Hey BRB
Mht. hvad man kan sammenligne det med, så er ting som meskalinkaktus og psilocybinsvampe ikke helt ved siden af. Jeg ved ikke om du har prøvet nogen af delene, eller hvad du ellers har prøvet, så det er lidt svært at foreslå et sammenligningsgrundlag, hvis ellers der er noget. Jeg vil i give noname helt ret i at du kan ikke sammenligne det med ecstasy.
Nu skriver du at du vil prøve det sammen med andre som også har prøvet det før. Jeg vil anbefale at I ikke er for mange, 2 er det bedste antal, og det er bedst hvis mindst der er mindst 1 af de tilstedeværende som har prøvet det nogle gange.
Hvad angår priser, så er vi(moderatorerne i syntetiske drugs-forummet) for nylig blevet enige om at vi ikke vil have pris-diskussioner her i forummet. Der vil i løbet af nogle dage blive postet et lidt mere detaljeret sæt retmningslinier for dette forum, det skal bare lige skrives først.
Men jeg vil da godt lige nævne at du da i hvert fald skal fjerne et nul fra det eksempel du giver, ellers bliver du da snydt så vandet driver, hvis da ikke det er ren krystal vi snakker om, hæhæ. Og så stopper vi iøvrigt prissnakken her, ikke? Taaaaark!