Hej Anima,
du væver. Hvor er dine rationelle argumenter for at der er et mønster, samt at der er en overtagelse af verden i gang fra islamisk side?
Jeg har lagt nmærke til at du generaliserer groft, og ikke kun snakker om Al-Qaeda eller andre fanatikere, men derimod taler om islam som et hele. Det er fint nok, men ARGUMENTÈR for det tak.
Jeg accepterer kun rationelle argumenter, vil jeg minde dig om.
du skriver:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Forøvrigt så er det overhoved ikke det som er grunden til at Islam er ude på at overtage verden, de har prøvet i over 1000 år nu, deres våben er simpelt, indvandring og formering, der bliver simpelthen flere og flere af dem om 10 år så er der så mange at det vil være et meget stører problem end det er i dag, forøvrigt så synes jeg også at det er værd som en sidebemærkning at lægge mærke til hvor mange af disse 1. 2. 3. etc. generations indvandrer faktisk står for en væsentlig stører del af den Kriminalitet vi har i Danmark iforhold til deres antal, se nu bare på Voldsmose og Østerbro, hvis vi ikke tager os sammen så overtager de det fuldstændig, Danske beboere bliver truet til at flytte og problemet forsvinder altså ikke af sig selv, de har et mål og det mål det har de tænkt sig at gå efter, målet er overtagelse af Danmark (og andre Europæiske lande)...
- Så du mener at der sidder en islamisk centralkomité der planlægger at muslimer skal indvandre i f.eks. Danmark som et led i overtagelsen af verden? Hvis det er et "våben" som du siger, så er det en bevidst handling, og som sådan planlagt. Hvem planlægger det? Hvordan foregår det?
Du mener også at indvandrere med arabisk eller anden islamisk baggrund bevidst begår kriminalitet for at jage danskere ud af landet?? Du er úde på et sidespor.
men OK, du får da chancen for at forklare hvorledes det foregår.
Jeg har jo tit set at islamiske ledere forsøger at nå de unge hér i landet og forsøger at holde dem væk fra kriminalitet. Men når der er fredagsbøn, så forestiller du dig at imamen opfordrer til at gå ud og slå danskere ned, stjæle biler, osv???
Hvordan foregår den koordination imellem de individer der er en del af denne sammensværgelse?
Personligt frygter jeg lige så meget religiøse fanatikere som dig selv...
Mvh