Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2020 04:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Hey! Jeg har lige et par spørgsmål efter en feta tur.

Jeg har natten fra fredag til lørdag suget omkring 1,5g med en lille smule alkohol. Fik godt nok nogen synsforvrængninger i løbet af natten (omkring klimaks agtigt.) også vanvittigt hjertebanken. Nu ligger jeg så i min seng og kan slet ikke sove, har haft små lure hvor jeg så vågner vær 15 minut. Mega frusterende. Jeg har fået mig lidt mad og massere af væske. Kan der sidde rest i næsen som jeg så har “indtaget” når jeg har snøftet?

Sover forhåbentligt når i svarer på den her :eyes:

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 11:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ej, det tror jeg ikke - angående om der sidder rester i næsen. Men altså du har indtaget 1.5g amfetamin, så tror da fanden du ikke sover optimalt. Det er en ordentligt dose!

Nu har jeg læst nogle af dine andre post også, og det tyder da lidt på at du måske indtager for mange stimulanser på for kort tid.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 14:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Bl0dpump skrev:
Ej, det tror jeg ikke - angående om der sidder rester i næsen. Men altså du har indtaget 1.5g amfetamin, så tror da fanden du ikke sover optimalt. Det er en ordentligt dose!

Nu har jeg læst nogle af dine andre post også, og det tyder da lidt på at du måske indtager for mange stimulanser på for kort tid.


Planen var faktisk slet heller ikke at suge så meget. Men da 2 store poser var tomme sagde min kammerat “så har vi sgu taget 8g hehe” og vi var 5 personer. Måske har jeg faktisk taget mere da jeg lavede alle snitter og også skrabede og indtog alle rester.

Ift. søvn igen så er det stadig noget lort. Da klokken blev 8:45 cirka efter jeg havde postet faldt jeg endelig i søvn. Er så lige vågnet her 5 timer efter :shock:

Men kan da endelig godt se i bakspejlet at jeg faktisk burde skrue lidt ned for stimulanserne. Har endelig også aftalt med mig selv ikke at suge før nytår igen.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 15:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Pyha kan godt huske hvordan det var at være ung og (dum) det er sku svært at stoppe før posen er tom og av hvor det svier bagefter. Lyder som en god plan og vente til nytårs aften og give den gas der.
Gør du det for tit, vil mere bare have mere og så fedt er det ikke og sniffe amfetamin for at kunne foretage sig ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 15:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Citat:
Gør du det for tit, vil mere bare have mere og så fedt er det ikke og sniffe amfetamin for at kunne foretage sig ting.


Amen kunne jeg godt forestille mig. Har førhen haft sådan at det eneste der fik mig gennem ugen var at der var den her narko pause i weekenden. Så har også skruet ned på hvor ofte jeg indtager noget :)

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder som et sidespor, men lyder også til du er klar over det. Bare handl inden det er for sent.

Jeg har det nogle gange som om, at når jeg er sober, så er min hjerne en gigantisk god smartphone, der bare dur. Efter stimulansture kan jeg godt få det sådan lidt, at min hjerne bliver forvandlet til en langt ældre model af telefon, hvor alt går langsommere - især at lade batteriet op.
Så hvis jeg var dig, ville jeg lige tage at passe på min hjerne. Den skal ikke degraderes alt for meget ;)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 17:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
spaffeh skrev:
Jeg har det nogle gange som om, at når jeg er sober, så er min hjerne en gigantisk god smartphone, der bare dur. Efter stimulansture kan jeg godt få det sådan lidt, at min hjerne bliver forvandlet til en langt ældre model af telefon, hvor alt går langsommere - især at lade batteriet op.


Har det på samme måde tit. Jeg tager altså ikke narko ligeså ofte som jeg har gjort. Jeg vil sige pt. maks 2 gange om måneden.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 17:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Forresten, hvor længe kan jeg regne med den her vanvittige hjertebanken? trods alt 30 timer cirka siden jeg sidst indtog noget :hm:

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 19:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Sikkert en dag eller fire endnu - det er nær umuligt at sige, og det vigtigste er i min optik at prøve at finde ro. Lav vejrtrækningsøvelser (nosebreathe derudaf), gå nogle ture, få god mad og vigtigst af alt god søvn. Eventuelt dyrk motion hvor du fokuserer på at trække vejret gennem næsen.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 21:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
spaffeh skrev:
Sikkert en dag eller fire endnu - det er nær umuligt at sige, og det vigtigste er i min optik at prøve at finde ro. Lav vejrtrækningsøvelser (nosebreathe derudaf), gå nogle ture, få god mad og vigtigst af alt god søvn. Eventuelt dyrk motion hvor du fokuserer på at trække vejret gennem næsen.


Shit manner, bliver en lang uge i skolen :eyes: Kan sgu godt mærke jeg ikke skal have ligeså meget til snuden næste gang. Fik nemlig virkelig vilde synsforvrængninger der om natten, altså vi snakker så næsten alt dobbelt og alt udover det jeg kiggede på var helt ude af fokus. Ville lige læse lidt på hvorfor jeg havde det sådan men da jeg begyndte at læse bevægede alt tekst sig. Normalt læser jeg 400 ord i minutet cirka og jeg læste en tekst på 900 ord og tror jeg brugte 30 min.

Da jeg sad og spiste aftensmad idag med de gamle begyndte det hele at snurre en smule og jeg begyndte at få paranoia om de mon nu kunne se på mig at havde taget, hvilket ikke giver mening for er jo ikke påvirket. Det er jo på tømmermænende derfra.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 22:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
De der syns forvræninger kommer når man overdoser


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 22:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Ja det var også det jeg læste mig frem til.

Ville det hjælpe at tage en dolol til at sove på iaften?

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 22:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Næppe dolol virker nærmere opkvikkende har du en benzo så er det bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 22:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Har sgu ikke noget, bare en fra snappen der sælger dols. Har ingen på mobilos der sælger benzoer dsv. Så må jeg jo bare tage straffen af at hygge for meget.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Sæt den her eller en af de andre af ham på repeat det har før hjulpet mig
Sluk lys og i seng selv gerne med noget varmt ved fødderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Hvad med alkohol? det faktisk mest for at prøve at slukke alt tankemyldren.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Os en mulighed gerne en kombination med det ovenstående


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Så en 4-5 øl, sluk lyset og læg sig godt tilrette og sørge for varme ved føderne?

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Og lyt til teksten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2020 23:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Hvad for en tekst?

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team