Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2020 23:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
https://m.youtube.com/watch?v=J3fG6kF1zKo

Fik den ikke lige med før


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 00:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Tak champ, snupper et bad og så går jeg til køjs! Du må sove godt når du kommer der til Fso :)

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 07:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Fik du sovet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 10:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Ja fik 6 timer, vågnede dog 5-6 gange i løbet af natten. Kan dog mærke idag hvor træt jeg er så ser frem til at gå tidligt i seng og bare få sovet.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 10:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Troede faktisk dagende hvor man ikke kunne sove var de værste... Har dog lige fundet ud af jeg er ved at falde sammen af træthed og klokken er kun 10 :shock: Har først fri fra skole klokken 15:15 og inden jeg er hjemme er klokken 16.... Shit mand, der skal sku kæmpes for at holde sig vågen.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2020 11:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
UngNisse skrev:
Troede faktisk dagende hvor man ikke kunne sove var de værste... Har dog lige fundet ud af jeg er ved at falde sammen af træthed og klokken er kun 10 :shock: Har først fri fra skole klokken 15:15 og inden jeg er hjemme er klokken 16.... Shit mand, der skal sku kæmpes for at holde sig vågen.


Det er også en af grundene til at amfetamin ikke skal misbruges i den skala, det ødelægger simpelthen for meget - ikke kun fysisk, men også ens hverdag. Og det oplever du jo så nu :D

Men hva’ faen vi alle har nok været der - det vigtigste er bare man lære af det! :wink:

Håber du kommer godt igennem dagen, og er på normalstadie imorgen igen. Husk at forkæl dig selv med rigeligt god mad! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2020 00:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Tirsdag er altid den væreste dag at komme igennem.

Amfetamin virker ret lang tid. jeg vil næste vurderer at det virker 12-15 timer. Så jeg tager for det meste amfetamin lige når jeg står op om morgenen. kl 08/09-stykker, så kan jeg sover ved 24-01 tiden hvis det skulle være. Jeg prøver at undgå at tage det efter middag, da jeg også har svært ved at sove hvis jeg kommer for sent i seng. Også det også vigtigt at holde doserne nede, da det både er med at gøre det mindre skadeligt og skadesvirkningerne udover selve amfetamine bliver også minimeret.

Lad være med at bruge amfetamin som f.eks alkohol. Hvor man skal drikke konstant for at holde rusen igang. Det er det simpelthen ikke velegnet til. Tag 1 og max 2 doser hvsi det er nødvendigt. Også lade vær med at tage mere. Jeg ved godt det er fristende at tage en streg vær halve time. Men det er først der, det virkelig skadeligt

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team