Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 07:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2-cb
Indlæg: 17 nov 2020 21:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hej Psychedelia.

Jeg skriver på vegne af en af mine venner, som har fået fat i noget 2-cb i pilleform, og så tænkte jeg på, må man gerne smide et billede op af pillerne, så man kan få hjælp til identificering? Så man ved om nogen har erfaringer med præcis dem han har fået?

Det er ihvertfald en “blid” lyserød farve, nærmest mest over i laksefarvet agtigt. Den er formet som en af de der svampe man ser i Mario spillene. Man kan dele den over i to og så står der bag på “20mg” og 1UP

Hvis nogen har erfaring med dem, eller ved hvad de måske ellers indeholder (ikke fordi de nødvendigvis gør, men det gør nogle piller jo), så ville vi være glade for svar :rocking:

:peace:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2-cb
Indlæg: 18 nov 2020 09:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du kan bare smide et billede op. Jeg vil foreslå at tjekke pill reports

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2-cb
Indlæg: 24 nov 2020 16:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
den eneste måde at være sikker er at købe et test kit og så teste dem så du kan se hvad der er i. vis det ikke lige ligger først for at bruge ca 30 pund + forsendelse til et ordenligt test kit kan du købe almindelige test kit jeg vil dog ikke lige hænges op på om man kan få dem til 2-cb ellers så det som buttkraken skriver


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2-cb
Indlæg: 29 nov 2020 23:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Tak for svar, begge. :rocking:

Han fik dem vist testet, og der var 2-cb i. Vi var bare interesseret i, om der var andet i pillerne også.

Kan ikke rigtigt finde ud af at ligge et billede op. Måske fordi jeg bruger min mobil til at gå på psychedelia, men i løbet af ugen får jeg nok smidt et billede op af dem. Skal have købt ny pc snart


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2-cb
Indlæg: 30 nov 2020 01:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Det lyder præcis som dem jeg købte for 2 uger siden. Der stod 20 mg og 1up bagpå. Det var en underlig rød laksefarve som du beskriver, og så lignede det en figur fra Mario. Jeg fik testet mine, og de viste sig at være 2cb, og de virkede også som 2cb sjovt nok :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team