post tydeligt at du har. Endnu en modsigelse af dig selv.

Jeg gider egentlig heller ikke analysere og svare på dine posts om det emne mere. Det eneste der åbenbart skal til, er at ignorere dine meningsløse og tomme argumenter. Jeg synes det er noget LORT at du kan fyre så meget pis af - og jeg vil ikke nævne hvad jeg synes er pis, for så bliver diskussionen længere, og jeg vil som sagt ikke rigtigt kommentere dine posts herinde mere.

Du fortæller også hele tiden, at vi skal lytte til hvad du siger, og tro på det du siger, for i sidste ende er det dig der vil få ret. Jeg ved ikke hvornår du vil få ret, men jeg ser frem til den dag...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Hej Anima,
det dér er noget forbandet pjat. Du skal nu forklare mig PRÆCIS hvordan der bliver planlagt at 2. generationsindvandrere skal stjæle biler, og lignende. Hvem der står bag dette, og du bedes venligst bevise det med henvisning til dokumentation. Tak.

Jeg ser igennem med dit religiøse vrøvl i denne post..men husk venligst, jeg vil KUN SE RATIONELLE DISKUSSIONER herinde. Tak.

Mvh
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg tror du misfortolker, jeg siger ikke at de unge direkte opfordres til at begå kriminalitet, det jeg vil sige det er at de kommer fra områder og kulturer hvor moral ikke er på samme udviklings niveau som her og at de derfor er generelt utilpassede iforhold til det Danske samfund, samtidig så mener jeg at forældrene også har en stor del af ansvaret eftersom mange af dem netop fastholder deres egne kulturelle normer og samtidig indgir deres børn en generel afstandtagen iforhold til de normer som er gældende i Danmark, dette gør netop at mange af disse unge 2. 3. 4. etc. generations indvandrer bliver splittede individer som har svært ved at finde sig til rette i samfundet, dette forårsager at de kommer ud i kriminalitet og falder ned i en negativ social glidebane, når så først dette sker så vil de være nemme ofre for Muslimske yderliggående grupper som bevidst opsøger og optager disse utilpassede unge, det er der det store problem ligger og det er samtidig en del af planen for invasionen af de vestelige kultur værdier, det er netop til disse ynderliggående Muslimers fordel at de unge kommer ud i situationer som gør at de vanskeligt lader sig indgå som en integreret del af det Danske samfund og samtidig er utilpassede, utilfredse og meget nemme ofre for værge kampagner til ektremistiske foreninger som kun har til formål at undergrave og underminere det Danske samfund.

In our memories
Brugeravatar

Det er ikke så simpelt enda.

Nu skal vi tænke på at Jesus var Jøde og at han boede i de Israelske områder, derfor så synes jeg på ingen måde at Israel skal trække sig ud og overlade landet til de vantro...

Forøvrigt så er det overhoved ikke det som er grunden til at Islam er ude på at overtage verden, de har prøvet i over 1000 år nu, deres våben er simpelt, indvandring og formering, der bliver simpelthen flere og flere af dem om 10 år så er der så mange at det vil være et meget stører problem end det er i dag, forøvrigt så synes jeg også at det er værd som en sidebemærkning at lægge mærke til hvor mange af disse 1. 2. 3. etc. generations indvandrer faktisk står for en væsentlig stører del af den Kriminalitet vi har i Danmark iforhold til deres antal, se nu bare på Voldsmose og Østerbro, hvis vi ikke tager os sammen så overtager de det fuldstændig, Danske beboere bliver truet til at flytte og problemet forsvinder altså ikke af sig selv, de har et mål og det mål det har de tænkt sig at gå efter, målet er overtagelse af Danmark (og andre Europæiske lande)...

Guess what... vi har kun EN nation til at rede os, ja nemlig USA...
Men ligegyldig hvor meget foragt i har for USA så er Islam IKKE nogen allieret imod USA, snarer er det en forværing, den bedste løsning er netop at lade USA være en hjælp og være med til at løse problemet, når så problemet er løst så kan vi koncentrerer os om USA... Men som det er nu så har vi en fælles modstander og hvorfor skændes som små børn når vi istedet for kan være fælles om at elimenere denne trussel sammen.

Det har intet med krig at gøre at vi tager problemt alvorligt og tager visse forholdsregler, derimod er det selvforsvar at vi kæmper for det vi har kært, hvis man så siger at man ikke har sit land eller sim kultur kær, ja så burde man måske ikke være her, men måske i Iran eller lign.

[ 18 Juli 2003: Besked ændret af: Anima ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]