Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 dec 2020 10:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 nov 2020 09:52
Indlæg: 2
Opslaget slettet


Senest rettet af SLETTET 2020 29 dec 2020 13:05, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2020 11:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hej - det lyder spændende, især med din baggrund som psykoterapeut! Er det udelukkende svampe I opererer med, eller kunne mdma evt benyttes? Jeg spørger bare af ren nysgerrighed =) Har din kone også en interessant baggrund? - ikke at det er nødvendigt, men det lyder spændende med din! Der har været lidt skriverier om kvaksalvere og sitters der ikke rigtigt har magtet opgaven, hvis lokummet virkelig har brændt, så sund skepsis må forventes=) tænker ikke der er anmeldelser at finde ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2020 15:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 nov 2020 09:52
Indlæg: 2
Hej tak for spørgsmålet

Vi har valgt svampe da det for os er vigtigt at der er en historie bag som i dette tilfælde bygger på den nordiske mytologi, hvor også der ligger en særlig evidens bag behandlings effekten og samtidig indeholder færrest bivirkninger.
Men helt generelt afholder vi os fra produkter der kombineres med MOA-inhibitors da bivirkningerne her kan være ganske omfattende hvis man som os har passeret midtvejs gennem livet... :-)

jo vi har begge erfaring med forskellige terapiformer.

Du har ganske ret, selv om navnet peger i den retning så finder du nok ikke trip-sitters på tripadviser, men der er dog mange gode unge sitters der ude, som ofte har beskæftiget sig med en langt bredere vifte af psykedeliske stoffer, og har måske også en breder tilgang, hvilke kan være en absolut fordel.

Vi hører nok til den ældre generation, hvor fokus ikke er på bredden men dybden af rejsen. Vi ser rejsen som en døråbner og den efterfølgende dialog og arbejdet som det der for alvor ænder på vores natur.

:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 10:14 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Hej og velkommen,
Psychedelia.dk er ikke interesseret i at agere reklamesøjle for Jeres terapivirksomhed og derfor har jeg allerede redigeret noget ud af dit første indlæg.
Vil du derimod svare på spørgsmål her i plenum skal du dog naturligvis være velkommen til det.
Jeg vil henstille til, at du redigerer den originale post og gør det tydeligt, at folk blot kan skrive eventuelle spørgsmål her i tråden, hvor du vil besvare dem. Hvis det ikke er tilfældet vil jeg låse tråden som reklame inden for de næste par dage.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 11:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Frugthat skrev:
Hej og velkommen,
Psychedelia.dk er ikke interesseret i at agere reklamesøjle for Jeres terapivirksomhed og derfor har jeg allerede redigeret noget ud af dit første indlæg.
Vil du derimod svare på spørgsmål her i plenum skal du dog naturligvis være velkommen til det.
Jeg vil henstille til, at du redigerer den originale post og gør det tydeligt, at folk blot kan skrive eventuelle spørgsmål her i tråden, hvor du vil besvare dem. Hvis det ikke er tilfældet vil jeg låse tråden som reklame inden for de næste par dage.

Tak. Stoffer har ikke brug for mere mysticisme fra mytologi eller selvudråbte shamaner.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 22:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Frugthat skrev:
Hej og velkommen,
Psychedelia.dk er ikke interesseret i at agere reklamesøjle for Jeres terapivirksomhed


:tnx:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 22:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Kaktus Klausen skrev:
Tak. Stoffer har ikke brug for mere mysticisme fra mytologi eller selvudråbte shamaner.


Word!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 23:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Syntes da netop, at det var befriende, at dette ikke var selvudråbte shamaner - men netop folk med en interessant baggrund, der tilbyder seriøs guidning, med noget at have det i.. Kan slet ikke se hvorfor der hates på det..? At psy.dk ikke skal være reklamesøjle kan der til gengæld være noget om. =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2020 23:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det var vel også det der var i indlægget - en fin reklame.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team