Tak for svar:)
fkn taxamike skrev:
Jeg ville sætte et trip af til bare at ligge ned og fokusere på den følelse af smerte og se om du kan opløse den stille og roligt, eller bare hvad der sker hvis du bare er opmærksom på at den er der.
Det har faktisk været et "emne" ved alle mine trips, og har følt at der er blevet arbejdet med det , men forsvundet er det ikke, kan godt være jeg bare skal blive ved.
spaffeh skrev:
det måske din vaccination? ej hehe
Det startede før jeg fik vaccine, så det tvivler jeg på;)
fkn taxamike skrev:
Jeg ville sætte et trip af til bare at ligge ned og fokusere på den følelse af smerte og se om du kan opløse den stille og roligt, eller bare hvad der sker hvis du bare er opmærksom på at den er der. Det kan være dine muskler pludseligt giver et ordenligt ryk, og så går det over, men lad være med at forvent noget som helst af det.
Har ingen erfaring med lige det problem, men det ville jeg nok gøre i sidste ende
Tror ikke mit kredsløb fejler noget, har fået målt blodtryk for nylig og det var i hvert fald fint. Er der andre måde at chekke kredsløbet? Og har du hørt om noget lignende hvor det skyldtes kresløb eller er det bare et gæt?