Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 nov 2021 14:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2014 12:48
Indlæg: 97
Hej psychedelia

Jeg skal til Tam Tam (mindre Elements, hvis folk ikke kender) her d. 3. December.

Jeg er lidt i et dilemma om hvilken substans jeg skal være påvirket af, da jeg ikke føler MDMA skal være indblandet denne gang.
Til sidste Tam Tam skulle vi have taget MDMA + Keta, men jeg endte med som den eneste at droppe MD’en, da jeg ikke følte for det og jeg havde en rigtig god oplevelse kun på Ketamin.

2C-B er rigtig meget i mine overvejelser, men jeg har bare ikke prøvet det før.
Har massere af erfaring med MDMA og også en del med LSD. Candyflip et par gange og det er hvad jeg kan se hvad folk sammenligner det lidt med.
Ved bare ikke om det er for åndssvagt at gøre det som 1st time sådan et sted med mange mennesker.
LSD og Ketamin er også i mine tanker.

Hvad er folks erfaringer og holdninger til 2C-B? - og gerne oplevelser til events. Eventuelle egne go-tos hvis folk tager til events :D

På forhånd, tak! Ha’ en dejlig dag’ :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2021 16:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Yes. Bare kør på med 2cb'en. Det kan være noget kaotisk på come up, så der ville jeg personligt nok lige have en kammerat ved min side (ogsaa pga. lokationen), men derefter så er du bedste venner med dansegulvet. Et at mine favorit stoffer til det formål.

Go' tramperfest. :joint:
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2021 18:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2014 12:48
Indlæg: 97
Fedt mand, jeg har også lidt overbevist mig selv.
Jeg ved ikke om dette er "lovligt" at diskutere her, men så må en admin lige slette dette svar.

Jeg kan tilsyneladende få fingrene i Golden Lion på 20mg stykket og Griffin på 24mg.

Hvad synes du om doser? Hvad har du selv erfaringer med?
Er ret tolerant overfor det meste, LSD, MDMA, Ketamin osv u name it. Ikke at de kan sammenlignes.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2021 18:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
20 mg burde være helt fint. Du kan altid redosere. Min erfaring er, at der nok er en lille smule mindre 2cb i piller end der bliver angivet (2-3 mg mindre).

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team