Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 dec 2022 02:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2022 02:35
Indlæg: 4
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at få testet MDMA krystaller helt igennem.

- Hvad er renheden
- Hvad er det blandet med, hvis noget osv.

Har læst mig frem til at det næsten kun kan gøres med en Gas chromatography–mass spectrometry test.

Nogle bud på hvordan jeg realiserer sådan en test uden at være decideret kemiker?

Har prøvet lidt forskellige MDMA batches igennem tiden, og der har klart været mærkbar forskel på kvaliteten, på trods af de alle slog fornuftigt ud i en EZ purity test, hvilke jo så må betyde at en sådan test ikke er meget værd når det kommer til stykket.

Sjovt nok har jeg lagt mærke til at helt hvide eller let pink krystaller, har det med at give et mere 'rent' high, end de brunlige krystaller.

Nogle der har bud eller erfaringer ift. mere kompleks test af renhed? Livet er simpelthen for kort til dårlige drugs.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2022 11:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Energycontrol i Spanien kører vist stadig renhedstest af tilsendte stoffer. Så hvis du kan få sendt en prøve til Spanien, kan det godt lade sig gøre med GC/MS.

EZ dryptest kan også mest bruges til identifikation synes jeg. Det er svært at sige noget om renhed baseret på det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2022 17:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du kan ikke være sikker på at det hjælper noget at få testet dit MDMA meget præcist? Det er en gammel diskussion her på Psychedelia: Kan MDMA fra to forskellige partier virke forskelligt, hvis renheden er den samme? Altså bortset fra de andre indholdsstoffer. Jeg mener at svaret er ja, men jeg kan ikke forklare det. Det er bare min erfaring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2022 15:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enspænderen skrev:
Du kan ikke være sikker på at det hjælper noget at få testet dit MDMA meget præcist? Det er en gammel diskussion her på Psychedelia: Kan MDMA fra to forskellige partier virke forskelligt, hvis renheden er den samme? Altså bortset fra de andre indholdsstoffer. Jeg mener at svaret er ja, men jeg kan ikke forklare det. Det er bare min erfaring.


Men hvordan ved du at du havde ensartet MDMA i renhed? De der EZ-test kit er jo ikke ligefrem præcise? Hvis man har et et rent produkt, må kroppen optage det ens hver gang. Jeg er enig i at forskellige batch virker forskelligt, men jeg er da også overbevist om at jeg til tider indtager MDMA, som indeholder f.eks. amfetamin eller noget 3. Empatien er altid tilstede, men de hvideste mdma krystaller jeg har indtaget gav en meget meget ren eufori med fuld fokus, hvor de mere brune krystaller har været en mere rodet oplevelse (med stor eufori, men fokus var langt fra en ting). Jeg går aldrig over 200 mg på en aften, og den eneste gang hvor jeg tror vægten var forkert indstillet og jeg doserede højere, er også den eneste gang hvor jeg fik tydelige visuals. Det dog i min optik primært den der forskel på fokus, der ændrer sig i mellem batches. Euforien er der altid, men fokus under rusen svinger meget. Derudover er MDMA nok også det tætteste på en stimulans, hvor setting er altafgørende. Hvis det er en aften i sofaen med ynglingsmusik bliver man mere smattet end hvis man danser på en klub.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2022 15:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Man må gå ud fra at en større renhed giver MDMA en kraftigere virkning. Men det er ikke kun et spørgsmål om styrke. MDMA'en har også en anden karakter. MDMA fra to partier kan virke lidt forskelligt. Teoretisk set kunne det godt forklares ved at de indeholder forskellige tilsætningsstoffer. Men det føles ikke som om MDMA'en er blevet forurenet med andre stoffer. Det føles som MDMA. Det kan være at jeg tager fejl, men hvis et testkit siger at pulveret ikke indeholder nogen af de almindelige tilsætningsstoffer, så kan man vel godt regne med det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team